dinsdag 8 december 2009

Christmas carol 3D

Die sint, was die gewoon even in de war zeg. Had hij gewoon een kadootje in een kerstsok gestopt. Misschien was hij geschrokken van alle kerstgerei in ons huis en wist tie niet hoe snel hij weg moest komen, ha ha ha. Met een warm chocolade melkje hebben we naar Night at the Museum 2 gekeken. En na het zien van Washington was dit een leuke film om te zien. Zoals Annemiek ook al in de reacties schreef, het bewegende Licoln beeld was erg grappig om te zien.

Zondag zijn we met de hondjes aan de wandel gegaan. Het weer was lekker en het zonnetje was ook mee komen wandelen. 's Avonds zijn we lekker uit eten geweest en hebben we nog even de Target onveilig gemaakt. Ja dat kan allemaal hier op zondag avond ;-)

Voor maandag middag hadden we ook leuke plannen, want we zouden naar de film Christmas Carol 3 D gaan in het Imax theater in Raleigh. Het was weer even zoeken, want waar zat het Imax nou ook al weer. Een extra toeristisch rondje door het centrum Raleigh dus voor mijn moeder, aangezien Claire al ingepakt is om mee te gaan naar Nederland. Afijn toen we het eenmaal gevonden hadden, vonden we precies voor de deur een parkeerplaats. Maar moest er wel voor file parkeren. En echt, dat heb ik in geen tijden meer gedaan. Ik rij nog steeds in de huurauto en dat maakte het ook niet veel makkelijker. Nou indraaien, naar achteren en weer uitdraaien. En zowaar, in 1 keer gelukt zeg..... Zou dat net als schaatsen zijn dat je het nooit meer verleerd, file parkeren? ha ha ha. Niet echt he? Het is echt niet mijn favo hobby en loop liever een blok verder, maar ik kan het nog wel dus. Mijn oude rijinstructeur zou trots op me geweest zijn.

De film was erg leuk. De 3D effecten waren erg mooi gemaakt. Zo vloog je over oude stadjes heen. En waren er sneeuw vlokken die de zaal in dwarrelden en gezichten die op je af kwamen. Dit alles maken het geheel echt erg leuk. Al blijft het natuurlijk het zelfde verhaal van Scrooge. En moet zeggen dat waarschijnlijk niet ieder kind dit een leuke film gaat vinden. Denk dat er heel wat kindjes in onze zaal, die avond niet zo makkelijk zijn gaan slapen na het zien van al die geesten ;-)



Groetjes Petra

8 opmerkingen:

Ineke zei

Haha, als ik naar dat intro filmpje kijk, dan kan ik me zeker voorstellen dat niet alle kinderen die film leuk zullen vinden.

Anoniem zei

Gaaaaaaf!! Ik ga gelijk ff checken waar hij hier draait!

xx Mariet

Anna zei

Hij draait hier ook misschien nog een idee voor dat ik voor mijn nieuwe knie gaat.Dan komt het er voorlopig niet meer van.

Toos

Martin zei

Het is maar goed dat wij in Nederland rijlessen hebben gehad en niet in Amerika! LOL! Wij mogen best wel trots zijn op wat we met een auto kunnen doen. Fileparkeren.... iets waar een Amerikaan maar zelden van gehoord heeft. :-)

Marjon zei

Lijkt me een leuke film. Die komt op het lijstje voor de kerstvakantie.

Kristel Holsbeek zei

wij gaan binnenkort naar BE en ik ga toch ook eens zien of ze hem tegen dan spelen;-).
eerst proficiat voor het fileparkeren, dat kennen ze daar zo goed als niet hé!!! Leuk toch als je het nog kunt;-)

Anja zei

Fileparkeren...knap dat je het in 1 keer hebt gedaan.
Lijkt me een leuke film.

Annemiek zei

Goed zeg, dat het file parkeren in 1 keer lukte.
Ik ben eigenlijk wat "scrooged out", heb het al in zoveel varianten gezien, maar nog niet in 3D.