maandag 1 oktober 2007

Geshopt

Gisteren en vandaag zijn we vooral aan het shoppen geweest. Gisteren in Triangle Town Center in Raleigh. En vandaag bij de outlets in Smitfield.
Gisteren was het in Raleigh behoorlijk druk en stond de parkeerplaats toch wel erg vol. Maar als echte shoppers laten wij er ons niet van weerhouden van een paar mede winkelaars meer natuurlijk, hi hi hi. We zijn toch gewoon best weer geslaagd ;-)
s' Avonds zijn we bij Ruby Tuesday's wezen eten. Daar hebben ze een heerlijke salade bar. En daarna zijn we een ijs(je) wezen halen bij de Dairy Queen. Eigenlijk meer een "ijs" dan ijsje, vandaar de haakjes in de vorige zin....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vandaag dus naar Smith field waar het shoppen ook aardig gelukt is. Bij GAP en Tommy Hilfiger, hebben we hele leuke koopjes kunnen scoren.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dat het allemaal nog in het kofferbakje paste ;-)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Op de terug weg zijn we nog even gestopt bij een pompoenen winkeltje aan de highway 42. Vorige week met het familie Raaphorst/Slinger stonden er nog geen pompoenen, maar nu dus duidelijk wel. En ook best flinke zelfs!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

En in het winkeltje nog van allerhande andere soorten en smaken.....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nu gaan we zo onze tas in pakken voor morgen en overmorgen, want dan gaan we naar Frederick, waar de Amerikaanse clubmatch voor Bearded Collies is. En woensdag gaan we naar Washington. Waar we een segway tour gereserveerd hebben.



Dat is zo'n ding op twee wielen waar je dan op moet gaan staan. Dat wordt dus nog wat! Ik denk dat het helmpje ons namelijk "enig" zal staan, hi hi hi.

Groetjes Petra

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk hè dat shoppen in die outlets. Leuk al die Pompoenen en ze zijn niet duur hier. Veel plezier in Frederick en Washington!!.

Jasmino zei

Heeeeeeeeerlijk , shoppen. Zo'n segway tour lijkt me trouwens ook erg leuk, ik hoop dat het jullie bevalt.

Veel plezier op de Bearded Collie dag!

Anoniem zei

Heerlijk hoor op koopjesjacht!!
Voor morgen en overmorgen heel veel plezier!!

Annemiek zei

Lekker geshopt!
Veel plezier in Washington en met de beardies. Zie je andere Petra ook nog?

Anoniem zei

Ja, charmant zo'n helmpje, maar wel nodig denk ik. Volgens mij zou ik doodsbang zijn op zo'n ding...

Anoniem zei

Heerlijk hoor dat shoppen!Als het schema het toelaat in december wil ik ook nog wel wat scoren hoor, nu alles heerlijk wat maatjes kleiner ;-))
Veel beardie fun gewenst hoor!

Anoniem zei

In NL heb je ook een Outlets, maar de prijzen daar zijn wel behoorlijk duur, nee niet iets voor mijzelf.Gho ookal bezig voor Halloween? Ikzelf ben er ookal bezig er voor Halloween maar dan in NL.

Anoniem zei

Dat aparatje dat soort fietsje waar je op staat(die zijn in NL Verboden terein om ze te kunnen)gebruiken.Wel handig lijkt mij dat, maarja niks aan te doen.Ik heb een fiets die wel gelukkig te gebruiken zijn in NL en niet verboden zijn.

Anoniem zei

Aardig geslaagd zou ik zo zeggen met al die tassen!!
Heel veel plezier de komende dagen en vergeet vooral geen foto's te maken als jullie op zo'n gevaarte staan. Ben daar erg benieuwd naar, wel met helm hoor hihihi.

Groetjes
Kaar

Anoniem zei

Veel plezier in Washington!!! Ik ben benieuwd met hoeveel
"beardie- hebbedingen" jullie thuis gaan komen:-) En uiteraard ben ik benieuwd naar de foto's!

Groetjes Rianne.

ann en ron zei

Hey daar, veel plezier in DC. Heb vast wat straten af laten zetten... Nee hoor zonder dollen hartstikke leuk en ik ben benieuwd naar de ervaringen met de segway. Maar eens kijken of we daar nog wat over lezen deze week. Lekker windje aan zee zag ik. (Vakantievoorbereiding toch even in de gaten houden of er geen orkaantjes op komst zijn he)en die temperaturen, JOEHOEEEEE I'M COMMING (sorry moest er ff uit) heerlijk vooruitzicht die zon en warmte tegemoet te gaan. Toedelsssss

Anoniem zei

Hoi
Zeker lekker geshopt hoor. Heel veel plezier in Washington en maak maar lekker veel fotootjes voor ons vooral van je scheurijzer. Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Jeetje je hebt het er wel druk mee. Wel heerlijk om ze al die plekjes te laten zien. Die Segway lijkt me erg leuk om te doen.

gr petra

Anoniem zei

bedankt ik geef het aan iedereen door. een hele eer jouw bedrijf op tv. neem je het wel op. of krijg je die zender niet. gaat het met de hondjes. hoop dat petra en erna het naar hun zin hebben gehad. groetjes van mij .en max.

Anoniem zei

Leuk dat shoppen!! Krijg je het allemaal nog wel in je koffer Erna?? Hahahaha!!! Geweldig!!