donderdag 31 december 2009

Op de valreep

nog een berichtje in 2009! Nog 1 dagje te gaan en dan is 2009 verleden tijd. Voltooid verleden tijd om precies te zijn. Eigenlijk terug denkend, heb ik wel veel gedaan dit jaar. Heb in ieder geval mijn medische kennis verbreed. Niet dat het mij een baantje heeft opgeleverd. Maar Grey's anatomy kan ik nu wel beter volgen zeg maar, ha ha ha.
Verder niet 1 keer maar wel 3 keer naar het zonnige Florida geweest. Twee keer in het huisje in Naples. En een paar daagjes parken doen met Erna. Ook niet verkeerd en wat is het toch heerlijk daar. Op de loslopende kroko's na dan ;-) New York hebben we in 2009 ook weer even gezien, wat toch wel een stad is die in mijn favo top tien hoog scoort. Washington met moeders was ook geweldig en ook het bezoek aan Nederland samen met Ron. Wat voor ons al weer een hele poos terug was, eer wij samen in NL waren. Bijna zo'n vijf jaar zelfs. Wat de uitstapjes voor 2010 worden, weten we nog niet. Maar laat het aan mij over en ik vind wel wat leuks ;-)

Voor wat betreft de goede voornemens van 2009 en daarmee ook de voornemens van 2010, even een resume (overflakkee). Het afvallen was aardig gelukt. Ware het niet dat alle frikandellen in NL de eindstand nu wat verminderd hebben. Maar we gaan daar in 2010 gewoon maar mee door. Zo ook het hardlopen. Mijn topprestatie voor 2009, ha ha ha. Dat het me gewoon gelukt is en dat het nog steeds lukt. 3 x per week 5 km. Ongelooflijk. Minder ging het in de baantjes. Het part-time werken houdt hier wat. We zijn in ieder geval weer een paar ervaring rijker, zo zullen we het maar zeggen. En wie wat 2010 op ons pad brengt....

Vanavond gaan we naar buurtjes hier in de wijk. Net als voorgaande jaren eigenlijk. En toen ik zonnet mijn blogje terug las van oudejaars avond vorig jaar, zag ik deze foto weer. En moest er zo om lachen. Het is ook zo'n goedsul. Dus eigenlijk wilde ik hem nu weer even in de herhaling doen.



Namens Stacey en Connor en hun baasjes een veilige oude jaars avond gewenst en op naar een super goed 2010!!!

Groetjes Petra

Enne... ik ga nu ECHT die boom aftuigen ;-)

18 opmerkingen:

Erna zei

Ron Petra
Connor en Stacebeest.

Heel veel geluk en gezondheid in 2010.

Ook voor mij de afvalrace met succes behaald en onder jouw suppoort ook die 5 km behaald.

In 2010 geen goede voornemens over afvallen dat is me al jaren niet meer gebeurt.
Het hardlopen ligt even stil maar ga het na het blessure leed zeker weer oppakken.

En bezoek in 2010.... zeg nooit nooit hahahah maar we houden het op 2011


Dikke kus

Erna

Annemiek zei

Geen vrijwilligers gevonden voor de boom?
Een gelukkig 2010 gewenst!

Petra zei

@ Erna
Zeg nooit nooit inderdaad ;-)

@ Annemiek
Nu 1,5 uur later kwaad maken, is boom op zolder beland. Met hulp van Ron ;-)

Karin (dh) zei

Ach...wat gemeen.....een boom aftuigen, kun je wel? En 'm dan ook nog op zolder gooien...schande.
Fijne jaarwisseling Petra en een heel gelukkig, gezond, geweldig en groots 2010 gewenst voor jou en de jouwen.
Bedankt voor al je gezellige schrijverij/ei? van het afgelopen jaar, Vooral doorgaan hoor!

Sandra zei

Leuke oudejaarsavond gewenst vanuit Alphen aan den Rijn! Hier is het nog vrij rustig met vuurwerk (gelukkig, want wij hebben 4 katten, en die vinden het niet prettig. Wist je trouwens dat onze katten nu bij de Marskramer liggen? Ze staan op het servies dat Francien van Westering tekent, we zijn supertrots). Een heel gelukkig en gezond 2010, en hopelijk blijf je regelmatig schrijven want ik geniet er altijd van.

Petra zei

@ Karin
Ja toen ik het terug las dacht ik ook, aftuigen dat is wel heel grof inderdaad ;-)
Hetzelfde voor jullie gewenst!

@ Sandra
Wat leuk zeg! Francien tekent altijd supermooi. Een vriendin heeft haar honden door haar laten tekenen. Maarja, op het servies komen is wel heel speciaal. Echt hartstikke leuk zeg.
Wens jullie katten een toch nog iets rustigere avond toe, dan verwacht. Het is inderdaad maar niks voor alle diertjes in Nederland al dat geknal.

Ineke zei

Fijne jaarwisseling, Petra!

Ik hoop nog vele jaren van jouw blog te kunnen genieten.

gr, Ineke

Miranda zei

Lieve mensen en doggies, ook wij wensen jullie een gezond en gelukkig jaar toe! Hier geen vuurwerk, maar wel zelfgebakken oliebollen. EN ons goede voornemen: jullie eens een bezoekje brengen! Happy New Year!

Petra zei

@ Miranda
Dat lijkt me nou eens een heel goed voornemen!
De senseo's staan klaar ;-)

Anja zei

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010! Hier gaat morgen de boom weer in de doos.

Bianca (Hollandranch) zei

Happy New Year !!! en ik ga morgen de boom aftuigen en wegzetten (joepie !)

Bianca zei

Ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en liefdevol Nieuwjaar!

Gr. Bianca

Anoniem zei

Een heel gelukkig 2010! En dat er weer mooie logjes mogen komen.
groetjes BiancaF

Anoniem zei

Petra, mijn bewondering voor hoe jij die moeilijke doelen van je blijft volhouden! Voor 2010 wens ik je dan ook een hele dosis goede moed om zo verder te blijven doen!
En voor jou en je gezin met jullie hondenkindjes: heel veel geluk, liefde, warmte en gezondheid in het nieuwe jaar!

(zonde dat je die boom nu al wegdoet...)

Petr@ zei

Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor 2010!

Yvonne zei

Wij wensen jullie een gelukkig en gezond 2010!!
Groetjes Ton,Yvon en de meiden

Marjon zei

Ik wens jullie een geweldig, liefdevol en gezond 2010!!

Anoniem zei

Ook wij wensen jou, Ron en de boys en heerlijk en gezond nieuwjaar toe! Dat alle wensen en dromen maar uit mogen komen..

Ook ik ga de draad weer oppakken met lijnen en lopen, het blijft levenslang ;-) Al ben ik nog steeds superblij met het resultaat van 2 jaar geleden!Maar ja, na de decembermaand moet ik gewoon weer ff in het ritme komen, hahahaha

xx Mariet