maandag 14 februari 2005

Valentijntje is jarig

Vandaag Valentijnsdag. Sindsdat Connor is geboren Valentijnsdag heel speciaal. Want dat is de dag waarop hij is geboren. Een mooier valentijnskado kan je je niet wensen. En laat het nou ook nog es een super grote knuffel hond zijn die Connor. Echt ons Valentijntje. Om hem een leuke dag te bezorgen ben ik vanmorgen vroeg met de honden aan de wandel gegaan. Het weer was nog steeds niet geweldig, maar daarentegen Connor geniet van het door de plassen heen baggeren, dus een beter verjaardags kado kon ik hem niet geven. Ook kwamen we weer langs de weilanden met de vele ganzen. Sinds dat hij vorige week zo'n weiland is op gerend en achter de ganzen is aan gaan rennen, hou ik mijn hart vast. Ook nu had hij ze gespot. Alleen zat er dit keer een grote sloot tussen. Gelukkig durfde Valentijn dat toch niet. Maar denk dat de ganzen nog wisten wie hij was, want na twee keer langs rennen, kozen zij mooi een ander weiland om te gaan zitten. Het is echt een natuurbarbaartje die Connor.....





Al denk ik dat de boeren hem dankbaar zijn want het schijnt dat de wilde ganzen in zulke grote getalen op de weilanden in Zeeland zitten dat zij er echt niet blij mee zijn. Misschien moeten zij ook maar van die Valentijntjes gaan nemen. Dat helpt zeker.
Groetjes Petra

http://www.beardie.nl

Geen opmerkingen: