dinsdag 1 april 2008

Mevrouw Kardinaal

Vanmorgen had ik al heel vroeg bezoek van Mevrouw Kardinaal. Nou eigenlijk van Mevrouw Kardinaal en haar zus. Maar toen ik terug kwam met mijn camera, was zus al gevlogen. Die had het vast druk. Meneer Kardinaal met zijn altijd zo knal rode jas was nergens te bekennen. Mevrouw Kardinaal was gewoon even alleen op stap deze dinsdag morgen. En ik had prachtig zicht op haar......

Photobucket

Alsof ze even poseerde voor me ;-)

Gisteren zat ik mijn mail te kijken en zag dat er een mailtje tussen zat van ticketmaster. Ticketmaster is hier de internetclub waarbij je concertkaartjes kan kopen. En helemaaaaaaal onder aan de lijst stond dat in Mei, Duran Duran naar Cary komt. Leuk, dacht ik en Ron dan ook even gepolst en die was ook wel weer in voor een concert. Dus heb ik gisteravond kaartjes besteld. Leuk! Heb er zin in!
Dit is hun laatste single die hier is uitgebracht en tegenwoordig zien ze er zo uit....



Groetjes Petra

5 opmerkingen:

Petra zei

Heel leuk, Duran Duran!! Ik benijd jullie! Maar ik schrijf even om iets heel anders, ik kan je email adres niet vinden, dus dan maar zo. Ik heb net tickets geboekt naar Raleigh om Katja (eindelijk!) te bezoeken. Ik kom rond lunchtijd op 22 april aan en ga donderdag, 24 april, 's avonds weer terug. Lijkt me leuk, als we dan iets kunnen afspreken!

Anoniem zei

Ha, Duran Duran, ik ga hoogstwaarschijnlijk ook! Ik was vroeger een grote (nou ja, kleine) fan!
Dus, ik zie je dan vast daar wel!

Anja zei

Leuk vooruizicht om naar dat concert te gaan!
Mooi foto van mevrouw Kardinaal, ik denk ook dat ze voor jou poseerde ;-))

Anoniem zei

Altijd leuk om naar een concert te gaan!! Laat ons tzt wel weten hoe het is geweest.

Hoe is de training gegaan??

Groetjes,
Kaar

Annemiek zei

Mooie foto's van dat kardinaaltje!
Leuk, naar een concert.