donderdag 13 juli 2006

Stadsnuiven

Photobucket - Video and Image Hosting

Deze foto's hebben we gisteren gemaakt tijdens het wandelen met de hondjes. De zon ging net onder. De halve schuur staat net buiten onze wijk en binnen niet al te lange tijd zal de schuur ook vast verdwijnen. Want in dat gedeelte komen ook huizen te staan. Maar voor nu nog even landelijk.

Photobucket - Video and Image Hosting

Had trouwens gisteren mijn "Stadsnuifdag". Toen we naar Zierikzee gingen verhuizen heb ik een nieuw werkwoord verzonnen. Namelijk "stadsnuiven". Ben geboren in Rotterdam en al vindt ik nu het landelijk wonen heerlijk, soms moet ik even een daagje "stadsnuiven". Even de drukte opzoeken en het stadse leven opsnuiven. Lekker in de file staan voor een parkeerplek. In de rij staan bij de kassa. En natuurlijk mensen kijken. En dan aan het eind van de dag weer snel terug naar het landelijke. Nou had ik gisteren morgen besloten om weer eens te gaan stadsnuiven. En ben een daagje naar Raleigh geweest. Stadsnuiven houdt voor mij meestal wel in dat ik naar iets met winkels ga ;-) En zo ging ik voorheen naar de Lijnbaan of iets dergelijks. En nu was het een mall in Raleigh. Heerlijk. En kwam zo waar op de weg er naar toe ook nog in een file. Er waren wegwerkzaamheden en er was flink oponthoud. Helemaal goed zo op deze stadsnuifdag. Zo wordt het plaatje helemaal compleet, zeg maar. Daarna lekker al mijn favo winkeltjes af. Het gunstige van een mall is dat er airco is, dus met ruim 30 graden buiten merk je daar binnen lekker niks van. Er was veel Sale, dus heb leuke dingen gekocht. Twee truitjes, een nieuw adressen boekje en dit....

Photobucket - Video and Image Hosting

Ha ha ha en ik ga niet zeggen wat het is. Dat mag geraden worden. Het enige wat ik zeg dat het eigenlijk een kado voor Ron was.

Groetjes Petra

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi
Laat me raden. Eerst dacht ik aan een nailmooimaakapparaat maar aangezien het voor Ron is dus niet. Ik gok op een radio voor in de badkamer. Doei Ingrid V

Anoniem zei

Een beetje late reactie, maar bedankt voor het antwoorden waarom het vuurwerk er was.
En het lijkt erop dat je je voeten erin kunt steken?..om te verwarmen of geen idee?.
Groet Rinus.

Anoniem zei

ik weet er niets bij te verzinnen
hoe ik ook mijn best doe .
Als het voor Ron is ,zal het wel voor zijn motor of auto of voor de tuin zijn
je heb mij wel nieuwsgierig gemaakt
hoe lang moeten wij op de uitslag wachten groetjes uit Barendrecht

Anoniem zei

Het is vast een radio of anders een insectenkiller.....
Eigenlijk zouden we het hier echt niet weten :-))
Wanneer komt de oplossing van deze puzzelvraag???

Anoniem zei

Is het iets van een ijsblokjes maker of zoiets? Lijkt me niet hoor, maar ik heb geen idee....
Of anders idd een radio voor in bad of zo...

Larissa zei

He hoe komt jouw lucht zo blauw op dit moment? Bij ons was er een HUGE thunderstorm!! haha. We zijn dus weer terug uit de bergen, en gaan vandaag en/of morgen een HUGE update schrijven!

Anoniem zei

Heerlijk, de mall, idd koel en alles is bij de hand..
Ik gok op een schoonmaakapparaat, maar ik weet nog niet waarvoor, iets voor de auto???
Fijn weekend en mooie foto's
ps bedankt voor je lieve berichtje op ons log...

Anoniem zei

Peet jij gaat toch altijd naar iets van winkels hihihi

Ja en dat apparaat???????

Ik gok dat het iets met golf te maken heeft maar wat.......
En wat is de prijs van dit raadsel eigenlijk.

Fijn weekend alvast

Erna