donderdag 18 december 2008

In mijn tassie.....

Van drie mede blogsters, Miranda, Annemiek en Mandy, waarvan ik altijd hen blog lees, heb ik een "stokje" doorgekregen. Het "tas"-stokje om precies te zijn. En wat houdt het tasstokje in?

- Kieper je tas om en benoem wat je ziet
- Plaats een link naar diegene van wie je het stokje kreeg.
- Belast 3 andere log-genoten met deze opdracht en verwittig ze!
- Link naar deze 3 loggers


Nou als eerste een kiekje van mijn tas dan maar....

Photobucket

Een original Tommy, waar lekker veel in kan. Want wat zit er allemaal in??

Photobucket

Mijn portemonnee, telefoon, autosleutels, zakdoekjes en lippenglos. Het viel me op dat ik twee setjes pleisterdoosjes er in heb. 1 van Rex hospital en 1 van WakeMed. Nu nog 1 van Duke en ik heb van alle ziekenhuizen hier in de buurt pleistertjes in mijn tas, hi hi hi. Zag ook dat ik twee maal hand desinfectie gedoetjes heb. 1 van het toekomstige Holly springs ziekenhuis (die in penvorm) en 1 van een gewoon merk. Op de Suzan Komen race for the cure, delen ze die pleisters en hand sanitizers altijd uit en die zijn ideaal voor in je tas. En zo kunnen er zelfs twee in je tas ;-) Verder een handcreme van Bath & Bodyworks, in de geur Cotton Blossom. Mijn favo geurtje van hen. En er zit ook nog een adres is van Clementine die ze vanmorgen op de koffie aan mij gegeven had. (Kan ik haar en Pieter ook een kerstkaartje sturen) En dit keer 'maar' 1 bonnetje. Voordat ik naar NL ging heb ik mijn tas uitgemest. Want mijn tas puilt op een gegeven moment altijd uit van de kassa bonnetjes. Dat is zo lekker met een grotere tas, daar past altijd nog wel wat in. Want waar laat je altijd die bonnetjes zo snel? Precies ja, in mijn tas! Deze bon, was een 'verse' kassabon, want ik heb vanmiddag boodschapjes gedaan.

Verder heb ik deze week nog niet zo veel gedaan. De afgelopen twee dagen heb ik een beetje verdoofd rond gelopen. Misschien dat het strakke schema van vorige week in NL zijn tol geeft. Of er komt een griepje aan misschien? Ik weet het niet, maar moet weer even de draad op zien te pakken na al dat leuks van vorige week. Komt vast wel goed, maar we geven het maar even de tijd.

Afijn ik stuur het stokje maar niet door naar 3 mede bloggers, omdat inmiddels al veel mede bloggers het stokje hebben gehad. Zelf heb ik hem drie keer gehad, dus misschien is dat ook goed? ;-)

Groetjes,
Petra

10 opmerkingen:

Annemiek zei

Leuk dat we even in je tassie mochten kijken :) Leuke tas trouwens.

Anja zei

Leuke tas, en er kan inderdaad lekker veel in.
Hopelijk gaat het griepje je deur voorbij.

Petra zei

Hi hi, ik moet wel lachen, hoe het stokje, dat Sally me toewierp, zo door blogland is gaan reizen. Leuke tas inderdaad! Veel vitamine C en vooral zink helpt mij virussen te voorkomen.

Anoniem zei

Heb hetzelfde als jij na net terug te zijn uit Nederland, begin me nu pas weer een beetje meer mens te voelen maar ook het gevoel of ik een griepje onder de leden heb. Kan haast niet anders met dat weer daar ;-)

Grappig, pleisters had ik vroeger ook altijd in mijn tas (maar niet van de ziekenhuizen in de buurt ;-), gewone en blarenpleisters. Is dat ik het nu lees want ik was het helemaal vergeten.

Anoniem zei

Het tasstokje vliegt inderdaad aardig rond, ik zie het overal terug.

Leuke tas!! Enne, jetlag in combinatie met een beetje griepje kan aardig toeslaan hoor.

Marchiena zei

Na dat volle programma wat je hier had lijk het me niet zo vreemd dat je nu een beetje verdoofd rond loopt. Je lichaam wilt gewoon even rust hebben. Emoties vragen ook heel veel energie van je. Doe dus maar even rustig aan en luister naar je lichaam. Met de feestdagen in zicht krijg je het waarschijnlijk nog druk genoeg.

Groetjes en pas goed op jezelf.
Marchiena

Ineke zei

Ben het eens met de vorige schrijfster :-)
Geen wonder dat je je niet fit voelt: jetlag - overvolle dagen - en dan weer jetlag. Geef er maar lekker aan toe en laat je lichaam maar even goed uitrusten en bijkomen.

gr, Ineke

Tink zei

Grappig, ik herkende meteen mijn favoriete geurtje van Bath & Body Works! Heerlijk, ik heb vrijwel alles in die geur van ze.

ann en ron zei

Euuhhhh Annie houdt m ff niet vast dit Tassie (veel te zwaar).
Ik ben gauw klaar, model buidel zeg maar, portemonnee, lipstick en ziekenhuiskaart anders val ik om, hihi.

Lekker ff goed bijkomen hoor. Geniet van de feestdagen.

kus uit Soesterberg

Guus zei

Heb laatst mijn tas ook maar es leeggegooid, je wilt niet weten wat er allemaal in zat... 3 lipsticks, camouflage stick, sleuteltje zus, sleuteltje zo, agenda 2008, agenda 2009, autopapieren, frontje radio, paracetamol, zetpil (??) loperiamide, victorinox, pasje voor kantoor, pasje voor de parkeerplaats... Schijnt vrouwen eigen te zijn heb ik me laten vertellen ;-)