zondag 4 maart 2007

Stukje toeren

Gisteren moest Ron 's ochtends werken dus eerst nog wat huishoudelijke klusjes gedaan en daarna zijn we 's middags een stukje wezen toeren in de cabrio. Heerlijk met het kapje naar beneden en het was al weer zalig. 21 graden en een flink brandend zonnetje. We hadden allebei hier en daar wat rode "gebieden" op ons gezicht bij thuiskomst.

Photobucket - Video and Image Hosting


Daarna hebben we lekker in de tuin gezeten met de honden. Natuurlijk even wat behendigheid en frisbeeen met ze.
Photobucket - Video and Image Hosting


En Ron heeft weer een keertje getracht Connor ook enthousiast te maken voor de sprongetjes. Met als lok een stokje en na poging nummer 3 zowaar..... Hij sprong er over heen!

Photobucket - Video and Image Hosting


Daarna was het over met de sprongetjes pret en wilde het niet meer lukken. Sprongetjes zijn niet Connor's ding. Daarentegen vindt hij de tunnel en slurf geweldig. Al is het de bedoeling dat hondjes daar "snel" door heen gaan. Connor zit graag in de opening van het uitzicht te genieten ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting


Pogingen van Ron om hem aan de goede kant naar buiten te krijgen lukte uiteindelijk! Maar ja waarschijnlijk is het zijn Engelse vader, waardoor het komt dat hij steeds andersom de tunnel uit gaat, hi hi hi

Photobucket - Video and Image Hosting


Stace daarentegen, wil alleen maar snel en dat is voor mij vaak rennen! Maar nu had ik de sprongetjes "tactisch" neer gezet.



Vandaag is Ron ook nog aan het werk 's ochtends en het weer buiten ziet er lekker uit. Maar de temperatuur is flink naar beneden. We moeten nog even kijken wat we gaan doen, maar het wordt waarschijnlijk een vrij rustig zondag middagje ;-)

Groetjes Petra

9 opmerkingen:

Patrick zei

Ik vind dat Connor goed bezig is op de video. Leuk hoor. Ik verwachte de commando's in het engels maar leuk dat je nederlands tegen de hond praat.
Achteraf dacht ik er pas aan dat jullie Connor vanuit Nederland hebben meegenomen.

Anoniem zei

Jeetje, je hebt het maar druk met al die blogs ;-)
Leuk om te zien hoe Stace met veel enthousiasme over de hindernissen gaat, toppie! Dat verleren ze nooit hoor, wij hadden vorig jaar ons Flyball apparaat uit het stof gehaald en Beau werd helemaal gek! Hij wist nog precies hoe het moest en wij wisten ook weer precies waarom we met Flyball gestopt waren, ;-)) We werden helemaal simpel van z`n voortdurende geblaf, hahaha

Anoniem zei

Super foto..van vliegende Stace!!!
Wat is Connor toch een lekker ding he....heerlijk zijn eigen ding doen!

Anoniem zei

Echt geweldig dat filmpje!! Stacey doet het echt heel goed! Leuk dat je zo bezig met hem blijft!
En Connor heeft gewoon andere kwaliteiten!
Heerlijk stel is het!
En wat een heerlijk weertje daar! Daar zou ik ook best wel van kunnen genieten hoor!We moeten nog even geduld hebben hier!

Anoniem zei

Mijn meisjes vonden het filmpje helemaal geweldig. Lianne zei telkens hond en waf.
Kijk nu ook er naar uit wanneer hier alles groen is, de lente nog en dan hebben we alle seizoenen meegemaakt!

Petra zei

@ Patrick
Ja als ik in Engels tegen ze praat verschijnen er grote vraagtekens boven hun hoofd ;-)

@ Mariet
Ze hebben een geheugen als een olifant die Beardies, hi hi hi.

@ Rianne
Flying Stacebeesie ;-)

@ Marieke
Heel veel succes gewenst op de Crufts meid!!! Goede reis en zet em op! Wij denken hier aan je.

@ Bianca
Persoonlijk vindt ik de herfst en het voorjaar hier het leukst. Herfst met al zijn mooie kleuren en het voorjaar met zijn lekkere temperaturen ;-)

Groetjes Petra

Anoniem zei

Dak van de cabrio af...brr... hier zou hij volgesneeuwt zijn vandaag... 21 graden kunnen we alleen nog maar van dromen.

Veel oefenen is de kunst..En leuk om te doen.

gr Petra

Annemiek zei

Prachtige foto's en filmpje weer. Vooral die foto in "mid air". Moest je daar voor op de grond gaan liggen soms?

Anoniem zei

Geweldig, lekker aan het eind van die slurf in het zonnetje zitten, "er doorheen rennen, ik ben gek, veel te lekker weer voor" zie je hem denken hahahahaah.
Ik zie in de laatste berichten wel dan ik me in jullie omgeving ook wel thuis zou kunnen voelen, veel water namelijk en ik ben dol op water en ook op hengelsport. Nee dit wil niet zeggen dat ik weer emigratieplannen heb hihihihi, hier in de regio Wolphaartsdijk is ook water genoeg :)