zondag 7 oktober 2007

At the beach

Nou het is prima vertoeven hier in Surfcity.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Stace en Connor vermaken zich prima. Rondom het huisje is een heerlijk balkon waar ze graag vertoeven. Met hun neus in de wind, zeewind welteverstaan!

Ron was s' morgens vroeg al met ze naar het strand gelopen en had de zonsopgang gezien met ze.

Daarna zijn we eerst naar Wilmington geweest. Het was eigenlijk best bewolkt en er was zelfs regen toen we in de auto er naar toe reden. Gelukkig eenmaal in Wilmington was het droog en er was daar toevallig ook een soort festival met een soort van braderie aan de gang.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Later zijn we even doorgelopen naar de citywalk waar ook de stoomboot vertrekt.

De brandweer gaf ook nog een showtje weg.

En er waren zelfs ook een aantal oude auto's verzameld in downtown Wilmington.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Genoeg te zien dus. Daarna zijn we door Wilmington richting de battleship gereden om die een keertje van dichterbij te zien. Deze ligt ook in de haven van Wilmington.
Onder weg kwamen we langs wel hele oude huizen in downtown Wilmington

En het schijnt dat er bij de boot ook alligators wonen, gezien dit bordje.....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Gistermiddag weer naar het strand geweest en het was er heerlijk. Half bewolkt en zo'n dertig graden. Na een stukje gelopen te hebben zijn we bij een strandopgang gaan zitten.

En ja ja, Erna en ik zijn gaan zwemmen! Mega grote golven waren er en we waren dan ook al snel door. De stroming en de golven maakten wel dat je heel snel moe wordt hoor. Poeh he, wat een kracht. Maar wel heel erg leuk!

Er was van alles te zien aan het strand en als hondje wordt je daar heeeeeel erg moe van.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Later ging het zonnetje wat meer schijnen en Stace vond al snel een schaduw plekje.

Daarna hebben we bij het huisje lekker genoten van het zonnetje.

Helaas geen mooie zonsondergang gisteren, maar vanmorgen wel een prachtige zonsopgang weer! En dit keer was ik met Ron meegelopen. Natuurlijk bewapend met mijn nieuwe camera.

Het was heel mooi om te zien en eigenlijk was het best druk op het strand zo vroeg in de morgen. Er waren dus nog meer vroege vogels, hi hi hi.

Zo meteen pakken we onze spulletjes weer en gaan we weer richting huis rijden. Het was een heerlijk weekend en vond het super leuk om een keer in zo'n strandhuisje te zijn geweest.

Groetjes Petra

Anoniem zei

Ziet er allemaal toppie uit!!!

Leuke plaatjes weer. Jammer dat je me weer aftroeft met die prachtige digitale plaatjes van de zonsondergangen. Hadden jullie nog een beetje weer ??
Die helmpjes staan jullie ook goed meiden hahahaha. Maar jullie zijn er toch mooi geweest daar in Washington.

Groeten,
Jullie ex hotelgasten

Anoniem zei

Wat een schitterende plaatjes!!!

Kristel Holsbeek zei

mooie fotos!!
en jullie hebben jullie goed geamuseerd zo te horen;-)

Petra zei

Leuk allemaal en heerlijk, dat jullie de hondjes mee kunnen nemen. Ik zou Cosmo ook graag mee op vakantie nemen.

Anoniem zei

Wat heb je weer mooie foto's gemaakt van Stace en Connor. Ook de foto's van de zonsopgang zijn prachtig.

Jasmino zei

Wat een geweldige foto's! De hondjes zijn erg fotogeniek, maar jullie ook, en dan zo'n mooie omgeving. Super! Ik heb ook wel zin in zo'n mooi weekend!

Hoi
Weer terug wat gaat dat snel he. Schitterend daar hoor en lekker dicht bij zee het huisje. Mooie fotos en het lijkt me ook een erg leuk stadje.
Nog gezellige dagen met Erna. Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Wat een schitterende foto`s joh! En super om te zien dat het Stace het zo naar z`n zin heeft, geweldig! Heerlijk genieten zo...

Even een berichtje van oma en opa uit Leiden. Ik wilde je bedanken voor de leuke verhaaltjes en foto's tijdens het bezoek van kleine Stijn en de rest bij jullie in de USA. Heb er enorm van genoten en bleef mooi op de hoogte van alle leuke dingen die daar gebeurde. Ik blijf je wel een beetje volgen want je schrijft erg leuk. Vriendelijke groetjes, Oma en opa uit Leiden (oftewel Ciel en Jan)

Annemiek zei

Mooi hoor en heerlijk aan het strand. We zijn ook eens in Wilmington geweest, en ook naar het battleship geweest. Er lagen toen inderdaad alligators in het water te wachten op een vallende toerist.

Anoniem zei

Zo te zien zalig weer voor het strand. Ziet er in elk geval heerlijk uit. En de honden hebben zich duidelijk vermaakt.

gr petra

ann en ron zei

hoi peet dan maar ff via hier
we zijn gearriveerd in ons hotel
reis ging goed en op philly ons lekker laten masseren

nou we spreken elkaar een dezer dagen

groetne an en ron

Larissa zei

Ik zag dat blauw restaurant op de foto en herkende het gelijk: Wilmington!! Aaah, heimwee! Ik ben helaas maar 2 uurtjes in Wilmington geweest, was er graag langer gebleven! (Sophie en ik wilden héél graag naar Wilmington omdat de serie Dawson's Creek daar is opgenomen) Dat schip hebben wij inderdaad ook op de foto staan :)

Anoniem zei

Zo dat is me wel ff een lekker weekendje geweest. wat een heerlijk weer en wat een hoop leuke dingen te doen.
Toevallig waren wij er ook even tussenuit en zelfs in Duitsland hadden we stralend weer voor deze tijd van het jaar, 22 graden en lekker veel zon. Blijkbaar krijg je het dus echt wanneer je het verdient, dat goede weer dan hé.

Petra zei

@ Opa en Oma uit Leiden
Heel graag gedaan hoor.
Het is een heerlijk mannetje die Stijn!
En leuk dat jullie zo nu en dan hier nog even komen buurten ;-)

Groetjes Petra

Anoniem zei

Mooi is de zons onder gang en zons op komst(OM ER VAN TE GENIETEN EN EEN FOTO ER VAN TE MAKEN) en de zee strand o gewoon heerlijk, om er uit te waaien.Complimenten voor de foto's steeds weer zien er goed eruit.Zonnige groet van Geesje vanuit NL.