zaterdag 19 september 2009

Zo...

Ben weer helemaal bij. Heb van de week mijn achterstallige Medische terminologie lessen van de vakantie ingehaald. Had er door ons tripje drie gemist en er kwamen ook weer twee nieuwe lessen deze week. Dat waren er dus ineens 5 stuks. Dat zijn veel medische termen, die in het hoofdje moeten, kunnen we wel stellen. Nog drie lessen te gaan en dan heb ik mijn test. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen.

Verder hadden we nog een medisch gevalletje met Stace. Het blijkt dat hij een onsteking heeft aan zijn anaal klieren. Geen pretje voor meneer De Bruin. En zo togen we gistermiddag weer naar de dierenarts met hem. De dierenarst ging er naar kijken en voor ik het wist ging de tondeuze over zijn achterwerk. Ohhhh jee.... Dat wordt straks een fraai plaatje, dacht ik nog. Daarna werd de "regio" schoongemaakt en kreeg hij een anti-biotica prik en pillen mee. Hopende dat we met deze ingrepen gered zijn verlieten wij, met een lichtere portemonnee en een Beardie met bavianen billen, weer de dieren arts. Echt, je moet er gewoon niet te vaak komen hier bij de dierenarts. Niet leuk voor hond en baas! Gelukkig heeft Stace ook een langharige staart en verbloemd dat zijn roze billetjes een beetje ;-)

Groetjes Petra

7 opmerkingen:

Erna zei

Arme Stace, je zou die DA toch.
Hebt ie eindelijk een volle vacht doet ie dit.
Grrrrrrrrr
Hopelijk heeft ie er snel geen last meer van.

Erna

Miranda zei

Kostelijk,ik moet toch wel lachen om je verhaal. Zie het dan ook helemaal voor me. Maar arme meneer de Bruin....zal vast wel pijn gehad hebben aan zijn bavianenbillen. Nu maar hopen dat het flink aanslaat en jullie niet meer terug moeten. Groetjes

Kristel Holsbeek zei

ocharme blote billen is niet zo leuk hé, hopelijk geneest hij snel en komt zijn vacht heel snel terug.

Ineke zei

Gelukkig maar dat de herfst/winter bij jullie niet koud is. Stel je voor, koude blote bavianenbillen.

Beterschap voor Stace!

Marjon zei

Dat is met recht "met de billen bloot" :)

Petra zei

@ Erna + Kristel
Laten we het hopen dat het kuurtje inderdaad snel aanslaat.

@ Miranda
hi hi hi, ja het is echt geen fraai gezicht hoor ;-) Lange wandelingen doen we voorlopig in het donker!

@ Ineke
Had ik bijna een broek moeten breien voor hem ;-)

@ Marion
Ja, ha ha ha, dat is het inderdaad zeg! Zeker letter genomen.

groetjes Petra

Anja zei

Ach, arme Bavianen-billen-Stacey. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan.