zaterdag 15 april 2006

Gelukkig nog even geshopt

Alsof er deze week nog niet genoeg geshopt was, maar gisteren is ons dat toch nog mooi even gelukt, hi hi hi.... Eerst zijn we met de honden in de wijk Sunset Ridge wezen wandelen. Dit is een mooie wijk, vlak achter die van ons met een lekker voetgangerspad waar je een heel end weg kan lopen. De sprinklers stonden hier en daar weer aan dus de hondjes kregen hun nodige verkoeling tijdens het wandelen.
Toen we thuis kwamen zag ik dat we bezoek in de tuin hadden. En wel van twee mooie rode Cardinals. Leuk!!!
Image hosting by Photobucket
Had van de week een nieuw vogelvoeder huisje gekocht. En stiekum hoopte ik er op dat er hier door wat leuke vogels te bekijken waren. En missie geslaagd.
Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

Nog geen twee dagen er na een setje kardinalen in de tuin. Had het vogelhuisje gekocht bij de Walmart en stond tussen twee vogelhuisjes te twijfelen. Naast me stond een man die vogelvoer aan het uitzoeken was en het leek of hij er echt verstand van had. Dus ik had gevraagd of hij mij kon raadden in mijn keuze. Daarna bleek inderdaad dat ik hem goed ingeschat had, want er kwam een waterval van info. Welke vogels ik wilde en dat ik beter de eekhoorntjes kon tegenhouden en zo nog veel meer. Uiteindelijk ben ik tot een heel andere keuze van vogelhuisje gekomen dan waar ik tussen twijfelde. Ik heb nu een vogelhuisje die dicht gaat als er eekhoorntjes zijn, maar heel aantrekkelijk is voor de vogels die ik graag in de tuin wil. Super advies zomaar van deze vogelkenner bij de Walmart. En om te zien dat het nu al resultaat heeft is al helemaal leuk!
Na het wandelen dus naar South Point gegaan. Dit is een groot winkelcentrum in de buurt van Durham. Heel groot en daarom genoeg te shoppen ;-)

Image hosting by Photobucket

Eerst naar Pets en Co. nog een grote dierenwinkel die hier pas geopend is. In deze winkel een soort van groot hondenbot als een soort van salade bar met allemaal verschillende soorten honden koekjes. Erg grappig om te zien. Daarna doorgereden naar Hudson Belk. En op de parkeerplaats zagen we al dat het enorm druk was. Echt heeeel druk. Denk dat er toch veel mensen vrij waren op goede vrijdag.
Het was inmiddels rond 1 uur en we wilden wat gaan eten. Had Erna en Yvonne al eens verteld van de grote foodcourts in zo'n winkelcentrum. Hier zijn veel verschillende restaurantjes bij elkaar en dan kan iedereen voor zich kiezen wat je wilt eten en dat neem je mee naar een tafeltje waar je het samen opeet. Eigenlijk wel heel slim. Maar het was nu echt mega druk!!

Image hosting by Photobucket

Na het eten zijn we pas echt gaan winkelen. Natuurlijk weer hele leuke dingen gevonden, hi hi hi. En van al dat shoppen wordt je moe en kun je je lekker laten masseren. Althans Yvonne en Erna. Ik heb me er niet aan gewaagd ;-)

Image hosting by Photobucket

En een filmpje ;-)



's Avonds zijn we uit eten geweest bij O'Charley's. Het was er erg druk en mensen stonden te wachten. Dus we besloten in het rokers gedeelte dan maar een plekje te nemen. En toen hadden we direct een tafeltje. En volgens mij hadden meer mensen dat gedaan, want veel gerookt werd er niet in dit gedeelte.

Image hosting by Photobucket

Als toetje hadden we een ijs(je) genomen. Wij wisten al dit een behoorlijke "toet" was, dus die hebben we met zijn viertjes gedeeld. Zo makkelijk dat dat allemaal kan hier. En niemand die dat vreemd vindt. Sterker nog de serveerster zei zelf al dat we die goed met zijn viertjes konden delen. Dus het ijsje kwam met vier lepeltjes erbij!!!

Image hosting by Photobucket

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat zag er allemaal weer gezellig uit zeg.
En Yvon volgens mij ben je al gekleurd in je decollete`:-)

Groetjes Angelique

Anoniem zei

Wat een weertje hè dames van het goede leven ? Die ijscoupe ziet er heel vervelend uit (not). Fijne paasdagen allemaal.

Groetjes uit 'swamp' Lejeune !