zaterdag 5 mei 2007

De bouwstraat

Vanmorgen even met Connor alleen aan de wandel geweest. Stacey proberen we zo rustig mogelijk te houden en dus gaan we maar kleine stukjes naar buiten. Maar dat is natuurlijk niet zo leuk voor Connor. Dus Ron bleef bij Stace en ik met Connor op pad.
Ik wilde ook wat foto's maken van de bouwstraat in onze wijk.

Begin januari zag het er zo uit....



En nu begin mei ziet het er zo uit....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Er staan inmiddels 17 huizen in de straat. En het eerste huis zag er toen zo uit....



En nu zo.....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Echt zo'n verschil. Het is al een hele straat geworden. Het huis hier boven staat nu ook op het internet te koop. Terwijl ik foto's aan het maken was. Had Connor iets "leuks" gevonden. Hij loopt altijd te zoeken naar stokken en zo. En deze was wel heel erg mooi. En liep er dan ook de hele tijd mee te sjouwen....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

En ook nog even een filmpje ;-)
(Laden kan wel lang duren hoor.....)



Groetjes Petra

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi
Wat gaat dat snel zeg die huizen. Wat een plaatje ook zeg die grote. Schitterend. Ben blij dat jullie weer in iets rustiger vaarwater zijn gekomen. Groetjes uit Hellevoetsluis

Anoniem zei

Allereerst nog gefeliciteerd met jullie trouwdag ! Nog vele jaartjes erbij ! Fijn dat het in ieder geval niet ernstig is met meneer de Bruin, nu nog even maandag afwachten.Hé maar dat zijn nog eens andere prijzen dan hier zeg. En die huizen zijn zo gaaf ! Zitten we hier in een rijtje, hahahaha. Groeten uit Waddinxveen....

Anoniem zei

Wat gaat dat snel met de huizen.
Zijn erg mooi!!!

Wat fijn dat het met Stace zo goed gaat.

whahaha die Connor, geweldig filmpje.

Knuffels voor Stace en Connor.

Groetjes Nancy

Petra zei

Ha ha, Connor is net als Cosmo, dol op stokken! Lijkt me leuk ze elkaar eens te laten ontmoeten, ik wil, vooral als Katja ook in die buurt gaat wonen, echt een keer naar omgeving Raleigh!

Anoniem zei

Ongelooflijk wat gaat dat snel. In 4 maanden een compleet huis. En nog een mooit ook..

gr petra

kastelke zei

Wat leuk, die 'voor-en-na' foto's!
En wat een prachtig huis zeg! Zo goedkoop! In New Jersey betaal je bijna het dubbele. :-(
Straks wordt Conner nog opgepakt wegens diefstal van bouwmaterialen. Hahaha! Maar ondertussen heeft hij toch een mooie stok!

Anoniem zei

Blij te lezen dat het met jullie Stace weer de goede kant op gaat. Was er erg van geschrokken (omdat het voor ons zo herkenbaar is; kreeg ook dat verdrietige gevoel weer terug). Bah wat kun je toch veel van een dier houden hé?! En wat doet het pijn als er iets goed mis is met je lieverd.

Wat betreft het huis wil ik kwijt dat de prijs kwaliteit echt in verhouding is zeg.... Hoe anders is dat in Nederland. ZOu het huis zo willen hebben, maar ja, mijn hubbie wil niet weg uit NL

Annemiek zei

Wat een bakken van huizen. Die prijzen zijn allemaal zo in verhouding van locatie; voor die prijs heb je hier nog een flink landgoed erbij.

Dat is een flinke stok die Connor opgepikt heeft :)

Anoniem zei

Daar staan mooie huisjes bij....kan snel gaan he.
Gaaf die stok en Connor, doet me ook zo denken aan de hond van mijn ouders, die liep ook altijd met van alles:)

Anoniem zei

hoi,

ik zag dat je op mijn blog http://aleysha.skynetblogs.be had gekeken en gereageert, duz toen dacht ik laat ik is maar even op deze blog kijken. En ii moet even zeggen heeeel sgatig hondje.

Groetjes Aleysha(dochter van Petra van Dijk)

Anoniem zei

Zo, die straat is veranderd zeg!
Zo wordt het echt een gezellige woonwijk!!
Wel ontzettend mooi die huizen zeg!
Het filmpje van Connor is geweldig!!! Hihihihi wat een dompie met die stok!!!

Anoniem zei

Stacey en Petra... slecht weer in nederland .... dus tijd zat om te duimen voor goede uitslagen ....hihi ....
enne ....geweldig filmpje !!!!!
komt me enigzins bekend voor .....zo'n werkende beardie ?
Sterkte voor vandaag

Ine

Anoniem zei

Eerst en vooral : van harte gefeliciteerd met je elfde huwelijksverjaardag (ben natuurlijk veel te laat, maar ben nog maar net bijgelezen)

Blij dat het goed gaat met Stacey.

En ook hier rijzen de huizen en stripmalls als champignons uit de grond. Het gaat er ook bij jullie snel aan toe...

Groetjes,

Becs zei

Wat worden die huizen toch in een rap tempo neer gezet!!