maandag 12 maart 2007

Koopje

Door het bezoek van Patricia en Frank was ik helemaal vergeten te melden dat we zaterdag ochtend nog op pad geweest waren voor Ron's bril. Zijn rechterglas was opnieuw binnen gekomen en vandaar weer op naar Pearle. Ze gingen het glas in zijn bril zetten en al snel bleek dat de sterkte perfect was, maar..... de vorm van het glas was veel groter. Ze hadden gewoon een verkeerd maat glas binnen gekregen. Omdat het een bril is zonder montuur, moet er waarschijnlijk weer een nieuw glas besteld worden omdat in deze nu een gaatje is geboord om de pootjes vast te zetten. Het zou eigenlijk door kunnen gaan als nieuwste trend, want waarom moeten nu beiden glazen altijd even groot zijn? ;-) Al dacht Ron daar toch wel iets anders over. Dus het oude met de niet correcte sterkte er weer in en afwachten maar weer op een nieuw glas.
Zojuist hebben we ook de auto bij de garage gebracht en morgen wordt er een trekhaak onder gemonteerd. En daarna kunnen we het bootje nu ook zelf ergens naar toe brengen. De weersvoorspellingen werken ontzettend mee, want er worden heuse zomerse temperaturen voorspeld van de week. Waarschijnlijk is dan ook onze eerste te waterlating deze week.
Vanmiddag voordat ik naar de garage ging ben ik eerst nog even bij Marshalls wezen snuffelen. Bij de Marshalls is het altijd even zoeken, maar je kan er voor weinig hele mooie spullen kopen. Vorige keer had ik daar een hele leuke ski broek zien hangen. Altijd fijn om te hebben als de weersvoorspellingen richting de dertig graden gaan, ha ha ha. Maarja, ik had hem toen toch maar niet gekocht. Hij was van $59,99 naar $ 15,- afgeprijst en begon te twijfelen. Natuurlijk nog niet duur, maarja de zomer kwam er aan en hoe vaak draag je zo'n broek nou? Vandaag was ik aan het kijken naar korte broeken en in het rek kwam ik hem weer tegen. De skibroek! Alleen er pronkte nu een kaartje aan van $ 3,00. Zo'n KOOPJE!!! Ik passen... Hij zat heerlijk en was lekker warm. Maar ja welke kleur moest ik nou nemen. Ze hadden hem in het zwart en in het beige. Mijn voorkeur ging naar zwart, maar beige was wat sportiever. En ineens ging er een belletje bij me af. Laat ik vandaag es gek doen en gewoon TWEE skibroeken tegelijk kopen. Voor het mega bedrag van $ 6,00! Tsja, dat ik er echt nog over na moest denken is toch wel weer een erg blond moment. Bij de kassa moest de mevrouw ook twee keer kijken en feliciteerde me daarna met mijn koopje. Was er zelf ook helemaal blij van! Nu nog een jaartje of wat wachten op koud weer, hi hi hi.

Groetjes Petra

13 opmerkingen:

Petra zei

Je hebt hem dus voor 1/40ste van de gewoonlijke prijs gekregen, hihi. Er zitten nogal wat stickertjes op, zeg! Hoeveel zouden ze aan die broeken verloren zijn? Of zouden ze met $3 nog steeds winst maken? In ieder geval kun jij nu modieus de pistes op. Ik vind juist het fijne van mijn skibroek, dat ik er een heb en dus niet uren in de kast hoef te staan kiezen. Dat zul jij nu wel moeten, hihi!

Anoniem zei

Oh heerlijk van die koopjes!
Kan je nog lekker een tijdje van nagenieten.
Hopelijk komt aan de soap met de bril ook een keer een einde. We zijn nu natuurlijk wel benieuwd hoe hij eruit ziet.
Veel plezier met de boot.

Annemiek zei

Het verhaal van de bril is er wel een van afleveringen. We zijn nu geloof ik aan deel 3.
Die $6 krijg je nog geen lap stof voor! Dat is me een koopje! Micky had dit weekend leren handschoenen gekocht die $2 waren, afgeprijst van $20. Jij hebt nog een beter prijsje!

kastelke zei

En hoeveel winst zou Pearl nu nog maken op die bril? Waarschijnlijk niks. Maar ach, da's hun probleem! Moeten ze maar beter opletten.
Misschien moet je eens kijken of je nog een ski-vakantie kan boeken in Canada of zo, kwestie van je nieuwe broeken eens uit te proberen. ;-)

Anoniem zei

Nou gefeliciteerd met je skibroeken hoor, geen geld!!!!
Schiet lekker op zo met Rons bril. Vind hem trouwens wel mooi!

Anoniem zei

Ik ken dat gelukzalige gevoel, van zo'n koopje. Patries en ik hebben elkaar geregeld aan gekeken met een blik van "dit geloven ze thuis nooit" . Jij hebt ze maar mooi binnen, komen altijd van pas. Hahaha Pearl episode 3 was dit hè ? Groetjes uit een zonnig Waddinxveen.

Sylvia zei

Geweldig winkel altijd die Marshall's, ik probeer er ook regelmatig naartoe te gaan. Je moet alleen wel goed zoeken en de tijd hebben want alles hangt altijd zo door elkaar.
Groetjes!

Anoniem zei

Dit is wat ze noemen afprijzen!!!
Zo heb ik een kussen gescoord voor de helft v/d helft en bij het afrekenen bleek daar ook nog eens de helft af te gaan hahaha :-))
Marshalls en Ross, mijn favorieten!
ps het montuur van Ron was iniedergeval erg mooi ;-)
Liefs vanuit een hot Camp Lejeune

Anoniem zei

Als zunnige zeeuw moet je toch ff nadenken over een broek van 3 dollar.
Hihihi groot gelijk dat je beide hebt genomen.

Erna

Anoniem zei

Tuurlijk joh...gooi ze maar weer over de balk je dollars, alsof het allemaal niets kost.....hihi.... superkoopje die broeken!!

groetjes,

blips zei

Twee broeken, hoe ga je dat nu thuis uitleggen, wat een verspilling van geld zeg. Hahahaha

Anoniem zei

Waw, die broeken moesten echt de deur uit bij Marshalls... Wat een koopje! Ik had er nog een derde bij gekocht ;-)

Groetjes,

Hilde
www.hilde.verenigdestaten.info

Petra zei

@ Kasaka
Je vraagt je inderdaad af wat de inkoopprijs moet zijn geweest.
Of zij hebben hun verlies "genomen", waaropik mijn winst.

@ Bianca
Op de foto van het eten bij Carrabbas staat Ron op de foto met zijn nieuwe bril ;-)

@ Annemiek
Hopelijk kunnen we in aflevering 4 het af gaan sluiten....
Leuk he die afprijzingen?

@ Kastelke
Een tripje naar Canada zou de broek wel weer heel duur gaan maken ;-)

@ Yvonne
Ja hij is mooi he? Heeft veel weg van zijn vorige bril.

@ Mary-ann
Ja inderdaad, dat geloven ze nooit. Heb er ook maar een foto van gemaakt voor op het blog. Al die plakkertjes over elkaar is zo'n leuk gezicht ;-)

@ Sylvia
Ja het is echt een rommel winkel. En in het begin wist ik echt niet waar ik moest beginnen. Maar weet nu een beetje de weg te vinden ;-)

@ Patricia
Ja volgens mij zijn Ross, Marshalls en TJ Max vanhet zelfde soort. En ook Homegoods, heeft er veel van weg. Sinds kort zit deze winkel hier nu ook. De ene keer hangt er niks en de andere keer weer hele leuke dingen.

@ Erna
Ja vreselijk he? Moest er achteraf ook wel om lachen ;-)

@ Wendy
Ja dat is ook een idee, hi hi hi. Kan ze in ieder geval wel aan met de hondjes wandelen als het ooit koud is hier.

@ Blips
Ja die Petra gooit het weer eens over de balk. Daar gaat het budget!

@ Hilde
Ze hadden geen andere kleurtjes meer, maar anders.....