donderdag 15 april 2010

Kiekjes

Gisteravond had ik een foto sessie met Connor en zijn moeder. Nouja alleen Connor ging op de foto hoor. En wat een heerlijk mannetje was het. Om foto's van te nemen een plaatje om te zien. En ook nog een heel lief en uitermate goed luisterend! Echt het was zo leuk om te doen. Zojuist het eindresultaat laten zien aan de ouders en die waren in ieder geval erg tevreden. Connor ook trouwens! Grappig om hem te horen praten er over. "Hey that's me by the Tjsoo tjsoo train!" Hij is nog maar vijf jaar, maar zeker niet bang voor de camera.



Verder had ik nog meer foto nieuws vandaag. Want vanmiddag kreeg ik een mailtje van de judges van de fotowedstrijd georganiseerd door Bass Lake center in Holly Springs. Ik had de derde prijs gewonnen in de categorie "Landschap" voor volwassenen!!! Wat leuk!!! Er waren zo'n 200 inzendingen. Wel in drie verschillende categorien, maar toch. Nummer drie van de 200! Zoooo leuk! Nu wordt mijn winnende foto een jaar lang tentoongesteld in het Bass Lake center, met naam en toenaam ;-) Zo leuk..

En het grappige is dat ik deze foto al een hele poos terug genomen had. Nog geen eens met mijn spiegel reflex camera. Ik was met de hondjes wezen wandelen en het licht en de schaduwen waren zo mooi.

Photobucket

Dit is hem dan! Natuurlijk ook wel erg uitnodigend zo'n rij schommel stoelen natuurlijk. Afijn komende week moet ik mijn foto brengen en dan is er op 30 april een borrel en hapje en worden de winnaars officieel bekend gemaakt. We gaan het allemaal mee maken!

Photobucket

En dan tot slot een apart plaatje van onze Meneer de Bruin! Hij is namelijk vrijdag jarig! Acht jaar wordt hij al weer. Gaan morgen maar eens een uitgebreidde wandeling houden ;-) Dat wordt vast door de jarige gewaardeerd.

Groetjes Petra

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Je eerste expositie met deze mooie foto, van harte gefeliciteerd.
Truus uit HvH

Petra zei

Wat een mooie portrettenserie! Ik kan me voorstellen, dat de ouders er erg blij mee waren. Je hebt er echt het jongetje uitgehaald.

Anoniem zei

Gefeliciteerd voor de Steecebeest.
En natuurlijk ook met je derde foto prijs, goed hoor maar ook een hele mooie foto.

Het ventje is ook super leuke lokatie ook.

Erna

Anoniem zei

Goedemorgen Bruine Beer en baasjes....
Van harte met je verjaardag kerel en als je baasje net zo;n mooie shots van jou gaat maken als van dat manneke dan kan de dag niet meer stuk ....gaat lekker he Peet ...lol
liefs vanaf hier Ine en Legend

Anoniem zei

Prachtige foto's! Jammer dat je niet in de buurt woont mocht je mijn meiden ook wel vastleggen;)
Van harte gefeliciteerd met meneer de Bruin.
Groetjes BiancaF

Bibi zei

Wat ontzettend gaaf, dat jongetje is echt al een fotomodel! Die foto van het dek met die stoelen is ook erg mooi maar dat portret van meneer de bruin vind ik echt heel erg mooi, bijna sprookjesachtig:-)

Anoniem zei

Jeetje Peet, wat een prachtige foto`s van het ventje! Mooi jongetje en super locatie, ze zijn echt geweldig geworden!
En dan ook nog een prijs winnen met een van je foto`s, top!

Stace alweer 8, waar blijft de tijd ;-)Zo`n wandeling is altijd een heel gewild verjaardagskadootje!, hahahaha

xx Mariet

Anna zei

Gefeliciteerd , toppie.
Het is ook een aparte foto.

Marchiena zei

Wat een super fotoreportage. De foto's zijn hartstikke leuk geworden.
En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je prijs, dat zal een lekker gevoel zijn.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijnheer De Bruin zijn verjaardagswandeling ;p

Marieke zei

Wow wat gaaf zeg, je foto tentoongesteld!! Je mag apetrots zijn!!! Maar je bent natuurlijk ook een waanzinnig goede fotografe!!!
En op de valreep nogmaals van harte met meneer de Bruin, aka Stacebeest, aka Lindsey's lover ;)
Fijne verjaardag gewenst met heeeeeeeeel veel lekkers en leuks!!! (komt vast goed!!)

XXX Marieke

Anja zei

Wat en prachtige fotoreportage heb je gemaakt!
Felicitaties voor de jarige!!

Martin zei

Gefeliciteerd met de 3e prijs!!! Jee, 200 inzendingen en jij zit er tussen!!! :-)

Die laatste foto van 'meneer de bruin' is echt super gaaf!!!!!!

Anoniem zei

Ziet er zo prachtig uit!!!

Pascale zei

Hele mooie portretten heb je gemaakt, Petra! Geweldig gewoon!

Marjon zei

Wat een mooie portretten heb je gemaakt van dat jongetje. Echt heel erg leuk, mijn complimenten. Ik vind dat je echt heel erg sprekende en "anders dan anders" foto's gemaakt hebt.

Ook gefeliciteerd met je 3e priojs, ook die foto vind ik erg mooi en origineel.

Petra zei

Bedankt allemaal voor de leuke spontane reacties! Heel erg leuk voor mij om te lezen. Ik ben er namelijk nog steeds een beetje blij van dat ik een prijs gewonnen heb. ;-)

Groetjes Petra

Kristel Holsbeek zei

Proficiat met je derde prijs. toch wel leuk hé!!
Mooie fotos van de jongen...