woensdag 13 februari 2008

Valentijntje is jarig!

Gisteravond zijn eerst bij Sweet tomatoes wezen eten en daarna zijn we naar de bios geweest. Sweet tomatoes vindt ik een heel leuk restaurant, want ze hebben een hele grote salade bar en heel veel keuze in soepjes. Een gezond alternatief dus. Daarna zijn we naar de nieuwe film van Kate Hudson en Matthew McConaughey genaamd "Fools Gold" geweest. Het was een erg leuke film in de "feel good" categorie. Ze zoeken een schat die met de boot Aurelia zou zijn vergaan. Donald Sutherland speelt er trouwens ook in mee.
Vandaag was het hier een beetje regenachtig dus heb ik mijn "grey's anatomy" marathon voort gezet. Vond deze afleveringen wel heel spannend. Het waren namelijk de afleveringen waarin Izzy helpt Denny een donor hart te krijgen. Degene die de serie ook gezien hebben zullen wel weten waar ik het over heb. Had ze zo graag samen gezien, maarja het mocht helaas niet zo zijn.
Terwijl ik op de bank zat, kreeg ik ook nog een leuk telefoontje. Het was van Clementine uit Fouroaks. Van de nederlanse tv uitzending van Onverwacht bezoek Ik had haar een emailtje gestuurd, waarin ik verteld had dat ik de uitzending gezien had en dat wij eigenlijk best bij haar in de buurt woonden. Nu belde ze dus en hebben we even gezellig gekletst en afgesproken voor volgend weekend elkaar te ontmoeten. Zo leuk!!!
Vanavond hebben we met behulp van Turbotax de belastingformulieren ingevuld. En dat gaat toch wel een heel stuk makkelijker dan in Nederland. Eigenlijk is het alleen bedragen invoeren en bij alles wat je invult zie je in het vakje links bovenin op je computer wat die bedragen met je aangifte doen. In ons geval werd het bij het invullen van de bedragen de teruggave steeds hoger. Altijd leuk zo belasting formulieren invullen als je een teruggave kan verwachten.

Verder hebben we morgen een feestje hier want....

Valentijntje Connor is jarig!




Ga morgen bij de Threedog bakery in Apex een taartje voor hem halen. Dat heeft hij wel verdiend niet waar? Natuurlijk ook alle broertjes en zusjes (en baasjes) die ons blog lezen gefeliciteerd. En mama Annabelle ook gefeliciteerd met al haar kinders ;-) Ze zijn al weer 5 jaar, wat gaat het snel. Deze foto's zijn gemaakt toen hij pas bij ons was. Zo klein....

Photobucket

Toen al een heerlijke knuffel en dat is hij nog steeds!

Photobucket

Daarom namens ons, Valentijntje en Meneer de Bruin....

Photobucket

Happy Valentine's Day!

Petra

13 opmerkingen:

Anja zei

Gefeliciteerd met Connor's verjaardag!!
Geef hem maar een dikke knuffel namens mij.
Leuk dat je Clementine gaat ontmoeten, ik heb de uitzending ook gezien.
Happy Valentine's Day.

Jasmino zei

Aaaaaaaagh, wat een schatjes op de foto's zeg..... droppies zijn het.... Ik smelt hier ter plekke achter mijn pc.

Gefeliciteerd met Connor!

M@riet zei

Wat een poepie, heerlijk,als ze klein zijn ;-))
Wat is er in die 5 jaar een hoop gebeurd he? Nog heel veel leuke jaren erbij gewenst voor Connor,Stace en jullie!

Leuk dat je contact gezocht hebt met die mensen!

Happy Valentine`s day!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met Connor's verjaardag.
Wat grappig dat je volgende week Clementine gaat ontmoeten, wat een uitzending niet te weeg kan brengen.

Een fijne valentijnsdag!!

Groetjes,
Karin

Anoniem zei

Een dikke valentijns verjaardags knuffel voor Connepon!!!!!!!!!!!!!!!

Erna en de boys.

ann en ron zei

hoi peet gefeliciteerd met connor.
Ik had wel verwacht dat je naar de Apex zou gaan hihi hebben het hier daar nog over wat je daar allemaal kan halen.


prettige valentijnsdag verders

roon en an

Anna zei

Geef ze maar allebei wat lekkers,
en wij hebben ook zitten kijken naar de uitzending.
Zag ook bekende dingen.
En van de boodschappen , het overkomt mij ook wel eens.
Gr. Toos

Annemiek zei

Knuffeltje aan het Valentijntje! Of eigenlijk, doe maar aan allebei.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je hondje!
Wat leuk dat je contact met Clementine hebt~!

gr, Ineke

Anoniem zei

Hoi hoi,
Van Harte met Connor.
Dat het maar een oude hond mag worden.....
Neem wel aan dat jullie lekker aan de "hondenbrokken taart" gaan.

Fijne dag.

Edwin, Danielle en Stijn.

Anoniem zei

bedankt voor het heerlijke toetje. fijn weekend. ma

Anoniem zei

leuke kiekjes van de honden. leuk honden gebakjes. groetjes ma

Anoniem zei

Gefeliciteerd nog met Doggies verjaardag ! en nog vele vele jaren erbij.
Grappig: een hondentaartje !