vrijdag 9 februari 2007

Mooie plaatjes

Photobucket - Video and Image Hosting


Mooi plaatje he? Herkende het meteen. De Havenpoort van Zierikzee! En wel op de voorkant van "the Windmill". The Windmill is een krant waarin al het Nederlandse nieuws bij elkaar verzameld wordt. En... hoe kom ik nou weer aan die Windmill? Eigenlijk een lang verhaal. Van het weekend was namelijk onze krokettennood weer hoog. En... omdat het van de week heel koud zou worden, was het wel HET moment om die te bestellen. In de zomermaanden kan het hier zo heet zijn dat de kroketten de oprit op komen wandelen als ze eenmaal in NC zijn aangekomen. Dus zondagavond nog een mail eruit naar VanderVeen. Natuurlijk met nog meer Hollands lekkers erbij, want als je dan aan het bestellen bent, dan ook gelijk maar meer ;-) Maandagmorgen kreeg ik al een telefoontje van ze dat ze dinsdag alles gingen verschepen. En zowaar gisteravond kwam de bestelling binnen. Lekkere beschuiten, haring en nog veel meer lekkers... Maar, geen kroketten? Oh nee he? En onze krokettennood was al zo hoog. Snel gebeld met van der Veen. En gelukkig worden ze nu na gezonden. Maar oje, hoe komen we nou kroketloos het weekend door, ha ha ha. Gelukkig was daar "the Windmill" met een mooi plaatje van Zierikzee! Onze redding ;-)Want die zat ook bij de bestelling. Helemaal gratis en voor niks. Ze weten vast dat dat het goed doet bij de Nederlanders, vooral dat gratis en voor niks. Er zat trouwens ook een Allerhande bij. Ook leuk om te lezen weer. Maar moet zeggen dat dat mijn kroketten- en vooral Monatoetjesnood, tot onacceptabele hoogtes deed pieken ;-) Snel maar weer dicht die Allerhande.
Mooie plaatjes ook in onze mailbox gisteren. Niet van Snowangels (ben nog zoekende Yvon en Erna) maar wel van andere "engeltjes". Moet zeggen dat dat toch wel heel erg leuk is. Zo lief en leuk om te zien wat er gaande is in NL en dan vooral ook nog van mijn favoriete onderwerp!

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Snow angels: Woody, Murray en Galahad


Photobucket - Video and Image Hosting
(b)engel gezuster Ilya


Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
Snowangels: Joy en Dazzle


Bedankt voor het mailen hoor. Geniet enorm van zulke mailtjes ;-)
Nou mocht er maandag nog geen berichtje staan hier, dan is het kroketten verhaal ons te veel geworden, maar in ieder geval een lekker weekend gewenst!

Groetjes Petra

15 opmerkingen:

Nel zei

Wat is er toch gebeurd met ene Petra die zelf kroketten maakte ????

Anoniem zei

Wanneer moeten jullie weer verhuizing plannen maken voor nederland? 2009?
Nog even doorzetten en dan kan je alle Hollandse lekkernijen weer elke dag veroberen.

Lisa

Petra zei

@ Wendy
Wil je er over praten ? ;-)
Dat is wel het voordeel van calorien tellen. Je kan eigenlijk alles eten, als je het maar wel opschrijft en dus aanpast....
Maar....psssst, mag het natuurlijk niet zeggen, maar heb hier zelfs ook al gehoord van SAS dagen, hi hi hi.

@ Nel
Uh...ja..., waar is zij nou ineens gebleven? hi hi hi hi.

@ Lisa
Voorlopig voor ons geen verhuisplannen hoor. Dus lang leve Vander Veens ;-)

Anoniem zei

Er gaat niets boven Van der Veen. Altijd een leuk krantje of de Allerhande, en hele vriendelijke mensen als je ze belt.

Anoniem zei

Heeeeerlijk, goed dat ze nagezonden worden. Ik ga ze ook maar weer eens bellen voor frikadellen, de laatste keer waren ze 'out of stock' Altijd net als je je er enorm op verheugd hebt. En niet te vergeten een pot picalilly, mmmmm
Fijn weekend, geniet ervan!!
Groetjes

Anoniem zei

Waarom hebben jullie alles in Nederland opgegeven voor 5 jaar in Amerika? Lijkt mij heel vervelend om straks weer opnieuw te beginnen. Tenzij je dol bent op verhuizen;-)

Loes Siemens.

Anoniem zei

Hoi peet, het "weeralarm" viel ook hier wel erruggg mee, overdrijven is schijnbaar gebruikelijk. Hoewel...zitten zonder adsl.... knuffies van de dames met vieze zere oren voor die stoere willempie, gr.anja

kastelke zei

Hé, waar is mijn commentaar nou naartoe? Typ ik net wat in, blijkt het verdwenen te zijn?
('k Zal dit weekend nog eens komen kijken of het al terug verschenen is)

Anoniem zei

En bedankt he! Nu ben ik ook verkocht ook maar wat lekkernijnen bestellen. Het water loopt alweer in de mond.
Ja de sneeuw levert altijd mooie plaatjes op.

Petra zei

@ Anonymous
Is dit Dhr. van der Veen zelf? hi hi
Maar U heeft wel gelijk hoor ;-)

@ Patricia
Volgens mij zijn de frikadellen discontinued. Anders hadden die er vast ook bij gezeten bij onze bestelling. Had er ook al eens voor gebeld. Voorlopig gaan we nu voor de kroketten!

@ Anja
Hey wat leuk... Een berichtje uit De Bilt. Hoe kan dat nou dat jij niet wist dat het weeralarm mee zou vallen. Ze wonen nog wel bij je om de hoek meid!
Hoorde wel van veel sneeuw in Winterberg. Wanneer is de vertrekdag voor jullie?

@ Kastelke
Ik heb ook niet ergens anders een comment gezien... Ben bang dat de eerste niet goed door gekomen is.

@ Bianca
Ha ha ha, geef mij maar de schuld hoor ;-)

Groetjes Petra

Anoniem zei

Moet ik die Van der Veen ook maar eens bellen, kroketten is zooo heerlijk.
Maar als je ze komende week bakt zou ik er eentje mee kunnen eten, ben dan in de buurt :)

Anoniem zei

Ook ik zou de kroketten achter me laten, en zo weer verhuizen, al word dat dan de 10e keer in mijn leven. Maar inderdaad Lang Leve van der Veens. Wat een goede service ! Dat hebben ze weer van de amerikanen denk ik (hahaha). Sterkte en bij een kroket niet de camotriën tellen, maar heerlijk van genieten, jullie lopen maar een extra rondje met de doggies ! Fijn weekend Petra !

Anoniem zei

Eh...ik bedoel natuurlijk ik zou alles hier kunnen missen en weer naar de states gaan, ik zou dan wel kroketten meenemen hahaha voor Petra, en vooruit Blips ook één !

Anoniem zei

Ja, lekker die kroketten, ik hoop dat ze snel aankomen voor jullie!!Wel fijn dat jullie het wel kunnen bestellen daar en dan nog een leuk NL's blaadje krijgen.

En de sneeuw was hier prachtig, de meiden hebben genoten zij het maar voor 1 dag, toen was het alweer weg...
Mooie foto's van de beardievrienden!!

Petra zei

@ Blips
Als ze er dan zijn, ben je van harte welkom!

@ Mary-Ann
Ik denk dat als we weer in NL zouden wonen, ik het zelfde zou hebben met Amerikaanse lekkernijen ;-)
En lief dat je kroketten in je koffer wilt stoppen voor ons, hi hi hi.

@ Marieke
Ja leuk he die Kiekjes. Die van jullie waren ook mooi zeg!
Knuf aan de meiden.

Groetjes Petra