vrijdag 22 augustus 2008

Wie een kuil graaft ....

voor iets, moet het ook weer vullen....

Photobucket

En we hadden zeker een gat die inmiddels al wel gevuld is. Daarvoor had Ron 6 zakken cement gekocht.

Photobucket

En die is hij hier aan het mengen....

Photobucket

En dan ziet het er halverwege zo uit...

Photobucket

Het begin is er in ieder geval. Nu moet het nog verder uitharden en dan kan de rest ook geinstalleerd worden, want vanmiddag is dit bij ons bezorgd...

Photobucket

Ron's verjaardags kado, een basketbal goal! Uit eindelijk moet het er zo uit gaan zien. Het moet nog wel een paar dagen drogen, maar volgende week gaat het weer verder in ieder geval. Leuk he?

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Super leuk!!!!!
En hij is nog geen eens jarig.

Erna

Anoniem zei

Wat ontzettend gaaf!!! Die Ron boft maar.
Moest vreselijk lachen om je blog van gister. Die advokaten daar, wat een volk!!

Anoniem zei

nu dat is wel een heel gaaf ding. prachtig zo basketbal goal. en een hele mooie plek er voor. nu weet wat mij te wachten staat. over veertien dagen. mag ik eerst wel heel snel groeien. anders is het spel niet eerlijk. groetjes .is hier nu zeehelden weekend. historische vlootschouw. met kermis.en vuurwerk. was gisterenavond. kon ik in de kamer goed zien. doei ma .

Anoniem zei

Ben ik toch niet de eerste.

groetjes uit Barendrecht.

Ineke zei

Gaan jullie nu samen basketballen?

gr, Ineke

Petra zei

@ Ineke
Ja dat is inderdaad het plan. In mijn jeugd heb ik ook nog "op" basketball gezeten, ha ha ha. Kijken of ik de trics nog kan herinneren.

Petra zei

Leuk, zeg! Wij hebben er ook een langs onze oprit staan en die wordt toch zeer regelmatig gebruikt (wel meer door de kinderen en Rick en mij, dat wel).

ann en ron zei

haha, hoeven we volgend jaar niet meer op kaartjes af en kun je je depandence reisburo verkoop kaartjes wel sluiten....
Zitten nu te kijken naar de finale Olympische Spelen en ook ik heb het in mijn jongere jaren gespeeld, weet echt niet of ik de tricks nog kan uitvoeren hoor!!! Fijn dat Ron 6 zakken cement gebruikt want als ik langskom om te dunken heb je tegenwoordig wel een stevige basis nodig hoor!! en dat zit nu zo te zien wel lekker stevig.
groetjes,
Ann

Anna zei

Hallo Petra en Ron,
Wat gaar er nu gebeuren, gaat Ron trainen om basketballer te worden.
Misschien kan hij wel mee doen met de olympische spelen in London.
De lengt heeft hij er wel voor.
Toos

Anja zei

Wat een leuk cadeau, hier zie je ze ook heel veel bij de huizen staan.