donderdag 17 december 2009

Heb zo moeten lachen

Toen ik deze reclame van de week op de tv zag. Hij is van Eneco en gaat over windenergie. Erg grappig....



I think, that you think, I smell an hour in the wind! Zo grappig!

Vandaag was weer een super daagje. Er lag een pak sneeuw en we zijn bij Henk en Mariet (en Jackie D.) op visite geweest. Was zo leuk om elkaar weer te zien. Verder 's avonds naar de Nederlandse film over de elfstedentocht van 1963 geweest. Erg leuke film! Als ik weer wat meer tijd heb, volgen de sneeuw foto's! Ga nu lekker slapen ;-)

Groetjes Petra

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh Geweldig die reclame, dat neder-engels blijft leuk...
Met Stacey en Connor gaat t overigens goed, was gisteren ff bij ze op de koffie, en bij je moeder uiteraard. Was gezellig, alleen de meiden zijn nog geen helden dus Stacey en Connor moesten t even ontgelden en werden even apart gezet, sorry.
Heel veel plezier nog in de sneeuw!! misschien krijgen wij dit weekend ook wat.
gr Jackie

Bianca (Hollandranch) zei

Beetje wreed wel van je die foto's van oliebollen en bitterballen ;-)
Gaaf die sneeuw in Nederland !

Heel veel plezier daar nog !!!

Petra zei

@ Jackie
Ik sprak mijn moeder inderdaad en hartstikke leuk dat je even langs bent geweest. Heel lief!
Dikke knuf uit een koud Barendrecht!

@ Bianca
Sorry, sorry, sorry... zomaar zonder waarschuwing midden in het blogje ;-)

Groetjes Petra

M@riet zei

hai Peet,

lachen he? Ik heb nog een leuke link voor je..
http://weblogs.nrc.nl/denglish/about-maarten-h-rijkens-denglish/

ge-wel-dig! De boekjes zijn echt hilarisch!

M@riet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Guus zei

Die is goed he?! Ik lig ook iedere keer in een deuk, Jos kijkt me dan aan van eh.. moet je je zo aanstellen? It smells an hour in the wind.. but it leggs no windeggs!