dinsdag 20 februari 2007

Uitgekomen......

Nou de voorspellingen zijn uitgekomen hoor. Het was vandaag heerlijk qua temperatuur. Was dat even lekker! Vandaar dat ik met de honden aan de wandel ben gegaan bij Lake Pine. Raar hoe de temperatuur, de natuur veranderd. Vogeltjes fluiten, het groen lijkt groener en ik voelde me ook een heel stuk lekkerder.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


En de hondjes waren ook duidelijk vrolijk. Ook de lente in hun koppie.
Na het wandelen heb ik wat boodschapjes gedaan en daarna nog even in de tuin gezeten. Heerlijk hoor, het werd bijna 20 graden zo in het zonnetje. Kortom een dag met een sterretje (of letterlijk met een zonnetje).

Groetjes Petra

14 opmerkingen:

Petra zei

De hondjes zien er zo happy uit! Vandaag is Cosmo ook terug, we hebben hem gemist! Dat zingen en meer groen herken ik, hoewel hier nog een gevaarlijke laag ijs ligt.

Anoniem zei

Ja heerlijk weer he! Hier vandaag ook gewandeld met even de jas uit. Wij hebben de 20 nog niet gehaald...

blips zei

Ik moet altijd zo lachen om die twee synchroon kijkende "goofballs". :)

Annemiek zei

Lekker temperatuurtje!

Anoniem zei

Oh heerlijk 20 graden! Ik moet zo lachen om het verhaal van de bril van Ron!!
Foto's van de hondjes zijn super, je ziet dat ze zo'n plezier hebben! Ik hoorde dat Koos, waar Spot geboren is, weer een nestje wil...iemand een schattig pupje? Bruine labrador (moeder) en labrador kruising (vader=oom Spot)

Geniet van het heerlijke weer, lekker buiten zijn en niet meer in dat koude water zwemmen...ik krijg het al koud als ik het lees!

Petra zei

@ Kasaka
Hopelijk komt de warmte ook jullie kant op.

@ Bianca
Lekker weer even he?

@ Blips
Het is net de Olijke tweeling ;-)

@ Annemiek
Ik zal wat jullie kant op blazen.

Petra zei

@ Petra S
We zijn benieuwd, als het goed is kan hij hem zaterdag ophalen. Dus verhaal wordt vervolgd ;-)
Naast ons wonen ook 2 bruine labradors. Scheetjes zijn het!
Hoop dat de pupjes lieve baasjes zullen vinden !

Anoniem zei

Oh heerlijk, ik word jaloers!!! Hier dden we vanmiddag ineens hele harde regen, bleh....van mij mag het voorjaar ook komen!!!

Anoniem zei

Spring in NC, I really miss it !
Geef die knuffel-dogs een big hug van mij...! Groetjes...

Anoniem zei

Heerlijke temperatuur. Maar hier gaat het ook de goede kant op. 3 graden c boven 0...oke nog geen 20 maar toch..
Gr petra

Anoniem zei

petra doe het hier even op .want alles gaat mis op de laptop. romy komt van daag. met de gipsvlucht uit insbroek .naar rotterdam. ze bleef met der been. achter een steen hangen. na 1 dag uit geskied. zielig he. ze hebben daar in oosterijk. wel alles goed verzorgd .om terug te gaan. groetjes je schoonmoeder .

Petra zei

@ Marieke
Hopelijk voor jullie binnen kort ook beter weer.

@ Mary-Ann
Gedaan ;-)

@ Petra
Hmmm dat klinkt ook lekker, hi hi hi. Maar boven nul al weer!

@ Ma
Jeetje wat een pech voor Room. Hopelijk valt het thuis allemaal een beetje mee voor der!

Hans Hendriks zei

Leuke foto's, heb zelf een Briard gehad, ook zo fotogeniek

Anoniem zei

oh oh oh wat een weertje. de trend is hier gezet denk ik, door de week wordt t steeds lekkerder is t weekend en komt die regen weer. temperatuur is blijft wel lekker maar gelukkig bijna naar chantal!! ff warmte snuiven ben ik ondertussen hard aan toe. jaja ik leef nog.....
groetjes uit soesterberg