dinsdag 25 april 2006

10 jaar geleden....

Vandaag nog een druk daagje gehad, nog snel even dit en nog even daar naar toe. Want morgenavond komt ons bezoek uit Nederland aan. Was aan het zoeken voor nog een leuk kadootje voor Dylan. En goh, wat zou ik dan een stel kinders leuk vinden. Zie allemaal van die leuke dingen in de winkel. Misschien is het maar goed dat wij geen kindertjes hebben, want ik zou ze oeverloos verwennen. En nu zijn Stace en Connor graag het lijdende voorwerp voor wat verwennen betreft. Maar heb wat gevonden. Een water spuitend ding waar je je tuinslang op aan moet sluiten. Verder nog een soort van waterglijbaan waar hij overheen kan sjesen. Ik zelf vond ze beide erg grappig en hoop dat Dylan het ook leuk vindt. En anders ga ik er lekker zelf mee spelen, hi hi hi. Verder nog wat andere waterpret dingetjes bij de Dollar tree gescoord, dus die is wel even zoet ;-)
Ron kwam helemaal vrolijk thuis vanmiddag. Een collega van hem heeft een Hummer gekocht. En in de lunchpauze waren ze met die wagen naar de Wendy's geweest en Ron had er in mogen rijden. Helemaal geweldig vond hij het. Heerlijk om zijn verhaal te horen. Het was in ieder geval wel gelukt om met die grote "Hummert" de Drive in van Wendy's op te rijden, wat hij wel een hele aparte ervaring vond ;-)
's Avonds weer naar de Golf Galaxy. Dit keer was het Ladies night. En het tasje wat je bij de ingang krijgt was nu dus met roze golfballetjes. Je kan daar dus ook afslaan en daarvoor hebben ze een soort van lokaaltje met een computerscherm er achter hangen. Op dit scherm kan je zien hoe ver je geslagen hebt. Dit is op dit soort avonden gratis. Sindsdat ik wat tips had gekregen de vorige op zo'n avond van de daar werkende golfinstructeur sla ik veel verder nu. 90 yards zo ongeveer met een club 5. Voorheen was het 60 Yards, dus die tips waren zeker nodig geweest. Eigenlijk zou ik ook wat lessen moeten nemen, en Ron zegt dat ook steeds, maar ik weet het nog niet. Maar het zou wel verstandiger zijn, daar heeft hij helemaal gelijk in. Ook weer een ticket voor de loterij en weer niks gewonnen. Maar, nu kan ik verklaren waarom. Want... ik ben natuurlijk gelukkig in de liefde. Zei ze met een big smile. Morgen is het namelijk 10 jaar geleden dat wij getrouwd zijn. Na eerst vijf jaar samengewoond te hebben zijn we op 26 april 1996 getrouwd. Weet nog heel goed dat ik het zo'n leuke dag vond. En we hebben er echt van genoten.

Photobucket - Video and Image Hosting

Het was een van de eerste zomerse dagen dat jaar en zo'n 18 graden met een stralend zonnetje. Heerlijk weer dus. We hadden twee bruidmeisjes. Onze nichtjes Romy en Monique, toen 6 en 7 jaar. Nog griebelend bij deze foto, want misschien gaan ze wel zoenen ;-) Nu zijn zij ook 16 en 17 jaar inmiddels en twee mooie meiden! Toch wel heel leuk om deze foto dan weer even te zien. Het was echt een hele leuke dag en heb er hele warme gevoelens bij als ik er weer aan terug denk....

Groetjes Petra

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Vind zo'n Hummer toch wel een heel groot ding, hoor!

Romantische huwelijksfoto! Van harte gefeliciteerd!

Groetjes,

kastelke zei

Boys and toys... :-))

Proficiat met jullie huwelijksverjaardag! Kijk jij dan ook altijd nog eens terug in je trouwalbum?

Hmm, ik denk dat die Dylan heel blij gaat zijn, zeker omdat jullie ginder al zo'n leuk weer hebben, en dan al die water-speelgoedjes... Maak maar veel fotootjes, zodat wij hier mee kunnen genieten van zijn pret.
(en ondertussen zijn we, na een dag of 3 wat zon te hebben gezien, deze ochtend weer al wakker geworden in de Belgische regen) :-(

Anoniem zei

lieve ron en petra .hartelijk gefeliciteert .met jullie 10.jarig huwelijksfeest. moest wel even. een traantje laten. toen ik jullie. zo met ze viertjes. zag staan. in oostvoorne. loop daar vaak langs. ben heel groos .op jullie .dat meen ik .dat jullie het zo ver.hebben geschopt.en ron even wat anders. prachtig jij in zo henderik hummer .echt wat voor jou. groetjes ma

Nel zei

van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum.

Waarschijnlijk zijn jullie loge's er nu al. Heel veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik, in ieder geval zal Dylan een gave tijd hebben.

Anoniem zei

Ohhhhhhhhh een Hummer, niet de cabrio inruilen hoor Ron!!!!!!!

Saampje nog heel veel gelukkige jaren.

Heel veel plezier met je familie die zo de lucht ingaat.


Erna

Anoniem zei

hoi

Gefeliciteerd met deze belangrijke dag. Leuke foto zeg zo in zwart wit. En inderdaag wat waren de meiden nog klein. Een leuke dag en gezellige dagen met zus en moeders. Doei Ingrid V

Anoniem zei

Mooi hoor! Van harte gefeliciteerd alvast...Het gaat inderdaad allemaal zo snel, van ons is het straks ook al weer 6 jaar, het lijkt de dag van gisteren dat we zo zenuwachtig waren hoe alles zou verlopen in Las Vegas...

Ik kan me voorstellen dat moeders trots is hoor!

Mariet

Anoniem zei

Ron en Peet van harte met jullie 10-jarig huwelijk, nog heel veel gelukkige jaren samen!!!!
Nog even en dan landt de familie op het vliegveld in Raleigh, ik wens jullie een hele gezellige tijd met zijn allen en dat Dylan jullie maar lekker veel mag raken hihi.
Goh Ron een rit in een Hummer, past die eigenlijk wel in jullie garage????
Groetjes en nogmaals veel plezier!!
Yvonne en een lebber van de meiden

Anoniem zei

Ha Petra en Ron....van harte gefeliciteerd met jullie tiende huwelijksverjaardag!!!
Veel plezier met je Nederlandse gasten!!!

Marcel zei

Proficiat met jullie huwelijksjubileum. Tien jaar is toch een mooie mijlpaal.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Een hele fijne dag gewenst!!

Heel veel plezier met de familie die op bezoek komt!

Petra zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie 10e anniversary! Op naar de 20!

Anoniem zei

Wooow Petra, wat een super romantische trouwfoto !
Ik zou je daar hélemaal niet in hebben herkend !

In elk geval : nog een dikke proficiat uit België !

Nadine, Dodger en Gaellic

Anoniem zei

oo jeetje wat zijn wij met ze 4e tog fotomodelletjes...

hahaha we zijn er van onze beste kant opgezet al zeg ik het zelf
haha

iedergeval GEFELICITEERD...
op de volgende 10jaar =D

kuss monique