maandag 24 september 2007

House en naar het strand

De familie Slinger/Raaphorst zijn vandaag richting Wilmington gegaan en zijn uiteindelijk in Kure Beach terecht gekomen.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Voor Stijn was het de 1e keer aan het strand en hij vond het hartstikke leuk!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Het weer was in ieder geval ideaal voor het strand!

Omdat Stace morgen weer moet bloed prikken en Ron vandaag moeilijk de hondjes tussen door kon uitlaten, ben ik niet met ze mee gegaan. Maar volgende week heb ik een herkansing, want dan komt Erna en dan gaan we een weekendje naar de kust.
Als alles volgens plan gaat, gaan we naar het strandhuisje van Alison in Topsail. Dat ligt iets ten Noorden van Wilmington.



Vandaag heb ik dus een rustig daagje gehad, maar ben wel naar het postkantoor geweest om de "House III" DVD op te sturen. Dus Annemarie, of eigenlijk collega van Annemarie, hij komt eraan!

Groetjes Petra

8 opmerkingen:

Annemiek zei

Vanavond in onze les hadden we het nog even over House. Ahrrr! Ooit ga ik mijn eigen tv serie schrijven...

Anoniem zei

Succes met Stace morgen!!

Anoniem zei

Ik vind House ook erg leuk, net als Shark....
Het leuke is dat Fabienne er ook erg graag naar kijkt. Dus lekker samen op de bank!

Anoniem zei

Ha die Peet,

JIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit is de reactie van Inge hoor.
Hartstikke tof dat je dat voor haar hebt willen regelen.
Haar hubbie gaat helemaal uit zijn dak zegt ze. Je hoort de reactie nog wel na kerst.
Mail je nog even naar mijn email van het werk, heb ik naar je doorgemaild, voor de financiƫle afhandeling.

Nogmaals bedankt en we horen wel wat je wil bestellen vanuit nederland!!!!!!!!!!!!!

groetjes
Inge en Annemarie

ann en ron zei

Nou dat is wel een reden om thuis te blijven. Wordt weer ff spannend. Gelukkig kun je volgende week ook nog naar t strand met Erna. En als t dan net zo een leuk huisje is als in de bergen... nou dan komt het helemaal goed dus idd niet getreurd.

Gaat House mee in de heen en weer post??? of gewoon met de postbode?

groetjes van Ann

Anoniem zei

Ik ben Erna helemaal vergeten een fijne vakantie te wensen. Dus eh mocht je haar vandaag zien... :-))
Veel plezier allebei de aankomende dagen!

Gr Rianne

Anoniem zei

Komt Erna deze keer alleen? Succes met Stacey morgen!

Petra zei

@ Rianne
Dank je wel hoor!
Vrijdag is het zover....

@ Ann en Ron
De DVD is inmiddels met de post onderweg naar Nederland. Dusse... dat geeft weer meer ruimte in die van jullie, hi hi hi.

@ Mariet
Ja Erna komt alleen naar hier.
Gelukkig had de eerdere visite allemaal de zelfde overstap als Erna, dus ze heeft nadere instructies voor de overstap op Newark!