zondag 10 september 2006

Eikieja, Blof en Beardies, veel Beardies!!

Gistermorgen eerst naar de Ikea gegaan, oh nee Eikieja ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Het was nog niet zo druk en bij de deur stond een tafel met oliebollen. Omdat de nieuwe catalogus uit was stonden deze er. Als een soort van nieuw jaar zeg maar. Nouwwwwww een oliebol lust ik wel. En hij was hartstikke lekker zeg!

Photobucket - Video and Image Hosting

Dat was voor mij ook al weer een poosje terug. Dus met oliebol in de buik, de Ikea door. Het was weer even lekker. Had een leuk dekbed gezien, maar helaas in onze maat uitverkocht en alleen nog in Eindhoven te krijgen. En nou ga ik veel kanten op in NL deze week, maar net niet die kant. Dus vette pech. Gelukkig vond ik nog wel een leuk vaasje en kaartjes. Maar er gewoon weer even door heen lopen was al weer leuk.
's Middags ben ik richting Voorhout gereden naar Erna en Ron. Terwijl ik naar ze toe liep kwamen er al drie dolle Beardies me tegemoet! Oh wat een feestje!!! Om de hoek zag ik ook Marieke aan komen rijden. Met zijn viertjes hebben we wat in de tuin gedronken en gekletst. Vooral Murray was errug blij me te zien. Wat een lekker ding is dat toch ook ;-)



Galahad was vooral blij met zijn nieuwe bal.....

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Daarna zijn we richting Spaarnwoude gereden. Het was gelukkig nog niet zo druk en we konden de auto makkelijk parkeren. Bij het weggaan was dat een heel ander verhaal, maar dat is weer een ander verhaal.

Photobucket - Video and Image Hosting

Het was een kwestie van borden volgen en die werden hoe dichter bij steeds groter. Toen het terrein open ging heeft Marieke ons getrakteerd op een heerlijke Hollandse hap. Patat met een broodje kroket. En die was errug lekker !!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Eenmaal later bleek al snel dat we niet alleen waren gekomen die avond.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting



Het concert was echt heel goed. Dus heb echt staan genieten. Wat een heerlijke muziek ! Ga maar es een mailtje schrijven of zo, of ze nou ook niet es in Amerika willen gaan doorbreken. Dan kan ik voortaan gewoon daar naar concerten van ze ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Na het concert hadden we wat problemen om van de parkeerplaats af te komen en we zijn daar denk ik ook 45 minuten mee bezig geweest. Uiteindelijk kwam het er op neer dat we moesten straatje keren. Niet mijn favoriete bezigheid en al helemaal niet met twee greppels aan beide kanten. Mijn laatste "greppel ervaring" ben ik nog niet helemaal vergeten, dus die wilde ik eigenlijk graag overslaan. Dankzij uitstekende navigatie instructies van Erna hebben we uiteindelijk toch de parkeerplaats en Spaarnwoude kunnen verlaten, waarna we rond half 2 weer thuis bij Erna waren. Ik zou bij hen slapen die nacht omdat de volgende dag we de Beardiewandeling in Noordwijk hadden.
Dus na een heerlijk ontbijtje (incluis krentebollen en filet Americain) op zondag zijn we richting de boulevard en het hondenstrand gereden. De auto hadden we in een straat achter de boulevard van Noordwijk geparkeerd en we zagen al veel mensen en Beardies staan wachten.... Ohhhhh leuk!!! Het was zo ontzettend leuk om iedereen en hun honden weer te zien. Even met de baasjes kletsen en met de doggies knuffelen. Zo leuk en heb die hele middag zo genoten! Om al die Beardies zo bij elkaar de zee in te zien rennen, geweldig. Het weer was ook prachtig en zelfs het zonnetje deed zijn best om het een zeer geslaagde dag te maken.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Heb dan ook flink smilend over het strand gelopen ;-) Er waren zoveel mensen gekomen. Echt super. En zo leuk !

Photobucket - Video and Image Hosting

Jan en Renee en Jamy en Dana waren er ook. En Marion en Chris met Tara en Ilya....

Photobucket - Video and Image Hosting

En de "forum" beardie baasjes!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Even op tijd wat zoet water drinken....

Photobucket - Video and Image Hosting

En natuurlijk zwemmen..... veel zwemmen.....

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Mooi stil leven van baas en hond !!

Photobucket - Video and Image Hosting

Na het wandelen zijn we met zijn allen wat wezen drinken bij Beachend. Wat zeker even lekker was na het wandelen.

Photobucket - Video and Image Hosting

Zus Lois van Stacey.

Photobucket - Video and Image Hosting

Zusjes Jamy en Dana van Connor. De gelijkenis van Jamy en Connor is zo erg, dat ik even moest slikken toen ik met Dana aan het kroelen was. Ze lijken zo ontzettend veel op elkaar. Zelfde loopje, zelfde oogjes en zelfde koppie..... heel treffend!

Photobucket - Video and Image Hosting

Half zus Ayla (van Stacey)na de wandeling en een duik in zee ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

En van daaruit zijn we naar het pannekoekenhuis door gereden. Daar zaten we buiten op het terras, waar het goed (en gezellig) toeven was.
Al met al een zeer geslaagde dag, waar ik zeker met veel plezier op terug zal kijken. Thanks Erna voor het organiseren ervan en Thanks baasjes voor het komen naar Noordwijk! Het was super!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting



Groetjes Petra

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt super Petra!! Blof vond ik geweldig, heel erg leuk om mee te mogen gaan met jullie!! En de wandeling gister was geweldig, prachtig weer, heerlijk die zwemmende/rennende hondjes!! En bij het pannekoekhuis was het weer zoals vanouds gezellig!!
Heb er echt van genoten dat je er bij was, het voelde weer heel vertrouwd!!
Het zal wel weer een poos duren voordat we je weer zien! Wie weet wel in Amerika dat ik je op kom zoeken!!
Geniet nog van je week in Nederland!!

Anoniem zei

Het was een weekend om nooit te vergeten.
In 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

leuk, ikea en alles weer vertrouwd met de honden op het strand. Die hebben het zo te zien erg naar hun zin en dan genieten de 'baasjes' ook. Had je dat zo 'uitgekiend' dat je naar een concert van Blof kon gaan of was het toeval? Supergaaf, geniet weer en lekker dat het mooi weer is.

Anoniem zei

Wij hebben ook genoten van Blof , alleen hebben wij het eind niet gezien want we gingen om 22.40 uur weg voor de drukte.
Tot donderdag.
Toos en Gerard

Anoniem zei

Vind het hartstikke gezellig dat we je weer in het "echie" zien en ook wij hebben zondag genoten van de wandeling en de pannenkoek. Maak er een gezellige week van meis en we zien je zaterdag;-))

Anoniem zei

Hey Petra ik geloof dat je het aardig na je zin hebt.Morgen zijn wij aan de beurt want als de foto's zie kan ik wel janken dat wij door mij niet mee konden wandelen maar wist je dat er bij Amersfoort pas een ikea zit en op weg naar Audrey ook!!!!!!!!!Tot morgen Ada

kastelke zei

Kom ik vandaag nog eens nieuwsgierig kijken of je ook nu weer wat van je avonturen hebt te delen, zie ik plots zo'n schattig fotootje van je twee kapoenen, met 'We miss you' er bij geschreven. snif snif snif.... Die lieve man toch van je!

Anoniem zei

Geweldig Petra!! Blof, oliebollen bij Ikea, heel, heel veel hondjes op het strand, pannenkoeken eten...en ook nog mooi weer! Het is je allemaal gegund, heel veel plezier verder!!

Anoniem zei

Hé Peet, wat bof jij met het weer, je krijgt wat je toekomt hè ? Geniet ervan en inderdaad, Ikea, krentenbollen, filet americain etc. Laat het je allemaal goed smaken. Straks smaakt de bagel, creamcheese, en brownie ook weer heerlijk. Ja Blöf, heel goed !Laat ze maar doorbreken in the USA, ga jij dat maar 's voor ze regelen.

Anoniem zei

Hoi
Je mannetje wordt nu echt wanhopig zo zonder jou met z'n ballade voor de camera. Doei Ingrid

Annemiek zei

Leuk hoor, naar een concert en met de hondjes het strand op, en natuurlijk iedereen weer zien. Prachtig gedichtje op de webcam. Lief hoor!

Anoniem zei

Wat was het leuk om je weer ff gezien te hebben!!Hopelijk vond Chad het ook gezelli!

Wat is jouw mannetje romantisch, heerlijk!Volgens mij missen je mannen je vreselijk...maar jij denk ik hun ook;-)

kastelke zei

Ik denk dat ik straks jouw blog (nog eens) aan mijn mannetje ga laten bekijken... :-))
(vergeet zeker niks lekkers uit Nederland mee te nemen voor jouw romanticus!)