vrijdag 24 oktober 2008

Tsja...

Er zijn soms van die dagen dat je blij bent dat je uit Nederland komt. En er zijn dagen dat je dat iets minder bent ;-) Gisteren was de koffie bij Jessy en daar kreeg ik een stapel Nederlandse "boekies". Zo ook de Party met op de voorpagina onze kroonprins. Door de paparazzi op de gevoelige plaat gezet al neuspeuterend....

Photobucket

Het is toch wat.... Voorpagina niews zelfs ;-) Afijn de koffie was weer even gezellig bij kletsen en op de terug weg van de koffie ben ik nog even bij Linen & Things gaan kijken. De winkel is in een liquidatie fase nu, nadat er geen kopers voor te vinden waren om het bedrijf over te nemen. Volgens mij zit in elk winkel centrum wel een Linen & Things.

Photobucket

En ook in Apex en al bij het parkeren viel de hele grote banner boven de winkel op. Overal in de winkel hingen bordjes met tot 30 % op artikelen. Meeste was 10 % korting. Ben er door heen gelopen en heb eigenlijk alleen een verlengsnoer gekocht. Vindt het wel jammer dat de winkelketen dicht gaat. Ik mag er graag even door heen lopen. Net zoals bij Bed, Bath & Beyond. Maar moet ook zeggen dat het er altijd heel erg rustig was en nu met een recessie dit soort winkels het heel moeilijk zullen hebben.

Photobucket

Toen ik terug kwam viel me ineens op hoe de boom bij onze oprit ineens zo aan het verkleuren is. 's Nachts is het hier al weer behoorlijk fris en daardoor gaat het ineens heel snel met het verkleuren van de bomen. Moet binnenkort maar weer eens op pad met de camera.

Photobucket

Daarna lekker een broodje met..... filet Americain gegeten. Heerlijk!!!

Photobucket

Persoonlijk kan ik enorm van zoiets genieten. Een heerlijk wit broodje met Amerikaanse filet. Echt het zijn de kleine (lekkere) dingen in het leven die het hem doen. Inmiddels is het al weer vrijdag avond en staat het weekend voor de deur. A.s. zondag is het 12,5 jaar geleden dat Ron en ik in getrouwd zijn. En in Nederland betekent dat vaak een etentje met familie en vrienden. Maar hier doen ze niet aan halve jaren ;-) En in principe is het voor ons 17,5 jaar om dat we voor ons trouwen ook nog eerst 5 jaar hebben samen gewoond. Dus ja hoe breng je dat hier? In ieder geval zullen we wel saampjes uit eten gaan zondag, maar denk dat de polonaise of de bowling avond achter wege zal blijven. En ook het bord boven de voordeur ;-)

Groetjes Petra

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Vergeten zijn wij het hier niet
Koffie met gebak staat op het progamma. en in gedachte zijn wij bij jullie
Als jij in December hier ben doen wij het nog eens over met ollebollen en appelflappen en met een (hollandse Chinees )als je daar nog trek in heb.
groetjes uit Barendrecht

Anoniem zei

Alvast van Harte Gefeliciteerd! Een heel fijn weekend en proost dan maar!
(we hebben nog wat deense koffiebroodjes over van panera.....dan kom je die morgen toch halen ;-) )
gr Jackie

Anoniem zei

Oke, we hebben net voor jullie gezongen.....mooi he? en verder een hele fijne dag saampjes en op naar de volgende 12,5 jaar

Gefeliciteerd van ons allebei.

elmarstel

Anoniem zei

ik kan alleen nog maar anoniem reageren, heb je iets veranderd misschien???

gr. elmarstel

Anja zei

Linnen $ Things is hier ook al verdwenen.
Gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig jubileum....op naar de 25!!

Petra zei

@ All
Bedankt voor de felicitaties

@ Ma
Die oliebollen, appelflappen en chinees, staan genoteerd hoor!

@ Elmarstel
Blogspot heeft die wijziging helemaal uit zichzelf gedaan. Het viel mij ook op bij een ander blog. Heeeeeeeel vreemd en niet even handig inderdaad. Zal van de week nog even kijken of er wat te repareren valt ;-)

@ Jackie
Bedankt voor het aanbod, klinkt errug lekker. Misschien moeten we gewoon zelf even langs de Panera of bij de bakker in Apex rijden ;-)

Nel zei

Hoi

alvast gefeliciteerd met deze mijlpaal. Maak er een gezellige dag van zondag.

Mooi het die Indian-summer kleuren op jullie oprit.
Fijn weekend.

Anoniem zei

Kijk, da's nou jammer, ik had me zo verheugd op die polonaise en steengrillen bij de bowlingbaan. Desalniettemin van harte gefeliciteerd met jullie mijlpaal, want dat is het toch in deze tijden waarin bijna 1 op de 2 huwelijken niet succesvol blijken te zijn...:-). Alvast een fijne dag en op naar het zilveren feest toch?

Karin (DH)

Anoniem zei

De appeltaart staat in de oven, dus kom maar een stukkie halen.

Nog heel veel gezonde en gelukkig jaren voor jullie samen.

Erna en Ron

Anoniem zei

Petra en Ron hartelijk gefeliciteerd met jullie 12,5 jarige huwelijksjubileum. Voor morgen een gezellige dag en nog heel veel gelukkige jaren samen.

Groetjes,
Marchiena

Jasmino zei

Gefeliciteerd met jullie huwelijks-jubileum!

Anoniem zei

Happy Anniversary!!!! Nog vele fijne, gelukkige jaren saampjes (en met de boys natuurlijk)toegewenst!

Big Hug uit Noordwelle,

Mariet en Henk

Annemiek zei

Proficiat nog met jullie 12 1/2 jaar! Op naar de 25!

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!
Had wel een leuke trouwfoto van toen willen zien;)
Groetjes,

Anoniem zei

Hoi Ron en Petra,
hoorde vandaag van mijn moeder dat jullie een jubileum hebben. Van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk. Waarschijnlijk zitten jullie nu aan een romantisch diner. Eet smakelijk !!
groetjes Edwin en Danielle en de kids

ann en ron zei

Hee lieverds,

Ook van ons hier felicitaties hoor!!! Die 25 redden jullie met gemak dus ik ga gelijk voor de 50!!! Wat gaan we dan doen???? -met al onze plannen hebben we denk ik nl niet eerder tijd voor een gigafeest dan kan ik het alvast noteren-.
Nee hoor zonder dollen ik kom wel een keer een borrel drinken bij jullie op een hele rare trouwdag, 13 jaar een paar maanden en dagen of zo. Er is iets met die trouwdag van jullie......
Liefs van ons,
Soesterberg

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 12,5j huwelijksverjaardag! Dat wordt in Belgie toch niet gevierd, meen ik... (ik ben wel al 8j weg uit Belgie, dus begint me toch een en ander te vervagen ;-) )

Wat spijtig dat Linens en Things gelikwideerd wordt! Ging er toch geregeld shoppen... Mss heeft het ook met onze verhuis te maken ;-)

Groetjes,