dinsdag 29 december 2009

Weer thuis

Nou mijn moeder is weer veilig in Barendrecht aangekomen. Bij vertrek hier in Raleigh had het vliegtuig nog behoorlijk wat vertraging. Niet zo mooi want ze had 1 uur en drie kwartier overstaptijd in Philadelphia en zo werd dat alleen maar korter. Maar ze heeft het allemaal weer gered en is gistermorgen in Amsterdam aangekomen.

De extra beveiliging leverde hier op het vliegveld geen lange rijen op gelukkig. Toen ik de uitritkaart van de parkeergarage betaalde zag ik dat we 24 minuten binnen waren geweest. En dat betekend in ons geval, tijd van de parkeer garage in rijden, parkeer plek zoeken, koffers uitladen, naar de incheckbalie lopen, inchecken, afscheid nemen, moeders door security, dan even wachten, want daarna is een glazen wand zodat we zeker zijn dat ze goed door de security heen is en na nog een keer gezwaaid te hebben terug naar de auto en daar betalen. En dat alles in 24 minuten. Super snel niet? Wetende dat wij in Amsterdam al 1,5 uur alleen voor het inchecken nodig hebben gehad. Ik zou zeggen vlieg allen op Raleigh/Durham airport ;-)

En zo is het voorlopig even uit met de pret. Geen tripjes naar NL in het verschiet of naar Washington. Even weer tot de orde van de dag. En dat kost altijd weer even moeite om weer de draad op te pakken. Ron is weer aan het werk en voor mij staat een kerstboom te wachten die weer in zijn doosje op zolder terug moet. En voordat hij in het doosje terug mag, moeten natuurlijk wel de ballen die er in hangen in weer andere doosjes. Geweldig leuk vooruitzicht! kuch kuch...

Groetjes Petra

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook ik heb er moeite mee Petra.
Het waren geweldige dagen die ik zeker weten niet snel zal vergeten.
Ron en Petra dikke kus. ma

Erna zei

Fijn dat moeders weer op veilige Nederlandse bodem is aan beland.

Ja en dan terug naar de dingen van alle dag, dat zal niet meevallen.

Erna

elmarstel zei

gelukkig....eindelijk weer een normale vlucht, fijn dat alles dit keer goed ging.

trouwens breek je de boom nu al op en laat je hem niet tot oud en nieuw staan dan???

Petra zei

@ Elmarstel
Ja hij begint me inderdaad te irriteren ;-) Dat is toch eigenlijk erg dat een kerstboom dat bij je teweeg brengt, hi hi hi.
Inmiddels is alle tuttemefrut er om heen al verdwenen. Nu nog de boom itself!

Anoniem zei

Fijn dat moeders weer veilig thuis is!

Aan de ene kant ben ik het kerstspul zat maar als het straks na oud en nieuw weg gaat is het weer zo kaal!

Groetjes!

Mariet

Miranda zei

Fijn dat iedereen weer op zijn plek is, maar minder is het weer dat we weer terug op ons eenzame plekje zitten. Zonder de bemoeienissen van familie en vrienden.....Ook hier lijkt die kerstboom veel minder aantrekkelijk dan voor onze reis....zitten we samen in een dippie? Hihihi, we kunnen er maar beter om lachen niet. Knuffels vanuit het bos van Virginia.

Anoniem zei

Je mams d'r kerstvakantie zit er weer op. Mijn oud en nieuw vakantie is vandaag begonnen.
De 4 meiden zijn geland in Langenboom!
Groetjes Yvonne

Anja zei

Fijn dat je moeder veilig in Nederland is aangekomen. Ja, en dan weer terug naar het gewone leven, dat is altijd een beetje moeilijk....sterkte!!

Monique (Nieuwen Oord) zei

Het zal best een leeg gevoel zijn dat je moeder weer weg is. Sterkte!

Anoniem zei

Hoi,
Inderdaad is alles weer even wennen. Moeders weer thuis en de kerstversiering weg. Snik, Snik.
Wij hebben nog even oud en nieuw met heel veel drukte thuis voor de boeg en dan Jesses verjaardag en dan is het ook weer rust. Fijn Oud jaar gewenst en groetjes uit Hellevoetsluis. Doei Ingrid

Ineke zei

Het zal nu best stil in huis zijn, zo zonder je moeder.
Gek he, dat heb ik nou ook altijd, voor de kerst genieten van de boom en daarna ben je het ineens zat. Bij mij gaat hij a.s. zondag weer in de doos.

Guus zei

Fijn dat je ma weer veilig thuis is, maar vast ook nu een leeg huis, ma weg, Ron aan het werk, boom op zolder... terug naar het leven van alle dag.

Ook ik heb een beetje het gevoel,de boom is er net uitgegaan. Morgen wordt deze door kinderen in het dorp gehaald, zij kregen er op de brink een euro voor. Maandag begint alles weer zoals het twee weken geleden ook was.. Voor je het weet is het weer zomer!