maandag 8 juni 2009

Sunset @ Naples

Gistermiddag lekker genoten van het zwembadje. Wat een zaligheid....

Photobucket

Ook voor de hondjes is het lekker. Ze stekkeren lekker in de rondte. En om het zwembad is een lanai, wat een soort van groot screen/hor is. Zodat vliegjes, muggen en ander gespuis, je niet bereiken. Ook is er een ventilator en zijn er boxen, zodat we ook nog "muziek-terwijl-u-zwemt" hebben.

's avonds zijn we naar de zonsondergang in Naples gaan kijken. Het was weer mooi...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

En de gloed als de zon echt onder is....

Photobucket

Photobucket

Op de terug weg reden we over Fifth Avenue in Naples, waar de straat sfeervol verlicht was.

Photobucket

Photobucket

Groetjes,
Petra

8 opmerkingen:

Anoniem zei

jetje Peet, da`s toch wel het ultieme vakantiegevoel! Wat een heerlijke foto`s..

xx Mariet

Anoniem zei

Geweldige foto's van The Sunset!
Vooral met de hondjes erop.....
Kijk ze daar nu liggen genieten......geweldig!

gr Rianne

Marjon(Vana) zei

Dat is wel een heerlijk leventje zo hè!
Ik krijg helemaal zin in de vakantie als ik je foto's zo zie.
De foto's van de honden zijn heel lief.

Petra zei

Jij bent al net zo dol op zonsondergangen, als ik, zie ik. En die in West-Florida zijn prachtig!

Anja zei

Heerlijk zo'n privé zwembad.
Prachtige foto van de hondjes, vooral die 3e vind ik erg mooi!!

Annemiek zei

Wat is het weer genieten!

Ineke zei

Dat ziet er heel goed uit bi jullie! Heb jammergenoeg geen tijd om de rest van je verslagen te lezen! Kun je niet een paar graden richtig SD sturen? het is hier maar 8 graden, het goede nieuws is da het nu wel (even?) droog is.

Fijne dagen!

gr. Ineke

Bibi zei

ik ben stiekempjes toch wel een bietje jaloers... wat een heerlijke vakantie!
Groetjes uit het nevelige, bewolkte, klamme Liberty