vrijdag 22 september 2006

Veilig en wel

Nou we zijn veilig en wel aangekomen in Miami. De vlucht duurde 1 uur en 45 minuten. Helemaal niet zo lang dus. Het was heel helder weer tijdens de vlucht. Dus we hebben veel kunnen zien. South Carolina, Georgia en Florida hebben we heel goed kunnen zien. Vooral de kust van Miami was erg mooi van boven af.
Toen we naar buiten kwamen stonden Ruud en Annemarie al te wachten op ons. Super om elkaar nu in Miami weer te zien. Ik had ze vorige week nog in Hellevoetsluis gezien, maar voor Ron was het een jaar geleden. Samen zijn we daarna de huurauto op gaan halen. Die zekers de goedkeuring van de heren kreeg. Het is namelijk een rode Hummer H3. Daarna naar het hotel de koffers wegbrengen. Vlakbij het hotel zitten allemaal winkeltjes en restaurantjes en zo doende hebben we lekker gegeten bij Chili's. Kortom de vakantie is begonnen!!!
Net bij het ontbijt zag ik dat ze in de lobby een computer hebben staan, dus vandaar even dit snelle berichtje.
Vandaag zullen we lekker gaan shoppen, want Ruud en Annemarie hebben een lege tas meegenomen. En die moet natuurlijk wel gevuld gaan worden voor de terugreis ;-)
Morgen zullen we tegen het middaguur de auto weer gaan inleveren en richting de cruiseterminal gaan.

Groetjes Petra (en Ron)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Zie je, je kan echt niet zonder Blog en wij niet zonder jouw verhalen.
Misschien kom je van de week nog meer computers tegen hihihi.

Veilige en behouden vaart.

Erna

Anoniem zei

Zo, dat begint goed met een Hummer. Moet er nog een galajurk gekocht worden? Shop ze enne heel veel plezier!
Geniet ervan en laat je goed verwennen,
Groetjes Patries

Anoniem zei

Hé shopse enne veel plezier, ik was helemaal verrast met een berichtje op je blog !Groetjes en een fijn weekend.

Anoniem zei

@ Erna
Hi hi hi, je hebt me helemaal door ;-)
Weet niet of het op de boot gaat lukken hoor. Maar hier spreken we in de lobby vaak af met Ruud en Annemarie en dan kan ik er voor nog snel even spieken.

@ Patricia
Uhhh... nou geloof geen galajurk voor mij hoor. Ben niet echt van het jurkentype zeg maar ;-)
We zullen er zekers van gaan genieten.

@ Mary-ann
Ja joh, 1 vrije computer en zie daar zowaar een berichtje ;-)
Dan is het hebben van bloglines wel makkelijk eigenlijk.
groetjes Petra

Annemiek zei

Veel plezier op je cruise.
Wat leuk dat je moeder meegekomen is naar de US, en wat aardig dat ze op de hondjes past!

kastelke zei

Fijn dat je ons toch ook een beetje mist. ;-)
Geniet van jullie vakantie!

Petra zei

Hoi Petra,

Als je terug bent, kun je me dan je email adres geven? Een van mijn (Nederlandse) vriendinnen gaat binnenkort naar Raleigh verhuizen en het leek me leuk, als ze daar alvast iemand in de omgeving zou kennen (ze heeft er nogal moeite mee, nl). Ik hoop, dat de vakantie zo fantastisch is als hij van de foto en webcam lijkt! Ben benieuwd naar de verhalen!

Anoniem zei

@ Kasaka
als ik thuis ben zal ik je zekers even mailen hoor.
Groetjes uit het zonnige Cozumel
Petra