zaterdag 29 mei 2010

Laaaang weekend

Dit weekend is nu eindelijk ook een lang weekend bij ons. Het is het Memorial Day weekend en dat betekend dat maandag ook een vrije dag is. En daarbij heeft Ron dinsdag ook vrij genomen dus voor hem helemaal een lang weekend! Dus wat om naar uit te kijken!

Vrijdag morgen had ik met Carly de moeder van Connor afgesproken voor weer een foto sessie. Ze waren zo tevreden over de foto's die ik eerder van hem gemaakt had. Hij is inmiddels ingeschreven bij een agency en heeft zijn eerste filmrolletje inmiddels. Hij gaat de zoon spelen van Quinton Aaron (De jongen die in de film Blind Side geadopteerd wordt, zeg maar) in een film die hier in NC opgenomen wordt. Hartstikke leuk! Zijn foto's, die ik gemaakt heb, worden gebruikt door zijn agency en hij werd er zowaar uitgekozen. Hij is ook een heerlijk mannetje en weet goed met de camera om te gaan.

Dus gisteren een fotoshoot op verschillende locaties en met verschillende kleding met hem gemaakt. Zo leuk om te doen! Heb weer een nieuwe plek gevonden hier in het dorp, dat echt superleuk is om foto's te maken. Het is een verlaten winkel, met laaddok. En nu begroeit met groen en boterbloemetjes. Zo leuk!

Photobucket

Photobucket

Zijn zusje was er nu ook bij en vond het maar wat leuk dat zij ook op de foto mocht.

Photobucket

Kortom ik vond het weer hartstikke leuk om te doen!
Vanmorgen moest Ron naar de dealer van zijn motor om wat op te pikken. En om te vieren zijn we vanmorgen vroeg wezen ontbijten. Dat doen we eigenlijk niet zo vaak. Maar vanwege het lekkere lange weekend hadden we wat om te vieren. Alsof we een beetje vakantie hebben. En zo zaten we om 9 uur bij Perkins en bestelde ik een Egg Benedict. Zooo lekker....

Daarna zijn we naar de BMW dealer gereden en ook nog even langs Swoozies gegaan. Deze winkel verkoopt altijd leuke hebbedingetjes. Of eigenlijk is het nu meer verkocht. Van de week is namelijk de laatste week dat ze open zijn. Ze gaan namelijk hun deuren sluiten en alles in de winkel incluis inventaris stond te koop. Wel jammer. Ik had nu wat inpakpapier gescoord, maar dat was het eigenlijk wel een beetje.

Verder hadden we vandaag afgesproken om met Alison en Bob naar de film te gaan. De nieuwe film Robin Hood hadden we gekozen. En moet eerlijk zeggen dat het niet helemaal mijn keus was in eerste instantie. Ik hou eigenlijk niet van dat soort films. Alhoewel ik Braveheart eigenlijk ook leuk vond. De film duurt ook 2 uur en 20 minuten en ja als je het niet echt een leuke film vindt is het ook wel een lange zit. Maar...., hij was leuk! Erg leuk!!! Echt een aanrader. Ook als je eigenlijk niet van dit genre houdt dus. De twee uur vlogen voorbij.

Daarna zijn we met zijn viertjes gaan eten bij een nieuw Italiaans restaurant hier in het dorp. De burgemeester vertelde er over in de kookklas van van de week. Dat hij het er zo lekker had gevonden het eten daar. Nou is hij natuurlijk een beetje bevooroordeeld kan ik me zo indenken. Want een nieuw restaurant in "zijn" dorp is altijd leuk, niet waar? Maar het was inderdaad erg lekker! Ik had veal marsala besteld die echt zalig was. Vooraf had ik mosselen en die waren ook lekker, al had ik in de laatste de mazzel dat er een klein krabbetje in zat. En echt die smaakte niet zo lekker. Zal je zien dat heb ik weer hoor. Maarja gelukkig was de rest wel erg lekker ;-)

En zo begon het weekend dus erg goed kunnen we stellen! Op naar nog drie dagen weekend!

Groetjes Petra

10 opmerkingen:

Anja zei

Ja heerlijk...een lang weekend voor de boeg!
Mooie foto's heb je van Connor en zijn zusje gemaakt. Ik kan me voorstellen dat ze erg tevreden over je foto's zijn.

Miranda zei

Fijn super lang weekeinde daar! We vinden het dan ook super dat je fotografie zo lekker loopt....inderdaad een leuke omgeving met het menneke. Groetjes vanuit een zacht regenachtig West Brabant van jullie oude "buurtjes"

Kristel Holsbeek zei

Ook leuk weer die fotosessie;-)
Geniet maar samen van het lekkere lange weekend!!

Ineke zei

Wat leuk dat, mede dankzij jouw foto's, Connor succes heeft. Dat zusje is ook al zo'n dotje.

www.vandijkjes.punt.nl zei

Heerlijk he zo;n lang weekend!

Mooie foto's zeg..

gr petra

Marchiena zei

Wat leuk, je heb je eerste ster op de gevoelige plaat gezet. De foto's zijn ook heel leuk geworden, dat moet je een heel lekker gevoel geven. De nieuwe zijn trouwens ook weer goed gelukt.
Heerlijk hoor zo'n lang weekend, geniet er maar lekker van:P

Anoniem zei

Haha, ben eens een keer op tijd!!! Het is hier kwart voor een, dus 1 juni:
Dat roept om felicitaties!!!
Meid van Harte en maak er een hele fijne dag van! Ook voor Ron natuurlijk onze best wishes.
Ja ja ben op de engelse toer. Volgende week een onderwater fotografie cursus (it runs in the family) en ben nu het engelstalige cursusboek aan het omzetten. Ik ben er nl niet zo goed in als jou dus ik moet dat technische echt ff in t Nederlands nalezen op mijn gemakkie. Gelukkig doe ik het met Chantal die doet ook wat hoofdstukken. Zijn er 5. Alleen hoofdstuk 2 was het langst haha en die had ik natuurlijk.
Nou Sweety (ik ben m nog niet vergeten hihi)geniet met volle teugen,
Gauw weer even bijbeppen op skype hoor. Ben pas weer wat bijgelezen.
dikke kus vanuit Soesterberg

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!

Groetjes, Kaar

Anoniem zei

Hoi,
Gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag. Veel liefs,
Richard, Ingrid, Romy en Jesse
Poot van Beau

Cisca zei

Lekker he, zo'n heerlijk weekend. Ik ben vandaag weer aan het werk, maar heb nog steeds een beetje vakantiegevoel.