dinsdag 2 december 2008

Op tournee

Nou na wat stoeien, passen, meten en wegen is het gelukt. Alles zit ingepakt. Het inpakken was wel een opgaaf, niet alles paste en toen het wel paste, was de koffer te zwaar. En inderdaad heb ik zelf ook niet veel hoop dat het vanuit Nederland veel makkelijker zal gaan.
Even speciaal voor de geinteresseerden, wat ga ik allemaal doen in Nederland? Even de korte versie hoor. Maar ik ga eerst naar Barendrecht naar mijn moeder, dan naar Rotterdam naar mijn zus daar Sinterklaas vieren. Dan naar vrienden in Krimpen a/d IJssel waar we gaan shoppen op de Oosterhof/Alexandrium en naar de Japanner. Dan naar De Bilt, waar ik met broers en zusjes en de mama's van Stacey en Connor gaan wandelen en eten.
Dan naar Zierikzee, waar we vroeger gewoond hebben en bij vrienden op bezoek in Noordwelle. Dan ga ik met een stel vriendinnen naar Dusseldorf, kerstshoppen. Dan ga ik naar familie in Soesterberg en 's avonds naar familie in Hellevoetsluis. Dan weer een daagje Barendrecht en Rotterdam. Dan een daagje kerstmarkten in Dordrecht. Dan naar Noordwijkerhout wandelen en eten met heel veel Bearded Collies en hun baasjes. Dan 's avonds naar Voorhout. Dan naar Haarlem naar de kerstmarkt en naar familie in Beverwijk.
En dan.... dan...... vlieg ik 15 december weer terug naar NC ;-)
Op tournee wordt het dus. Strak schema, maar elke minuut zo wat nuttig en vooral leuk gepland! Laptoppie blijft thuis, dus bloggen zal ook even stil liggen. Maar mochten jullie een heel hard gejuich horen in Nederland, dan ben ik het die net een hap neem van het eerste broodje frikandel speciaal, na twee en half jaar!

Groetjes Petra

19 opmerkingen:

Anoniem zei

haah inderdaad een strak schema.. Ohh en die frikandellen smaken lekker na meer dan 2 jaar.. Ik geniet er nog van.

Veel plezier en goede reis

petra

Anoniem zei

Geniet er van Petra! In januari mogen wij ook (eindelijk) weer, en dan ben ik ook 2 1/2 jaar niet in Nederland geweest, dus ik weet helemaal hoe je staat te popelen! Veel plezier!

Guus zei

Heel veel plezier! Neem je een bitterbal voor ons mee terug? :)

Kristel Holsbeek zei

Amai idd een heel strak schema maar geniet er maar van...

Anoniem zei

Heeeeeel veeeeel plezier! En eet smakelijk!
Goede reis!
BiancaF

Jasmino zei

Een heel fijne reis, Petra! Dat ziet er uit als een heel druk, maar wel heel gezellig programma. Veel plezier!

Anoniem zei

jeetje, wat een druk en strak progamma.maar ik ga je zien, leuk.
als je weer terug bent ben je aan een welverdiende vakantie toe!

groetjes Trudy

Anoniem zei

Jeetje Petra, wat veel, slaap je ook nog ergens? Ik hoop dat je niet te veel in onze "beroemde"files staat! Zonde van je tijd.
Ik wens je heel veel plezier en een heerlijke vakantie!

groetjes Ronny

Bianca zei

Ik wens je heel, heel veel plezier!!

Groetjes,
Bianca

Marchiena zei

Strak plan de campagne hoor. Mocht je nog tijd over hebben als je in Rotterdam bent dan ben je van harte welkom hoor! (maar ik denk dat ik je antwoord al weet :)). We zien elkaar in iedergeval in Noordwijkerhout.

Groetjes,
Marchiena

Petra zei

@ Allemaal
Dank jullie wel!
Heb vanmorgen nog even de weersvoorspellingen gekeken en ja, het is voorlopig 1 dag droog, ha ha ha.
Ben vanmorgen nog een stuk met de hondjes wezen wandelen. Even frisse neus gehaald en nog genieten van het stel. Zal ze zekers missen. Over drie kwartier vertrekken we naar het vliegveld. Ben er klaar voor en heb er zin!!!

Groetjes Petra

Anoniem zei

Goeie vlucht en ik zie je over een uur of 14

Erna

Anoniem zei

Wat een druk programma! Geniet ervan!

Annemiek zei

Heeeel veel plezier gewenst, en goede reis!!

Anja zei

Goede vlucht en veel plezier in Nederland!
Als ik dat zo allemaal lees gaat dat vast en zeker lukken.

Anoniem zei

Nou een hoop te doen zo komende dagen!! In ieder geval zie ik je op 2 daarvan ;-)
Ik kijk er al naar uit!!! Geniet van je tijd in NL!!! Veel plezier alvast!!

Anoniem zei

Een hele fijne tijd in Ned. en uitrusten kan je als je terug bent
groetjes,
Hester

Annemiek zei

En? Heb je ook wat in je schoentje gekregen?

Anoniem zei

welkom thuis,vond het erg leuk je gezien te hebben, heb nu een beeld bij de geschreven stukjes.....

zeker wel vermoeiend geweest, btw Dusseldorf was erg leuk, marktjes, winkels en de pubs..wel heeeeeeeeelveel mensen maar ja...

groetjes Trudy