zondag 25 maart 2007

Bloesem, Ice cream, frisbees en vakantie.......

Vandaag al weer zulk lekker weer. De bloesem in onze tuin is nu echt het mooist. Denk nog een paar daagje deze temperaturen en de bloesem is weg. Maar ik heb ze op de foto ;-)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Dit is de bloesem uit de perzikboom. Ik heb hem gekocht met perzikken er in, vandaar dat ik het weet dat het er 1 is. Maar vorig jaar heb ik geen 1 perzikje kunnen oogsten. Misschien moest hij even "wennen" in onze tuin. Of misschien is ie nog niet zo blij in onze tuin. Hopelijk is hij dit jaar aan zijn uitzicht gewend en hebben zijn worteltjes het naar hun zin.Zodat wij kunnen gaan genieten van perzikken dit jaar. Als nou alle bloesempjes perzikken worden, zitten wij gebakken ;-)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Dit is de bloesem van de cherry tree. Ook deze staat nu echt prachtig. Op de bovenste foto lijkt het wel een pluimhortensia, zoveel bloemen zitten er bij elkaar. Heel mooi om te zien, maar ben bang dat het met deze temperaturen heel snel zag gaan. Van de week had ik deze foto gemaakt.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Vond het zo'n leuk gezicht het wit/groene. Maar vanmiddag kwamen we er weer langs gereden en toen was de bloesem al aardig verdwenen en was het wit al vervangen voor het licht groen van de nieuwe blaadjes.
We kwamen er langs toen we bij Sunni sky's vandaan kwamen. Dat is dat ijszaakje waar ik al es over verteld had. Ze hebben daar echt zulk lekker ijs. Alles zelfgemaakt en het pistache ijs is echt zoooooo lekker. Ik had er toen nog een foto bij gezet, dat we alleen op het terrasje zaten. Nou vandaag niet hoor. Ik heb het er nog nooit zo druk gezien. Ze stonden buiten! Echt onwijs druk. Ik snapte er niks van, maar zojuist was ik op zoek naar een link van de winkel voor hier in het blog en toen zag ik dat hij op zowat elk tv-kanaal hier is geweest met zijn nieuwste ijsje "Cold sweat". Wat een ijssmaak is met pepers ????? Nou zal dat niet het lekkerste ijsje zijn denk ik, maar ze delen altijd lepeltjes uit, met daarop de ijssmaak van je keuze. En echt als je daar een ijsje geproeft hebt, kom je er zeker een keer terug. En vandaag was ons halve dorp daar volgens mij...... Echt mega druk. Het terrasje zat ook vol. Helaas had ik mijn camera niet bij. Want het had een hele leuke voor en na foto kunnen zijn ;-)

Daarna hebben we lekker in de tuin gezeten en Stace en Ron hebben "gefrisbeed". En ik heb geprobeer er wat fotootjes van te maken. Het moge duidelijk zijn, die Beardies zijn hele gevaarlijke hondjes....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Stace jumpt ze echt uit de lucht. Het blijft steeds zo'n leuk gezicht!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Connor hier ook in actie, maar komt nog wel eens op iemand terecht ;-)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Goh daar, wordt je moe van!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Waarschijnlijk wordt dit even mijn laatste berichtje voor een aantal dagen, want dinsdagmorgen vertrekken we naar Orlando, waar we een paar dagen de pretparken onveilig gaan maken. En op vrijdag vliegen we door naar San Juan, Puerto Rico. Waar we zaterdag aan boord gaan van de Crown Princess. Vanuit Puerto Rico gaan we dan naar St. Thomas, St. Kitts, Grenadinen, Bonaire en Aruba. Heerlijke vooruitzichten dus ;-)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Vanaf zaterdag zijn we aan boord en hieronder de webcam van de Crown Princess.



Groetjes Petra

25 opmerkingen:

Annemiek zei

Ohhh, prachtig die bloesems. Dat je daar al van kunt genieten, hier komt net de eerste krokus uit de grond.
Haha, die beardies zien er echt gevaarlijk uit! (voor als je een frisbee bent dan). Bart had voor fotografie een opdracht om foto's te maken van bewegende dingen; dat zouden nog eens goede actiefoto's voor zijn opdracht zijn geweest!

Heel veel plezier op je vakantie!!!

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's van de bloesems!!!!

Dat klinkt als een heerlijke vakantie. Ik wens jullie heel veel plezier, het zal genoeg mooie kiekjes opleveren....

Anoniem zei

Ben weer helemaal op de hoogte, en wat een schitterende foto's heb je weer gemaakt. Vond vooral de foto met groen/wit erg leuk. Maak van jullie vakantie ook zulke mooie foto's, dan kunnen we zeker meegenieten!!

Heel veel plezier de komende dagen in de pretparken, en een hele fijne cruise toegewenst.

Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetejes, Kaar (en de rest natuurlijk)

kastelke zei

Mooie foto's!
Veel plezier tijdens jullie trip!

Becs zei

Geweldige foto's van de honden!!! Heel veel plezier gewenst op julie aankomende vakantie!!

Anoniem zei

Prachtige foto's weer van de bloesems.
En natuurlijk van de springende zeer gevaarlijk uitziende Beardies.

Erna

Anoniem zei

Wat gaat het snel he met die bloesem, hier wordt alles nu ook al groen! De honden hebben zich weer goed vermaakt en die zullen de hele week een goede week hebben met je moeder.
Onwijs veel plezier eerst in Orlando en daarna bij het aan boord gaan van jullie cruise! Doe de groeten aan Mickey van Thiemo en geniet ervan, ook met het autoritje ;-))
Liefs Patries & co

Anoniem zei

Hoi
Wat een mooie fotos. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe. Voorzichtig in de gevaarlijke atracties. Veel plezier op de cruise. Maak maar veel fotos. Groetjes van ons allemaal. Ook groeten aan je moeder.

Doei Ingrid

Anoniem zei

Wat een mooie foto's van de bloesem! En wat een super gave actiefoto's van je mannetjes!!!

Veel plezier daar in Orlando en geniet ze daar in de Caraiben!!!
Ik kijk al uit naar de mooie pics van de mooie stranden en blauwe zee :-)))

Groetjes Rianne.

Petra zei

Heerlijk, die bloesems! Hier zijn ze bijna uit. En schattige hondenfoto's! Heel veel plezier op jullie vakantie!

Anoniem zei

Een hele fijne vakantie toegewenst,

Geniet ervan!!

Karin

Anoniem zei

Wat ziet het er prachtig uit bij jullie!! Mooie bloesem!! Volgens mijn ouders kan het wel 3 jaar duren totdat de perzikboom perziken gaat geven, hij heeft tijd nodig om zicht te zetten. Bij appel en perenbomen is het hetzelfde verhaal.

De frisbeefoto's zijn geweldig!! Wat een mooie gezicht die vliegende Stacey!!

Hele fijne vakantie, lekker veel foto's maken en genieten!!! Heel veel plezier!

Anoniem zei

Hoi Petra,
Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij.
Ik wilde jou en Ron even een heel fijne vakantie wensen. Ik kan je alvast vertellen dat Puerto Rico en St.Thomas beiden erg de moeite waard zijn. Maar er staat me iets van bij dat jullie daar al eens eerder zijn geweest, dus ik vertel je misschien niks nieuws.
Fijne vakantie!
Jessica

Anoniem zei

Mooi, mooi,mooi al die natuur in bloei!!!!
Gevaarlijke foto's ook van die luchthappers:-))
Voor jullie een hele fijne vakantie en we gaan weer voor een behouden vaart :-)))))

Anoniem zei

Wat een mooie foto's Petra ! Ik ruik de bloesem zowat door het PC scherm heen. Ik ben nog net op tijd, ik wens jullie een superfijne vakantie toe, en we zullen snel weer genieten van jullie verhalen. Ook moeders, veel plezier met de doggies ! Doeiiiii

Petra zei

@Annemiek
Ja beweging zat inderdaad. Misschien is het leuk om van Kibbels en Bitz ook een actie foto te maken?

@ Bianca
Camera gaat natuurlijk mee, dus die kiekjes komen vast goed.

@ Kaar
We gaat het proberen. Het was leuk jullie vanmiddag even met de webcam gesproken te hebben. Veel plezier met de komende post ;-)

@ Kastelke & Becs & Kasaka & Karin (DH)
Dank je wel.

@ Wendy
Ja hier is het korte broeken weer op het moment. Maar ook voor hier is de temperatuur boven normaal hoor.

@ Erna
Jullie foto's van de strandbeardies vond ik ook weer geweldig!

@ Patries
We zullen de groetjes overbrengen aan Mickey voor Thiemo!!

@ Ingrid
Hartstikke bedankt en jullie natuurlijk ook de groetjes terug ;-)

@ Rianne
Thanks en we gaan ons best doen met de foto's ;-)

@ Marieke
Dat is wel balen, want dan heb ik nog 1 jaar wachten te goed.

@ Jessica
We zijn al eens op St. Thomas geweest, maar San Juan in nieuw voor ons. Zag dat jullie het heerlijk hebben gehad in Jamaica!
Leuke foto's ook!

@ Queen Bea
Dank u voor al weer een behouden vaart wens, hi hi hi.

@ Mary-Ann
Hartstikke bedankt (ook namens moeders)

Anoniem zei

Op de valreep of te laat, in ieder geval veel plezier op die boot.
Mooie foto's weer, ook van de hondjes, ze zullen jullie missen.
doei.

Doe ze de groeten in Aruba, heb ik ook een tijdje gezeten.

Anoniem zei

Wat een heerlijk lente gezicht die foto's. Hopelijk is de perzik oogst dit jaar ietsje beter..

Veel plezier de komende dagen!

gr Petra

Anoniem zei

Wat ontzettend mooi zeg, die bloesem!

Leuke foto's ook weer van de honden, echt grappig om te zien!

Fijne vakantie!!!

Larissa zei

Die reactie was dus van mij;)

Anoniem zei

Ziet er een leuke trip uit! Geniet ervan en niet vergeten foto's te maken...

Groetjes,

Anoniem zei

hallo luitjes, wat schitterend, die bloesem, ook hier in Nederland is her en der al wat bloesem te vinden zoals bv in Oud Gastel waar het langs de weg naar Kruisland ook helemaal wit en rose zag. Oh en mag ik het even in wrijven dat mijn Nintendog Simba KAMPIOEN is met de frisbee hahahahahaha. Maar ja, wrijven jullie dat als tegenactie even in dat jullie op cruise gaan, iets wat Esther en ik in Florida ook altijd van plan waren maar het is er nooit van gekomen, wie weet in de nabije toekomst.
Dat stoplicht is trouwens echt fantastisch en mede dankzij dit vorige stukje hebben jullie er mij even aan herrinert om ook even naar mijn oude FL platete gaan zoeken, leuk voor achter het raam van de truck.

Veel plezier op vakantie en groetjes uit Wolphaartsdijk.

Petra zei

@ Hein
Wordt hoogste tijd dat we een wedstrijdje organiseren met jouw Simba en onze Stace ;-)

Groetjes Petra

Nel zei

Hoi

na je berichtje op mijn blog voor de cruise, ben ik je verslag gaan lezen. Toendertijd ook gedaan, maar nu ga ik alles nog een keer lezen. Wij gaan ook met een schip uit de Princess stal varen....

Petra zei

Leuk Nel! Je gaat vast een heerlijke vakantie hebben!