vrijdag 8 augustus 2008

"ikbel"

Weer een week voorbij!En wat voor een week. Heb veel gewerkt deze week. Je zou denken het is komkommertijd voor wat betreft de nieuws artikelen die ik voor mijn werk moet lezen, maar er was afgelopen namelijk wel "groot nieuws" in Nederland. En dat was de introductie van DE "iPhone" gsm! Echt als iemand nog begint tegen me over "ikbel" wordt ik niet goed. Heb er zoveel over gelezen dat ik 'snachts "iDream" ervan! In het begin van de maand ging het er over dat hij er aan kwam en werd er volop gespeculeerd over de prijs en abbonnementsprijs in Nederland. Toen was ie er en toen was ie er weer niet. Want de voorraad was zo foetsie en is hij nergens meer te krijgen. Degene die hem hadden, waren niet allemaal blij, want hij deed het niet omdat hij niet geactiveerd kon worden. Computers die plat lagen omdat de vraag te groot was. Daarna bleek dat hij het niet zo lekker deed in de trein, maar je kan er wel de gratis buienradar op ontvangen en in de trein is het toch droog. Verder is ie gekraakt binnen 1 week tijd. Echt wat een nieuws, wat een nieuws. Het ergste is nog wel dat hij nu is uitverkocht. Het is natuurlijk ook een drama dat de wereld een "ikbel"-tekort heeft toch. Hoe moet de wereld verder? Hoe komen we de dag nog door? Het is toch wat ;-)

Gisteravond laat was de deadline en was blij dat ik in de middag mijn laaste werk had ingediend. Tot dat bleek dat 1 van de collega's een auto ongeluk had gehad en zijn stukken dus niet op tijd af had. En toen zat ik gisteravond nog aan het werk. Nee he? Nog meer "ikbel" verhalen.... Joepie! Vandaag het verslag ingediend wat aan het eind van elke maand gedaan moet worden en gelukkig nu een weekje geen belverhalen en even wat anders ;-)

Over wat anders gesproken. We kregen ook bericht van de KLM. Had het daar laatst over gehad. We hadden punten die op onze frequent flyer bij geschreven hadden moeten worden. Maar de namen waren niet helemaal zo als op onze ticket. Afijn van de week kreeg Ron ineens een nieuw pasje met een aangepaste naam. Verder is er niks aan de punten gedaan en ik heb ook geen nieuw pasje of punten gekregen. Zucht..... Onze boodschap is dus maar half aan gekomen. Wordt weer vervolgd.

Groetjes en een fijn weekend!

Petra

5 opmerkingen:

Sylvia zei

Wij hebben laatst een keer met Delta gevolgen (naar de Dom.Rep.) en pas bij terugkomst kwam ik erachter dat je daar ook KLM punten voor kunt krijgen. Nadat ik een formuliertje had ingevuld en tickets, boardingpasses etc. had opgestuurd naar Frankrijk kreeg ik binnen 2 weken bericht dat de punten waren bijgeschreven.....
Fijn weekend!

Ineke zei

Haha, de "ikbel" , ik dacht wat bedoelt ze nou toch?
Toevallig heb ik er van de week een stuk over de in de krant gelezen.
Geen wonder dat je "ikbel" niet meer kan horen.

gr, Ineke

Anoniem zei

Hier is ie nog volop te krijgen maar je kan hem alleen met contract kopen en daar heb je in NL weer niks aan schijnt.. Ik hoef zo'n ding toch niet.

Wat een gedoe met die punten...

gr petra

Anoniem zei

hahaha, leuk om te lezen dat wij hier consternatie hebben over the iphone.....ben echt niet op de hoogte dus, want ik heb er geen ene moer over gehoord.

Anoniem zei

Ik heb de introductie gemist. Was in de States. Daar zie je hem trouwens wel heel veel. Yannick was natuurlijk zeer onder de indruk. Wil graag zo'n telefoon. Hij kan de spreekwoordelijke pot op!!