woensdag 16 augustus 2006

Muziek alom


Nou tel ons er maar bij hoor! Want ook wij horen inmiddels ook bij de "Ipod-bezitters". Je kent ze wel... Die mensen die dag en nacht met oordopjes inlopen, hi hi hi. Hebben een mooie gekocht die "gesigneerd" is door U2 ;-) Heeeeel fraai. Nu nog muziek er op. En dat heb ik gisteren en eergisteren zitten doen. Resultaat 395 nummers, waarvan 237 van BLØF, hi hi hi.... In totaal 17 uur BLØF. De cd's, live optredens alles bij elkaar!
Ook een mapje gemaakt met lekker opzwepende sportmuziek. En vanmorgen op de loopband ging dat heel lekker eerlijk gezegd. De belangrijkste reden dat we nu "om" zijn is dat ik de Ipod mee neem naar NL en dat ik er ook foto's op kan zetten. Zodat de laptop hier blijft. (Scheelt weer handbagage ;-) ) Maar ik wel mijn kaartje van de camera kan legen zeg maar. Waarschijnlijk was het slimmer (lees goedkoper) geweest om extra geheugenkaartjes te kopen natuurlijk, maar dit was wel een leuker alternatief niet waar?
Uit onze verzameling cd's blijkt maar weer dat we toch wel een heel brede muziek smaak hebben. Van Level 42 tot Clannad. Van U2 tot Andre Hazes, hi hi hi. Wat een contrast. Van zij gelooft in mij, naar Elevation zeg maar. Moet kunnen. Moet zeggen dat ik dat wel leuk vindt van zo'n ding, want je gooit er gewoon van alles op. Alles naar jouw smaak. Bovendien kan hij ook op onze stereo thuis en op de nieuwe (melkfles)box in de "voortent" ;-)
Vanwege mijn snuffeltocht tussen alle cd's kwam ik ook bij de cd van de Counting Crows die we hebben. Klonk weer even lekker. En 's avonds was er ineens reclame van de Counting Crows op tv. Ze geven namelijk volgende week hier in Raleigh een concert.


Oh wat leuk.... Counting Crows hebben samen met BLØF Holiday in Spain gezongen en nu op Umoja, Wennen aan September. De muziek van hen beiden is wel anders, maar vind ik ook erg leuk. Voor al Round here, Long December en Mr. Jones vindt ik leuke nummers. Ze spelen hier samen met de Goo Goo Dolls. Ook niet verkeerd. Van hen vind ik het nummer Iris erg goed. Via internet hebben we nu kaartjes besteld en gaan we 23 augustus naar het concert! Heb net de website op de website gekeken van de Counting Crows. En er staat een interview met Peter Slager van BLØF op. Waarschijnlijk gedaan voordat de nummer 1 hit Holiday in Spain is opgenomen. Wel leuk om even terug te lezen. Hoop stiekumpjes dat ze ook Holiday in Spain spelen. Kan ik alvast in de stemming komen voor 9 september in Spaarnwoude !

Groetjes Petra

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent weer goed bezig geweest en zo zie je maar wat een cd's jullie in je bezit hebben. Wat een variatie, moet zeggen dat wij ook cd's hebben van het ene uiterste naar het andere. Wel leuk hoor. Mooie dag hebben jullie uitgekozen om naar een concert te gaan hahaha.
Wordt zeker weten genieten !!!

Karin

Petra zei

Ja he? Vond ik nou ook! We zullen er 1 op Ton nemen ;-)

Anoniem zei

Nou je hoeft je niet te vervelen in het vliegtuig strakkies.

Volgens mij is het nu jouw I-pod met al die blof nummers hihihi.

Gaaf hoor naar de Counting Crows, misschien komt blof wel een nummertje meespelen hihi

Larissa zei

Nu moet ik toch ook maar eens een I-pod aanschaffen, haha ik ben zowat de enige die er nog geeneen heeft! Máár........ik heb wél een mp3-speler, haha! Die doet het ook nog prima, en zolang ie nog leeft koop ik nog geen I-pod!

Anoniem zei

Heej peetj,
lang niet gehoord.
maar hier gaat alles nog steeds
goed.

las je blog net en was gelijk
onwijs jaloers.
haha spaar al zo lang voor een ipod,
maar die dingen zijn zo duur .. haha

maarja goeie aankoop zal k maar zegge.

spreek je snel
een dikke kus van monique

Anoniem zei

Hoe toevallig.....gisteravond in de auto hoorde ik een stuk over Blof in Spaarnwoude!!! Het grootste muziekspectakel...

Anoniem zei

En nu kun je alle nieuwe blofjes die eraan komen gewoon gratis downloaden via limewire.