zondag 16 september 2007

The Streets at South Point

Vandaag zijn we naar de Streets of South Point geweest. Dit is een shopping mall in Durham. Vind het er al altijd erg leuk winkelen en er is veel keus aan winkels.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tussen de middag hebben we ook daar gegeten bij de foodcourt. Het leuke is dat daar voor iedereen wat te halen is. Je kiest bij welk restaurant je wat wilt en dan eet je het aan 1 tafeltje met zijn allen tegelijk op. Zo is er wat voor de grote en kleine man....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Daarna zijn we weer op huis aan gegaan en hebben we Ed aan het werk gezet.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

En nog even gebubbeld......

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Stace kwam af en toe even neuzelen en de boel in de gaten te houden. Natuurlijk had hij ook nog even tijd voor een kroeltje met vrouwtje.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Groetjes Petra

11 opmerkingen:

Kristel Holsbeek zei

jullie wonen daar precies wel in een leuke omgeving...goh wat zou ik toch nog veel meer willen reizen;-)

Anoniem zei

Oh wat lijkt me dat heerlijk zo te bubbelen. Leuke foto met jou en Stace samen.

Jasmino zei

Gezellig weekend! Lekker zo´n bubbelbad, en dat in de tuin. Lijkt me heerlijk om af en toe te relaxen.

Anoniem zei

Dat bubbelbad ziet er waanzinnig aantrekkelijk uit. Lijkt me zalig!!! Helaas geen ruimte in ons kneuterig (qua formaat dan) Hollands tuintje!!!

Anoniem zei

Wat is het weer druk en lekker gezellig ,
ik krijg ook weer zin om dit alles weer te zien!
Jullie genieten er met zijn allen lekker van.
Lekker bubbelen zalig , hebben jullie nog onder sterren gebubbeld?
Toos

chantal zei

Wat ziet het er leuk uit... Vooral dat shoppen trekt me erg. Kan niet wachten tot ik volgend jaar eindelijk naar Amerika ga met mijn ouders.

Maar ja eerst gaan hun zelf... vast voorbereidend werk doen voor onze trip naar Amerika.

Nou veel plezier.

Anoniem zei

Wat een gezellige bedoening weer in huize Glorie. Smithfield, Cracker Barrel, bubbelbad, het is jullie gegund, geniet ervan!
Veel plezier samen, ik geniet mee!

Liefs uit een miezerig Waddinxveen

Anoniem zei

heerlijk hé, die food courts en zo te zien hebben ze er ook een donut shop want op één van de foto's waggelt oom agent op de achtergrond voorbij hihihihi.

Anoniem zei

O lekker dat bubbelen, lijkt me heerlijk en dat wel in de achter tuin, zou dat ook wel willen.Maarja ik ben niet jaloers ofzo. dat ik dat niet heb. Een Shopping Mall dat willen ze in NL ook eentje aan beginnen. Mij lijkt dat het dan echt verdwalen lijkt.En je hebt dan zo veel keus dat je gewoon er toch een keuze eruit moet maken welke winkels je in wilt lopen.

Anoniem zei

Heerlijk meid lekker genieten.
De foto van jouw en Stacey is echt super!

Erna

Anoniem zei

Jullie vermaken je allemaal prima zie ik wel, heerlijk hoor!