maandag 17 januari 2005

Even ....

Gisteren was er de Beardiewandeling in Hooge Vuursche.
Prachtig weer en heel veel Beardies aanwezig. Kan er zo van genieten. Zo'n stel heerlijke dreutels bij elkaar.
Was weer leuk om vele bekenden te zien. Op deze wandeling waren ook veel broertjes en zusjes van Stace en Con. Natuurlijk allemaal beknuffeld. Heerlijk.
Toch.... er waren mensen die ik waarschijnlijk niet meer zal zien. Vreemd en krijg er een beetje raar onderbuik gevoel van. Toen er ook een lieve mevrouw uitgebreid gedag kwam zeggen en ons heel veel geluk wenste in Amerika, was het zeker. Ik vind het hartstikke moeilijk om van iedereen afscheid te nemen. Sta dan ook een beetje te stamelen en weet niet goed wat ik moet zeggen. Vind het wel leuk al die verschillende reacties van mensen. Maar het is zo vreemd om afscheid te nemen en ik heb dan ook ontdekt, ik ben er niet zo goed in geloof ik. Nou ja misschien dat ik er een beetje aan moet wennen. Zou dat kunnen, wennen aan afscheid nemen?
Nou ja de eerste is altijd de moeilijkste toch????

Geen opmerkingen: