zondag 24 augustus 2008

Lazy Dazes

Photobucket
Zaterdag morgen ben ik met Alison naar de Lazy Dazes in Cary geweest. De bovenstaande foto heb ik "geleend" van internet, want als Alison en ik bij elkaar zijn wordt er vooral veel gebept en was ik dus helemaal vergeten foto's te maken.

Photobucket

Maar net als vorig jaar was het nu ook behoorlijk druk! Alleen hebben we dit keer precies voor de deur kunnen parkeren. Er is daar een huis die een heeeeeel groot veld erachter heeft en daar kon je voor $5,- parkeren. De best besteedde $ 5,- ooit, want op de terug weg hadden we allebei een vogelhuis gekocht en nog wat ander tuin spul. Dus het was heerlijk om zo dichtbij te staan en niet het hele spul mee te hoeven slepen. Ongeveer 60.000 mensen komen jaarlijks op deze arts/crafts fair af en het is altijd druk, dus vroeg er heen is wenselijk!

Hier mijn aankopen ;-)

Photobucket

Photobucket

De vlindertjes zijn van emaile gemaakt zo leuk. En ze kostte maar $2,- per stuk en het vlindertje met blaadjes $ 5,00. Tjsa die kon ik niet laten staan ;-) Op de terugweg waren de meeste spulletjes bij dit kraampje al weg. De verkopers kwamen helemaal uit Miami om deze beurs te bezoeken. En duidelijk dat zij heel goede zaken hadden gedaan vandaag.

Hier onder het vogelhuisje. 's Middags zijn Ron en ik nog op pad geweest voor een paal om het ding te plaatsen en ook die staat nu dus. Wat een productief daagje voor Ron.

Photobucket

Want terwijl wij aan het slenteren waren, heeft Ron thuis ook nog de basketball goal in elkaar weten te zetten. De doos met goal viel in de "Ikea-klasse", dus alle schroefjes en moertjes waren los in de doos en moesten geheel naar eigen wens in elkaar worden gezet ;-) Toen wij rond een uur of half 2 weer thuis kwamen, was hij al een aardig eind en hebben we nog even samen de onhandige dingen gedaan.

Photobucket

Maar hij begon er al aardig op te lijken he?

Photobucket

Zondag was het cement uitgehard en heeft hij samen met Frank hem op de plaats gezet.

Photobucket

Mooi he? Net echt. Nu moeten we nog even tot maandag wachten en dan kunnen we er op los gooien. Dan is het cement echt helemaal loeihard en kan er gespeeld worden. Grappig is wel dat op de dag dat de heren USA basketball spelers goud winnen op de Olympische spelen wij onze goal op de oprit hebben staan. Ernstig geval van integreren, niet waar? We passen ons helemaal, met wat er in de gemeenschap speelt ;-)

Vandaag hebben we verder niet zo veel gedaan. Ik ben op het moment snip verkouden en voel me een beetje grieperig, dus veel bank gehangen en met de hondjes in de tuin.

Photobucket

Wat de heertjes altijd wel lekker vinden!

Groetjes Petra

15 opmerkingen:

Petra zei

Nou, beterschap met je verkoudheid! Het duurt wel lang met die cement bij jullie, volgens mij was het 24 uur later al hard bij ons. Volgende blog zien we dus jullie in actie, toch?

Anja zei

Mooie tuin-aankopen heb je gedaan.
Ik ben benieuwd naar de basketbalaktie-foto's.
Beterschap, hopelijk knap je snel weer op!

Kristel Holsbeek zei

Leuke dingetjes heb je daar gekocht zeg!!!
Veel sterkte met je verkoudheid;-( niet leuk hé!
nu nog de actie;-)

Anoniem zei

Wat een mooie vlinders!
Het was een spannende finale, Aniek zei zo mooi als Ned. niet mee doet ben ik wel voor Amerika;)

ann en ron zei

Nou ik vond het ook een super finale. Vooral de bravoure van Spanje en dat jonge kereltje van 17 Blijft een leuke sport en heb er zelf nog leuk contact aan over waar we onze vakantie ook weer langsgaan in Baltimore. Was echt basketball weekendje zo met dat geregel voor die kaartjes, jullie nieuwe aanwinst en finale.

PS De bolide wordt de 4e voorgereden, niets meer regelen dus!!!,

gr,
Ann

Petra zei

@ Ann en Ron
Hey wat goed!!
Toppie zeg!

Ineke zei

Wat een ontzettend leuke dingen heb je gekocht, lijkt me enig , die fair.

Beterschap!

gr, Ineke

Anoniem zei

Nou dat wordt foto's maken van jullie basketbalstunts hè!!! Leuk hoor, echt heel amerikaans!!!!
Maar eh, niet ziek worden hoor...laat je maar even flink in de watten leggen meis!!

Anoniem zei

leuke vlinders heb je gekocht en het ziet er ook gezellig uit zo tussen de plantjes.

Sylvia zei

Lijkt me leuk die arts&crafts fair. Moet ik misschien onthouden voor volgend jaar om eens naartoe te gaan.
Groetjes

Anoniem zei

Leuk die hebbedingetjes, heerlijk!
Mooi geworden die Basketbalpaal(ofzoiets)Ron zou een goeie zijn voor de sport met z`n lengte!

Beterschap!

Anna zei

Wat een leuke hebben dingentjes voor de tuin.
De basketbal goal ziet er profesioneel uit.
Ziek lekker uit en laat je verwennen door Ron.
Toos

Petra zei

@ Sylvia
Het is elk jaar de vierde zaterdag van augustus in Cary ;-)

Anoniem zei

Beterschap en niet zieker worden hoor!
Dat lijkt me een leuke buitenmarkt om te bezoeken, hartstikke leuke spulletjes en onze kat Teun (die mijn beeldscherm altijd heel interessant vindt als ik aan het typen ben) wil ook wel zo'n vogelhuisje in de tuin :-))

Petra zei

@ Karin
Ha ha ha, ik begrijp dat Teun dat wel zou willen ;-))))
Tot nu toe is ie nog onbewoond het nieuwe vierkamer bird-appartement.