zaterdag 18 augustus 2007

Big Connor is watching you!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kiekkiek..... Om het hoekje de keuken in glurend.
Een van de foto's die ik met de nieuwe camera heb gemaakt, hangt nu vergroot in het halletje. Vond het wel grappig zo met zijn koppie schuin om de hoek kijkend ;-)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nummer 2 hangt boven het logeerbed. We kunnen wel stellen dat deze kamer, Connor's favoriete kamer is. Hij weet zich zelf dan ook altijd bij de loge's naar binnen te smokkelen en zich op het bed te nestelen. Soms wil het lukken dat hij mag blijven en soms ook niet. Voor de keren dat het niet lukt, is daar nu Connor's wakende oog, hi hi hi.... En is hij er eigenlijk toch in geslaagd ;-)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Moet zeggen dat hij op de foto boven het bed niet zo groot lijkt, maar het is een 50 x 70 cm print. Dus de foto is een stuk groter dan Connor zelf eigenlijk.

Ron is gisteravond ook weer thuis gekomen en hier onder een foto van "Chicago by Air", waar hij een overstap had.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Groetjes Petra

15 opmerkingen:

Annemiek zei

Dat zijn mooie foto's, en wat een formaat. Erg goed.

blips zei

hahaha grappig zoals die foto's daar hangen, behoorlijk formaat moet ik zeggen.

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's, die eerste foto hangt daar erg leuk. De tweede foto met een stukje vlag op de achtergrond vind ik erg mooi.

Jasmino zei

Prachtige foto's! Heb je die gewoon met banner en al laten afdrukken?

Ik ben ook bezig met een fotowand, heb de lijstjes al bijna bij elkaar en ik heb een tekeninge gemaakt in symetrie hoe ze straks moeten hangen. Nu dub ik nog over het afdrukken Met of zonder passepartout? Maar ik kan natuurlijk ook een banner om de foto maken en compleet laten afdrukken..... Hmmmmmm, daar had ik nog niet aan gedacht.

Anoniem zei

Ik weet zeker dat die hondenfotograaf zonder werk komt te zitten als jij aan de slag gaat....

M@riet zei

Wat hangen ze mooi zo!Heb je ze bij de speciaalzaak af laten drukken?

Anoniem zei

Vind het echt prachtige foto's!!!
Zo kan die de boel goed in gaten houden. Eigenlijk hoop ik dat Connor de komende weken lekker naar zichzelf mag kijken in de logeerkamer ;-))

Nel zei

Lieve foto's en ze hangen allebei op een mooi plekje.

Anoniem zei

Heeeeeeeeeeel mooi.
Prachtige plekjes hebben ze.
Lekker dat Ron weer veilig thuis is.
Geniet nog even saampjes.

Erna

Sylvia zei

Hoi Petra! Mooie foto's zeg, zeker die met de Amerikaanse vlag, zeer toepasselijk. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Lijkt me ook wel leuk om zoiets met een foto van Teddie te doen.
Groetjes uit Vienna!

Anoniem zei

Petra: Het is een goede camera zeg, waar mee je deze foto's er van gemaakt hebt gehad.Ze zien er prachtig uit.En zo te zien vinden de hondje het ook niet zo erg om op je blog te staan.

Anoniem zei

De foto's zijn mooi.
Je fototoestel maakt mooie plaatjes, en ook door de fotograaf natuurlijk.Samen.
En je heb ook goede modellen.
Toos.

Anoniem zei

Dat ziet er grappig uit. Net om het hoekje kijkend.

Die kamer kan nu helemaal niet meer stuk denk ik.

gr petra

Petra zei

@ Sylvia
We hebben een bordje hier in de porch staan van de Amerikaanse vlag. Die heb ik achter Connor gezet bij die foto en dat was wel een grappig effect zo inderdaad. Het is niet "gefotoshopt" in ieder geval.

@ Jasmino
Inderdaad gewoon met frame en al geprint ;-)

Anoniem zei

Die foto's zijn werkelijk schitterend zeg!! Heel mooi gemaakt!!! En ze passen perfekt in de ruimtes bij jullie!!