zaterdag 15 januari 2005

Het begin.... of het vertrek...

Tsja wat zal ik het noemen.
Het begin van ons verhaal over onze verhuizing naar North Carolina of het eind van ons verblijf in Nederland. Een beetje dubbel....
Maar ik denk dat het nu wel een beetje vormen gaat aannemen ons vertrek en ons begin...
Beiden dus. Voorlopig zijn we nu heel erg bezig met ons vertrek.
Want voor het begin zijn onze visa's nu binnen. Waar we lang naar hebben uitgekeken. Donderdag zijn we op het consulaat geweest en daarna waren de visa's rond. Dus kunnen we aan ons vertrek gaan werken.

Voor nu zijn we een beetje bezig om de papier massa te door gronden. Alles opzeggen dus. Abonnementen, clubjes, verzekeringen opzeggen. Briefen schrijven, telefoontjes plegen. Verder al heerlijk aan het puinruimen in onze verzameling van spullen. Elke keer keuzes, ga ik dit daar nog gebruiken, gebruikte ik het hier, en hoe lang heb ik het al niet gebruikt. Het valt me op dat ik vaak met nee antwoord, maar het toch nog niet weg kan doen....
Maar we zijn al drie keer naar het grof vuil geweest, dus de opruiming lukt eigenlijk best aardig.
Vanmiddag de tuin na gelopen wat er mee gaat en wat er geadopteerd kan worden door iemand anders en wat op de grote "berg" kan. Pff wat een werk.
Tussen kerst en oud en nieuw hadden we de zolder al aangepakt, dus dat is lekker opgeruimd. Maar de keuken, de woonkamer, de kamers en garage en schuur moeten nog....
Afijn hou jullie op de hoogte ;-)
Groetjes Petra




http://www.beardie.nl



1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk zo kan je ons fijn op de hoogte houden ;-)
Groetjes