vrijdag 18 april 2008

Pimp je regenton!

Photobucket
Na een wat koude start van de week, lopen de temperaturen hier weer lekker op. Moeders geniet van het Caroliaanse zonnetje en van het shoppen ;-) Als vanouds saampjes op pad naar de inmiddels bekende winkeltjes. Wat gewoon en gezellig is dat toch. Voor van het weekend staat er een bezoek aan het Imax theater gepland. Er draait nu een 3D film over de Grand Canyon. Laatst hadden we daar een voor stukje van gezien en dat zag er erg leuk uit. En vandaar dat we er zondag naar toe gaan.

Photobucket

Verders is Ron van de week 's avonds met zijn collega's van de engineering afdeling wezen golfen. De avonden worden weer langer en dan is het golfen weer leuk om te doen. Al is deze golfbaan ook verlicht 's avonds, maar met het zonnetje erbij is het natuurlijk veel leuker.

Photobucket

Photobucket

In de koffer van mijn moeder zat ook het "Pimp je regenton-pakket" van Erna. Dus ben ik gisteren aan het "oppimpen" geweest ;-)
De voorfoto's....

Photobucket

Photobucket
Ja, Stace, kijk maar goed, hi hi hi


en de nafoto's.....

Photobucket

Photobucket

Nederlandser dan dit, kan volgens mij niet! Hartstikke bedankt Erna!

Groetjes Petra

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohhh, wat leuk die tulpen op je regenton! Jammer, dat ik geen regenton heb, anders vroeg ik aan Erna ook om een pimp-pakket :-))

gr, Ineke

Anoniem zei

Gaaf die regenton!!! Idd heel erg Nederlands!!! Wij gaan zondag die tulpjes in het echt bekijken bij de keukenhof...
Veel plezier met je moeder!! Geniet van het warme zonnetje!

Anna zei

Wat een leuk idee, ziet er echt hollands uit.
Lekker gezellig met moeders op stap geniet er maar lekker van
Toos

Anna zei

Wat een leuk idee, ziet er echt hollands uit.
Lekker gezellig met moeders op stap geniet er maar lekker van
Toos

Anna zei

Wat een leuk idee, ziet er echt hollands uit.
Lekker gezellig met moeders op stap geniet er maar lekker van
Toos

Anoniem zei

Wat een leuk gezicht die gepimpte regenton!
Ik vind het wel een idee om onze vuilcontainers ermee te pimpen! Staat een stuk vrolijker langs de weg!

Anoniem zei

leuk die regenton zo, ziet er zeer hollands maar erg gezellig uit.

Petra zei

Erg leuk, die regenton! Mijn reisje komt nu wel erg dichtbij! Ik zag heerlijk warme temperaturen bij jullie voor volgende week, hoera!

Anoniem zei

Gaaf zeg die regenton, wat een leuk idee van Erna!!!!
Alvast een fijn weekend samen met mams!!!

Petra zei

@ Rianne
Het zijn eigenlijk ook stickers voor op de vuilcontainers.
Erna had ze bij de Alber Heijn gehaald ;-)

kastelke zei

Je zou je haast een regenton aanschaffen, om ze zo mooi te kunnen maken.
Ik heb het al wel eens op een groencontainer gezien in Belgie, maar ik zie het vooral in Nederland. Schitterende dingen zitten daar tussen!

Anoniem zei

Geweldig, die regenton! Dat wil ik later ook! ;-)

Anoniem zei

Je brengt me wel op leuke ideeen. Ik denk dat ik mijn vuilbak ook eens ga opfleuren!

Mooie tulpen, hoor!

Groetjes,

Anoniem zei

Gaaf!!!

Annemiek zei

Daar zijn echt speciale stickers voor?