vrijdag 16 november 2007

Lekkere post!

Vanmorgen ben ik met de hondjes weer eens bij Lake Pine wezen wandelen. Was inmiddels een hele tijd terug dat we daar geweest waren. En het was weer heerlijk.
De kleuren spatten je tegemoet op het moment hier en dat maakt het rondje om het meer nog leuker.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Het weer was best lekker, maar heel erg fris wel. En ik heb het nog nooit zo stil gezien bij Lake Pine. Er stonden maar 8 auto's op de parkeerplaats. Vaak is het net mazzel hebben voor een plekje, maar vanwege het frisse weer denk ik vandaag dus helemaal niet.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Connor op zijn mooist!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ik was foto's aan het maken en terwijl ik dat deed kwam er een hondje in zijn zichtsveld voorbij lopen. Wat uitermate interessant was natuurlijk!
Daarna ben ik nog wat boodschapjes wezen doen en toen weer naar huis. En later in de middag kwam de post binnen en wat een "lekkere" post hadden we vandaag. Want Yvon had een hele envelop vol met Chocopads op gestuurd!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dit is een nieuw soort pad wat dus in onze eigenste Senseo past. Helemaal te gek, want al vanaf we dat apparaat hebben roep ik al, waarom ze er nou niet eens chocolade melk pads voor maken. Ik drink geen koffie en ook geen thee, dus die chocomelk zou de ideale oplossing zijn voor mij. Nou had ik er maar patent op aangevraagd, want ik heb begrepen dat ze in Nederland niet aan te slepen zijn. Maar nu dus ook sinds vandaag in Amerika! En wat is het lekker!! Bedankt Yvon!!!
Helemaal lekker! Dat worden heerlijke winteravonden met een "bakkie" chocolade melk voor ons.
Moest trouwens wel lachen, want de douane had het pakketje wel open gemaakt. Die dachten waarschijnlijk ook wat is dat nou weer voor iets. Al die kuipjes in die envelop. Maar met wat vertraging is het dan toch bij ons aangekomen.
Dus.... drie keer raden wat ik nu ga doen, hi hi hi.
Inderdaad lekker op de bank zitten met een chocolade "melkie"!

Fijn weekend!!!

Groetjes Petra

8 opmerkingen:

Guus zei

Oh lekker hoor, choco melk -- zeker met dit weer, lekker (binnen!) genieten!

Anoniem zei

Warme Chocolade melk met een dotje slagroom...mmm.
Wat zijn de herfstkleuren nog mooi bij jullie.

Anoniem zei

Gelukkig ze zijn geland de chocoladepads!!!! Ik denk dat er best wel mensen in Nederland jaloers zijn op jouw pads ni, want het is hier constant uitverkocht :-))) Geniet er maar lekker van!!
Mooie foto's van Connor en zo prachtig die herfstkleuren.
Een fijn weekend!!!

Nel zei

Mmmmm wat lief om aan je te denken. Super.
Ik ga ook maar eens op pad om die pads aan te schaffen, dan is de Senseo tenminste nuttig voor mij en niet alleen voor Cor.

Trouwens de foto's zijn ook heel mooi geworden, wat een prachtige natuur.

Fijn weekend !

Anoniem zei

lekker zijn ze he?? Ik vind ze ook helemaal top! Prachtige foto`s van Connor en Lake Pine, wat is het toch mooi wonen daar...zucht

Anoniem zei

MMMMMMMMM dat zijn wel heel veel Chocomelletjes.

Prachtige foto's van Connor!

Erna

Larissa zei

Wat een mooie foto van Connor zeg!

Kristel Holsbeek zei

Waar zou ik dat kunnen vinden, want dat interesseert mij ook;-))) Kan je me dat mailen? Dank je wel;-))