dinsdag 13 december 2005

Aan de wandel

Zondag zijn Ron en ik bij Harris Lake in Holly Springs wezen wandelen. Daar hadden we een walkingtrail ontdekt en het was zondag echt prachtig weer. Lekker zonnetje en strak blauwe lucht.

Image hosted by Photobucket.com

Aan het begin van de trail stond dat je felle kleuren qua kleding moest dragen, omdat er in dit gebied ook gejaagd wordt? Het begon dus lekker...... Maar Ron had gelukkig een rode jas aan, dus dat zou op moeten vallen, niet waar? Moest er eigenlijk wel om lachen. Gelukkig zijn we geen jager tegen gekomen, maar het wandelt toch wel anders weer, ha ha ha. Ron en ik maakte er onderling wel grapjes over.

Image hosted by Photobucket.com

De hondjes vonden het allemaal wel best en genoten van het wandelen. En het was ook wel een leuke route zo langs Harris Lake.

Gisteren was het nog steeds van zulk mooi weer en heb dus weer een lekkere wandeling met ze gemaakt. Dit keer om het meer, waar we eerst in het appartement woonden. Het was echt even lekker en had het idee dat de hondjes herkenden waar we liepen. Want bij het bruggetje bij de ingang naar het appartementen complex wilden ze gelijk naar boven lopen. Grappig om te zien dat ze het herkenden.
Daarna ben ik doorgereden naar het RBC center om kaartjes te gaan halen voor de Hurricanes tegen de Philadelphia Flyers. Ijshockey dus. Deze wedstrijd is op 29 december en we gaan daar met Ron's familie heen. Leuk!!
Moest wel lachen bij het kiezen van de kaartjes. Ik vertelde aan de man achter het loket, dat ik 7 kaartjes op een rij wilde in vak 305 of 304 en zo laag mogelijk. Dus hij begon wat op zijn computer te rammelen en te tikken en hij kwam dus met kaartjes op rij P. En ik vroeg, is dat laag. Nee, zei hij heel droog, "dat is de bovenste rij". En terwijl hij dat zei, begon hij heel aanstekelijk te lachen. De manier waarop, werkte ook op mijn lachspieren. Afijn het gesprek via intercom en achter glas verliep daarna een beetje melig en verwarrend, maar heb kaartjes en we zitten op rij J en K, wat toch weer een stuk lager is, maar in een formatie 4 boven en 3 onder.

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

kastelke zei

Goh, ik zou niet eens weten dat dat teken wil zeggen dat je opvallende kleding moet dragen...

Petra zei

@ Kastelke
hi hi hi, nee joh die bordjes waren van de wandelroute ;-)
Aan het begin van het wandelpad hing een brief.
Maar ik vond het wel grappige bordjes dus heb er een foto van gemaakt ;-)
Groetjes Petra