maandag 19 februari 2007

In de tuin....

Gisteren zijn we met Ron's collega, Leen, naar Smithfield geweest. Ook Leen was erg goed geslaagd. Het scheelt gewoon heel veel geld vergeleken met Nederland. Levi's broeken zijn echt veel goedkoper. Ook was hij bij Nike goed geslaagd. Zelf heb ik bij Skechers leuke zomerschoenen kunnen scoren. Vrij modern voor mijn doen, maar ze zaten echt als gegoten. Daar kan ik wel een paar miles mee weg hobbelen ;-) Daarna zijn we naar de "vreetschuur" in Cary, zoals wij de Golden Corral altijd noemen, geweest. Inmiddels zijn we er ook achter dat dat op zondag middag niet echt een rustig etentje betekent, want veel mensen komen na de kerk hier eten. Het restaurant was ook afgeladen en konden we maar net een tafeltje vinden. Maar daarna was al die drukte wel leuk om te zien. Naast ons zat een man met drie kindertjes, keurig netjes in pak en mooie jurkjes. Haartjes helemaal netjes. En zo zaten er veel gezinnetjes. Best wel leuk om dat ook een keertje te zien. Zeker voor Leen, want veel Amerikaanser kon het niet hoor! Hierna zijn we naar huis gegaan en met de hondjes in de tuin bezig geweest.

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Kom nou?????

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Samen frisbeeen..... en Stacey wint

Photobucket - Video and Image Hosting
Connor maakt het niks uit, als je haar maar goed zit ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


En daarna nog een rondje behendigheid. Waarbij Connor altijd met mij en Stace mee huppelt, maar ruimschoots om de sprongetje heen manouvreerde. Hij vindt het allemaal wel heel leuk, maar het leukste is het balletje wat ik weg gooi aan het eind van alle obstakels.
Vandaag was ik weer wezen zwemmen. Ron had geen vrij met Presidentsday dus gewoon "maandag" as usual. Dus ook gewoon zwemmen. Er waren geen aquarobic lessen vanmorgen en dat was goed te merken aan het water. In de kleedkamer werd ik al gewaarschuwd voor de kou door een vrouw die ook altijd 's morgens zwemt. Eenmaal in het zwembad hoorde ik het ook van de aanwezige zwemmers. En ze waarschuwde duidelijk niet voor niets. Het was echt megakoud..... Tjemig dit was geen pretje. Met flinke kippenvel was ik aan het baantjes zwemmen. De eerste tien minuten waren echt erg en dacht ook niet dat ik het uur zou gaan redden. Ik kwam bijna niet vooruit en mijn benen voelden zo stijf. Maar eenmaal na die tien minuten ging het beter, maar je moest echt niet stil staan in het water. Het was overigens ook nog steeds zo koud buiten in de morgen. Min 6 gaf de temperatuur meter aan in de auto. En eerlijk gezegd ben ik die kou wel een beetje zat. (Wat een watje he?) Nou valt het hier natuurlijk reuze mee in vergelijk met andere delen van Amerika, maar ik blijf het koud vinden. De kou gaat hier echt, dwars door je heen. Vooral met die koude wind. Gelukkig ziet het volgens de voorspellingen er naar uit dat vannacht de laatste koude nacht was. In ieder geval geen nachten (en ochtenden) met meer dan min 5 graden. Helemaal mooi is ook dat er voor aankomende week temperaturen van 20 graden (boven nul !) zijn voorspeld. Ik hoop het maar, want ik ben er aan toe! Erg he? Ben helemaal verpest door het lekkere weer hier steeds. Mijn Nederlandse bloed is echt al aan de Carolina temperaturen gewend!

Groetjes Petra

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat knap dat je ondanks dat koude water bent gaan zwemmen! Ik zou rechtsomkeert zijn gegaan.
Shoppen is nog steeds een leuke bezigheid, ik had vandaag ook de leuke zomerschoenen bij Skechers gezien en ga zeker ook effe passen.

blips zei

Tjonge je bent dus echt verwend met het weer bij jullie. Ben wel blij als de winter weer voorbij is hoor.

kastelke zei

Knappe schoenen, Petra! Zien er én modieus én comfortabel uit!

Anoniem zei

Plus 20 .... Ah, daar droom ik van!

Anoniem zei

Hippe stappers Peet.
Oh zalig zeg 20 +

Erna

Petra zei

Dacht ik net een commentaar te hebben geschreven, zie ik het niet verschijnen! Knap, dat je het koude water trotseerde, dat zou mij echt niet lukken! En die temperaturen, oh, wat verlang ik ernaar! Ik heb meer dan genoeg van het witte uitzicht!

Anoniem zei

Jaaa, de zon begint hier nu ook goed te schijnen en volgens de weerberichten zet het door..
Het komt goed Peet, ik ben ook al te verwend, ik krijg al rillingen als ik denk aan onze terugkeer, blehhh het zal wel regenen..;-((
Groetjes

Anoniem zei

Ik zou dat water echt niet in gegaan zijn hoor!! Wat dapper!!!

Trouwens weer prachtige foto's van je beardieboys!!

Zo, zou ook wel 20gr. willen....wij moeten er nog een poos op wachten helaas...geniet ervan!

Annemiek zei

Mooie foto's, die waar ze allebei met de frisbee op staan moest ik 2 keer kijken hoor. Zag er op het eerste oog raar uit :)

Anoniem zei

topjesHoi was weer erg leuk om te lezen, ik zie de Coralvreetschuur al voor me.Bij ons is het ook lekker wwer de was in de tuin dan ruikt het zo lekker en de bollen die op springen staan.
Gtoetje Toos