maandag 12 november 2007

Soms....



Soms sta ik toch weer versteld hier..... Vandaag kwamen we er achter dat onze pas nieuw gekochte tv weer in prijs gedaald was. Bij Ciruit City EN bij de Best Buy. En niet zo maar een beetje, bij de Best Buy scheelde het bijna $200,-. Heel wat dus! Nou is het zo dat Circuit City tot 30 dagen het verschil terug betaald en daarbij als hij goedkoper is bij de concurrent nog eens 10% als bonus. Nou was het voor ons precies 31 dagen vandaag en dacht ik echt dat die vlieger dus niet voor ons op ging. Je zal zien dan gaan ze natuurlijk een partij moeilijk doen over die ene dag. We zouden vanavond naar de film gaan en dan kwamen we er toch langs. Dus Ron wilde het toch proberen. En eerlijk gezegd gaf ik hem weinig kans. Maar niet geprobeerd is altijd mis. Dat is ook wel weer zo.
Dus wij naar de Crossroads, waar we de tv gekocht hebben... En..... de meneer bij de Circuit City was of in een goede bui of ze doen gewoon nooit moeilijk want zonder blikken of blozen kregen wij het geld gewoon terug, met ook nog een meer dan 10% bonus korting. Hij zei zelfs nog drie keer "sorry for the inconvenience". Ongelooflijk! En ja dan ben ik toch wel heel verbaasd (maar ook blij) als ik de winkel uit loop. Ik dacht echt dat dat bij ons dus niet zou gaan lukken nog na 31 dagen. Maar zelfs nog met een sorry erbij! Echt super, dus lang leve "Circuit City".



Daarna gingen we met een big smile natuurlijk naar de bios. Alsof ik stukken rijker was in een kwartier tijd, hi hi hi. Niks leuker dan al uitgegeven centjes, weer terug krijgen toch? We zouden naar de film Fred Claus gaan met Vince Vaughn in de hoofdrol. En ook over deze film was ik verbaasd.Dacht eerlijk gezegd dat het een typische kerstfilm was. Dat was ie ook wel hoor, maar met wel heel komische stukjes er in. Hij is echt heel erg leuk en heb ontzettend moeten lachen vanavond. Ook een aanrader dus ;-)



Groetjes Petra

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo zeg dat is nog eens service!

gr petra

Anoniem zei

Zo zeg dat is nog eens service!

gr petra

Kristel Holsbeek zei

Amai zeg wat een service daar. En bedankt voor de tip.

Anoniem zei

toen was de film nog leuker. nu gaan jullie daar. zaterdag heerlijk van uit. is toch een beetje feest. en nog bedankt. voor het zoeken naar het kersthuisje. ze krijgen hem mischien. volgend jaar wel weer. bij crakel baarel. groetjes. ma

Anoniem zei

Want zijn jullie toch een mazzel konten met die tv.
Ik zou niet eens durven.

Erna

Anoniem zei

Dat was weer een meevaller!!! (niet geschoten is altijd mis)

Anoniem zei

Dit is Amerika het land van de onbegrensde mogelijkheden.
kunnen ze hier nog heeeeel van leren.
groetjes uit Barendrecht

Annemiek zei

Zo houden ze toch hun klanten. Wel goed, ik heb er ook staaltjes van meegemaakt. Zo gingen onze kinderen met een XBox die niet meer werkte en ze kregen zonder kik een nieuwe mee bij Best Buy.

Petra zei

Wij hebben ook een maandlang ontzettend veel geld teruggekregen voor onze tv, want die bleef ook maar omlaag gaan in prijs bij de verschillende bedrijven! Je moet wel op blijven letten, maar dan loont het ook. Bedankt voor de filmtip!

Anoniem zei

Zo zie je maar, niet geschoten is altijd mis.

Anoniem zei

Inderdaad sta ik vaak ook verbaasd van de service in de winkels, je krijgt zonder problemen vaak je geld terug. Dat is in Nederland wel wat anders! Zo had ik een tijdje geleden een hortensia gekocht bij Whole Foods. Na een week was hij dood (te koud of te weinig water), ik terug met dat ding en zonder een probleem kreeg ik het hele aankoopbedrag terug (moet je bij de Albert heijn eens proberen.......)
Groetjes Sylvia

Anoniem zei

Ja, ik ben ook soms verbaasd over de service hier! En toch ga ik nog te weinig terug... gewoon omdat ik het vergeet of te weinig tijd heb of het de moeite niet vind. Zal in de toekomst er toch wat beter op letten...

Bedankt voor de filmtip. Zal er zeker met de kinderen naartoe gaan...

Groetjes,