donderdag 24 februari 2011

Even...

Photobucket

Het heeft even geduurd, maar ben er nog hoor. Heb de babyshower overleefd. Het viel allemaal reuze mee en volgens mij vond Alison het helemaal geweldig. En dat was het belangrijkste. De voorbereiding had wat voeten in aarde, maar dan heb je ook wat ;-)

Photobucket

Wel kwamen een uurtje voor dat iedereen zou komen er achter dat we vergeten waren om plastic bestek te halen. Ik dacht dat buuf dat gedaan had en buuf dacht dat ik dat zou doen. Afijn nood troepen gebeld en gelukkig kwam weer een andere buuf ons uit de nood helpen.

Photobucket

Behalve dat verliep alles vrij voorspoedig. Heb foto's gemaakt en om 4 uur was iedereen weer foetsie. Dat vond ik op zich wel even wennen. Iedereen komt tegelijk en gaat ook weer enmasse weg. Geen hangers zeg maar. Wel handig, maar soms is het een beetje nakletsen wel zo gezellig. Je viel nu ineens in zo'n after-party gat. Misschien is dat ook wel heel Nederlands om nog even door te bomen over van alles en niks. Weet niet. In ieder geval kon ik Ron om kwart over vier weer bellen dat de kust veilig was. Die was gaan motorrijden die zondag.

Hij was al vroeg weg gegaan en had bijna 200 mile gereden. Helemaal naar Afrika zo wat ;-)

Photobucket

Leuk he? Zo'n foto tussen de olifanten? Vond het wel een grappig gezicht. Natuurlijk zijn ze niet echt, maar had zo gekund niet? Deze beelden staan hier bij de afslag naar de dierentuin. En op zijn tocht door NC, was hij er langs gekomen.

Verder van de week vooral foto's gedaan. Foto's van de fotosessie van vrijdag en foto's van de babyshower. En van de week kwam daar nog wat bij. Ik ben namelijk gebeld door een landelijk magazine. Dat magazine wilde foto's bij twee story's die ze over o.a. twee vrouwen gaan schrijven. Eentje in onze woonplaats en eentje zo'n 40 minuten verderop. Hartstikke spannend. Gewoon foto's maken voor een tijdschrift!!!

Daar gisteren dus de eerste foto's voor gemaakt en die moet ik vandaag gaan bewerken. En dan morgen de tweede fotosessie. Echt het wordt nog wat met me hoor!

Groetjes Petra

14 opmerkingen:

Tine zei

De baby shower foto's zijn bijzonder mooi! wat zullen ze er blij mee zijn!

Anoniem zei

Mooie foto's! Geven ze wanneer de baby geboren is ook weer van die (grote) kadoo's?
Wat gaaf die opdracht van dat tijdschrift, hebben ze je via je site gevonden?
Groetjes, BiancaF

Petra zei

@ Bianca
Nee als het goed is zijn dit de kado's. Worden vooraf gegeven omdat als het kindje er is het allemaal te veel zou kunnen zijn voor de nieuwe moeder.

Ja via mijn website en via de OpLove website (van de fotografen voor homecomings, zeg maar)

Miranda zei

You go girl!!!!
Leuk hoor om succesvol te zijn...het is jou gegunt meis!
Knuffel vanuit, weeral voor de 3de dag op een rij, druilerig West Brabant.....mis mijn droge zonnige dagen van daar...

Marion zei

Ik hou niet zo van suikerzoete kleuren maar wat een prachtige taart en wat een geweldige versiering voor het feest, ziet er allemaal prachtig uit.

En wat een bevestiging/erkenning weer om te worden gevraagd foto's te leveren voor een tijdschrift. Maar ik begrijp het wel, heb van het begin af aan je foto's heel mooi gevonden, niet alleen de foto's die je van mensen maakt maar ook de foto's die je van onderwerpen maakt zijn heel mooi. Mij staat met name een prachtige foto van een rij schommelstoelen op een veranda bij, zo'n mooi beeld was dat!

Sandra zei

Hi Petra, Mooie zoete taart! Foto van de tafel met lekkernijen lijkt zo uit een blad weggelopen te zijn. Eigenlijk best handig dat de moeder de kado's vooraf krijgt.

Succes met de foto opdracht, heel leuk hoor, maar je maakt ook mooie foto's.

Karin (dh) zei

Mooie foto's hoor van die babyshower, het ziet er allemaal gezellig uit en wat een mooi opgemaakt buffet, inderdaad een plaatje.
Top die foto opdracht!

Nel zei

Nou dat die taart mooi is !!! Zou er zo een stuk uit bijten. Complimenten voor de mooie foto's. Wie heeft die van jou gemaakt ?

Wat super dat je weer een nieuwe opdracht heb gekregen. Heel veel succes. Maar dat zal best wel lukken. Je bent niet voor niets uitgekozen.

Fijn weekend alvast.

Elke zei

Was het toeval dat de zwangere dame ook in de themakleurtjes gekleed was van jullie decoratie?

Wat een geweldig goed nieuws zeg, weer nieuwe foto opdrachten!

Anna zei

Wat prachtig, ziet er erg professioneel uit petra.
Toppie, hier zou ik ook erg blij van worden.
Wat leuk voor in het magazine , je wordt nog eens beroemd.
Groetjes Toos

Marjon zei

Wat goed dat je foto's voor een tijdschrift mag maken. Ik ben heel benieuwd!

Gisteren heb ik je boek binnengekregen. Lekker lezen dit weekend, ik verheug me er op.

Marchiena zei

Zo te zien aan de foto's en het filmpje was de babyshower een succes. Leuk idee die schilderijlijst.

Super zeg die foto opdrachten.

Anja zei

Mooie foto's heb je weer gemaakt en wat leuk die opdracht voor dat tijdschrift!

Ineke zei

Alleen voor zo'n babyshower zou je bijna zwanger willen worden :-)
Wat ontzettend leuk hebben jullie dit gedaan en wat een schitterende foto's weer.
Hartstikke goed dat je die opdracht van dat tijdschrift kreeg.