vrijdag 8 juni 2007

En daar is de humidity......

Was het van de week wel warm, nu is het ook warm maar daarbij erg plakkerig. Dat komt omdat de vochtigheidsgraad flink gestegen is. Vanmorgen vroeg was het al erg warm en het is alleen maar warmer geworden vandaag. Naar mijn gevoel was het de eerste echt plakkerige dag van het jaar. Hopelijk is het morgenochtend een stuk minder.
Over morgenochtend gesproken... Allereerst wil ik de dames die een donatie hebben gemaakt heel erg bedanken!! Het is voor zo'n goed doel en jullie steun wordt, vooral ook door mij, zeer gewaardeerd. Toppie!
Vandaag was ik ook nog even bij het Meredith college gaan kijken.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dit omdat Wendy had gevraagd of ik een roze shirtje voor haar kon krijgen. Het leek me beter om daar vandaag nog even voor te kijken, i.p.v. morgen. Want vandaag waren ze al alles aan het opbouwen bij het Meredith college. Je kon ook vandaag je startnummer op halen en je alsnog inschrijven. En net als bij Cary Town Centre van de week proefde ik ook daar die saamhorigheid! Ik weet niet wat het is en kan het ook niet zo goed uitleggen, maar al die mensen die komen inschrijven, de vrijwilligers.Dat speciale "wij" gevoel. Heel apart! Ik was er iets te vroeg, dus moest nog even wachten en heb dus alvast wat fotootjes gemaakt.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ik moest ook wel gelijk aan Mary-Ann denken. Zij had in een comment geschreven van de week over een batterij aan wc's. Nou die batterij heb ik gezien, hi hi hi. En geteld ook nog. 50 Toiletten op een rij, hi hi hi.....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Het is me dus gelukt om een t-shirtje te krijgen voor Wendy. Heb vanavond nog even met haar gemailed en Wendy loopt "virtueel" met me mee morgen. Ze heeft nu een eigen speciaal nummer en zo loop ik ook niet alleen ;-)
Na het inschrijven en het oppikken van het shirtje bij weer een andere tent, ben ik naar Johnson lake gereden. Wat daar eigenlijk heel dichtbij was. Ik ben daar de picknick plaats voor de Bearded Collie wandeling in oktober gaan reserveren. In NL deed ik zo nu en dan een wandeling met de Beardies in Zeeland organiseren. En dit wordt nu mijn eerste hier in North Carolina. Heb er reuze zin in. Het is een mooie route die helemaal rondom het meer loopt. Na afloop kunnen we dan met zijn allen even bij komen met wat te drinken en te eten.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Maar dat dus pas in oktober. Om mij ontzettend goed voor te bereiden op alle actie van morgen, heb ik mij afgezonderd met George, Brad en Matt vanavond. Ron was er ook bij hoor, mocht je het je afvragen, hi hi hi. Het gezelschap was erg leuk moet ik zeggen. Vandaag ging namelijk de film van deze heren in premierre. Ocean's 13 heet hij en het was een erg leuke film. Best spannend maar ook met de nodige humor.

Nou heb ik begrepen dat ik eigenlijk aan de pasta's en spaghetti's had gemoeten ;-) Maar helaas is dat niet het geval geweest. Zal het moeten doen met mijn natuurlijke reserves. Gelukkig heb ik daar nog wel een voorraadje van dus dat moet goed komen!

Groetjes Petra

"I walk for those who have walked before me
and for those who walked beside me"





~

12 opmerkingen:

Guus zei

Heel veel succes morgen Petra! Ik hoop dat het niet al te warm wordt.

Anoniem zei

Succes Peet!!!!! We duimen dat het niet te benauwd is.

Anoniem zei

Go Petra, ik loop naast je!!!!!

kastelke zei

Petra, ik wens je ontzettend veel succes toe!
(en Wendy: we duimen voor je!)

Anoniem zei

Zet hem op Petra, heel veel succes!

Groetjes
Kaar

Anoniem zei

Go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En voor Wendy hou je taai meid en zet em op.

Erna

Nel zei

Heel veel succes met de run. Ben heel benieuwd hoe het is gegaan.

Toi toi toi

Anoniem zei

Hoi
Zet hem op he Zometeen. We lopen met je mee hoor alleen wij worden er niet zo moe van maar het gaat om het idee. Groetjes Ingrid

Annemiek zei

Hopelijk is het vandaag een beetje minder warm. Succes!!

blips zei

Ontzettend veel geluk(vandaag dus) Als ik in de buurt zou zijn geweest had ik jullie zeker aangemoedigd. Ben benieuwd hoe het was.

Anoniem zei

Hee Petra, ik las net bij Wendy dat je weer thuis bent. Super joh! Hartstikke goed gedaan. Leuke foto´s, ik ben gek op batterijen wc´s! Natuurlijk ben ik ook erg benieuwd naar je verslag.

Petra zei

Hee, Petra, je hebt het nu gelopen, dus! Goed, zeg!! Wij gaan zo op weg naar de Relay for Life, grappig, dat we allebei aan een kankerbestrijdingsevenement meedoen dit weekend.