vrijdag 5 juni 2009

Key West III

Vanmorgen werden we niet wakker gemaakt door het boorgeluid van de "construction guys". Ze zijn inmiddels een verdieping lager aan de gang. Dus het geluid klinkt allemaal wat gedempter. Ze zijn nu de kamers onder ons aan het leeg maken, vloer bedekking aan het leggen en nieuwe meubelen er in aan het zetten. Toch waren we wel vroeg wakker en zijn we met de hondjes hier langs Roosenveld boulevard gaan wandelen. Daarna hebben we ons ontbijtje, welke we bij de Winn Dixie gisteren gekocht hadden, opgegeten op het balkonnetje. Daarna zijn we met de hondjes naar het dogpark geweest en hebben ze even uitgebreid kunnen snuffelen.

Aan kleine hondjes....

en grote hondjes...

errug grote hondjes...

Photobucket

Daarna zijn we een stukje gaan rijden. Meer downtown hebben we de auto geparkeerd en zijn we wat gaan lopen en heb ik wat foto's van de huizen hier gemaakt.

Dit is het meest zuidelijke huis....

Al is alles in die straat iets "meest Zuidelijks". Zoals het hotel, hotel met beach, B&B en overal natuurlijk met een boordje aangegeven.

Photobucket

En zo stonden we ineens weer bij de boei van het meest zuidelijk puntje van Amerika.

Daarna hebben we bij een Frans croisanterie bakkertje wat broodjes gehaald voor tussen de middag en zijn we met de hondjes naar het dogbeach gegaan. Konden die even lekker afkoelen. Heerlijk vonden ze het. Er was nog een hondje daar en die rende lekker met hun mee de zee in. Wat vooral Connor heel gezellig vond.

Vanuit het dogbeach zijn we naar een parkje gelopen en hebben we wat in het zonnetje gezeten en de hondjes bijgekomen in de schaduw. Even wat drinken en relaxen.

Photobucket

Hierna zijn we naar het strand tegenover het hotel gereden en hebben we in een kleine shelter aan het strand genoten van het strand. De hondjes mochten hier niet zwemmen, maar die waren moe zat van het ochtendje. Nadat ik ze uitgeborsteld had vielen ze gelijk in slaap in de schaduw.

Na een uurtje zijn we weer naar boven gegaan waar we lekker gedouched hebben en inmiddels zijn we klaar om strakjes voor de laatste keer de zons ondergang hier te bekijken. Want morgen worden onze tassen weer ingepakt en gaan we weer naar het vaste land.

Groetjes Petra

Annemiek zei

Wat is het daar mooi. Eigenlijk moet je best wel ver gaan om het meest zuidelijke plekje te bereiken!

Anja zei

Heerlijk dat we al lezend mee kunnen genieten van jullie vakantie!

elmarstel zei

leuke optrekjes daar....

Anoniem zei

Jullie hebben een super plekje daar.
Zowel voor de dogs als de baasjes.
Lekker zwemmen wandelen en relaxen.
Heel veel plezier op jullie volgende stekkie.

Erna

Wendy zei

Heerlijk bijgelezen. Had vanochtend natuurlijk de tijd. Wat een schitterende vakantie hebben jullie en wat is Key West leuk!!!

Sandra zei

Hi Petra,

Wat een leuke dagelijkse verslagen van jullie vakantie. Het ziet er allemaal prachtig uit, en ik verwonder me erover hoe prachtig Stacey en Connor altijd poseren voor jou!!! Dat lukt me bij onze katten nou nooit.

Groetjes vanuit Alphen aan den Rijn,

Yvonne zei

Ik stel me maar voor dat ik ook met jullie op vakantie ben en geniet er erg van ;-)
Zo heb ik toch nog een leuk uitje niet waar!
Een dikke knuffel voor de boys.
Groetjes en nog veel plezier!
Yvonne

Marjan (hekkie) zei

Wat is het toch een prachtige plek dat Key West!. Het is heerlijk om jullie zo te volgen en die mooie dingen nog eens voorbij te zien komen en te kunnen mee genieten.

Groetjes Marjan

ann en ron zei

Zo weer even lekker bijgelezen op je heerlijke reisverhaal. Leuk om al die plekjes weer even zo beschreven en terug te zien op de foto's. Geniet er maar van, ik weet hoe heerlijk wij het er vonden. Lekker ook dat je zo met doggies overal terecht kan. Zo hebben hun ook echt vakantie, nieuwe geurtjes, nieuwe stekjes.

Ook zijn we je nog een felicitatie schuldig, dus bij deze alsnog van Harte Gefeliciteerd. Op je verjaardag heb ik in Egypte wel een wijntje op je gezondheid genomen. De internetverbinding was daar niet al te best dus ik was al blij als ik mijn werk na kon kijken en het thuisfront even sprak. Ik zag je een keer online toen stond er bezet bij. Maar als je thuis bent kletsen we weer even bij. We hebben allebei weer verhalen zat. Voor nu lekker genieten saampies!
Groetjes,
Ann

Marchiena zei

Jammer dat jullie vakantie bijna om is. Ik heb genoten van de verslagen en de foto's. Stacey en Connor hebben ook de tijd van hun leven gehad op het strand en in het water. In het dogpark hebben ze lekker kunnen spelen en vriendjes kunnen maken.
Genieten jullie er nog even van. Ik wens jullie alvast een goede en veilige reis terug naar huis.

Groetjes,
Marchiena

Petra zei

@ Annemiek
Wij vonden Key West heel erg leuk. Het gaat er allemaal net wat makkelijker en relaxter aan toe ;-)

@ Elmarstel
Ja he, vonden wij nou ook. Alleen echt niet te betalen....

@ Erna
Lijkt wel vakantie he? hi hi hi.

@ Wendy
Weet zeker dat jij Key West ook super zult vinden. Vooral 's avonds op Duval street. Allemaal terrasjes en live bandjes die spelen!

@ Sandra
Ze hebben soms ook geen zin hoor, maar die foto's staan natuurlijk niet op het blog, hi hi hi.

@ Yvon
Geniet maar lekker mee meid en hoop dat jullie snel ook even kunnen gaan relaxen van het alles. Bel je snel!

@ Ann en Ron
Ja jullie hebben het allemaal al gezien! Het bevalt ons ook prima hoor!

@ Marchiena
Het zit er nog niet op hoor voor ons. We gaan nu naar een huisje in Naples waar we nog een weekje verder gaan vakantie vieren ;-)