zaterdag 5 januari 2008

Nieuw jasje

Gelukkig zijn de temperaturen weer een stuk lekkerder hier inmiddels. Gisteren nog wel min 3 overdag, maar de gure wind was weg en daardoor een heel stuk aangenamer. Dus 's morgens met de doggies aan de wandel geweest. Daarna de boodschapjes gaan halen. Het viel me op hoe rustig het was. Maar zoals bijna elke week vergeet ik wel wat dus vandaag weer even naar de super en volgens mij was het gratis vandaag want het was nu mega druk. Of iedereen had gewoon de kou afgewacht en omdat het vandaag een stuk aangenamer was, kwamen de mensen uit hun huis. Maar dat betekende wel dat ik zo weer vertrokken was. Hoe groot de supermarkten hier ook zijn, het was nu wel echt belachelijk druk. Het deed me gewoon aan de Albert Heijn op zaterdag in Nederland denken. En echt, daar wordt Petra echt niet vrolijk van!
Gisteren trouwens het blog van een nieuw jasje voorzien. Nou zie je er niet zo heel van, maar blogger heeft al een hele poos een nieuwe versie. En ik was daar nog steeds niet op over gegaan. Heb er altijd een hekel aan om dan weer van alles op nieuw te moeten in te stellen. En meestal raak ik dan ook weer wat kwijt op het scherm, wat ik met geen mogelijkheid terug kan krijgen. Maar gisteren ging het eigenlijk heel soepeltjes en de nieuwe versie was wel even een stukkie makkelijker. Gewoon veel te lang gewacht, maar zo is ik nu eenmaal. En zo waar, is er nu een klein weerberichtje op het blog en twee vaste fotootjes. Van de hondjes en van ons. Ook werken de labels nu ook. Snapte er altijd geen bal van hoe ik die dingen nu in het scherm moest krijgen en nu stonden ze er gewoon ineens. Probleem opgelost, hi hi hi. Verder nog wat kleine dingetjes veranderd, maar verder alles het zelfde. Het is weer gelukt. Nu maar hopen dat blogger niet nu bedenkt een up-date door te voeren, want dan kan ik weer ;-)
Maar mochten jullie van de week weerberichten lezen van 22 graden bij ons, dan is er niks mis met het blog, want dat zijn echt de weersvoorspelling volgens de weermannen. Zal vast weer betekenen dat ik dan weer verkouden zal zijn. Want van min 6 naar 22 graden is wel een verschilletje, maar wel weer even lekker opwarmen ;-)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook hier is de kou verdwenen en bij ons wordt het 10 graden. Dat is -24 voor ons bijna warm. Vandaag was het rond het vriespunt, heerlijk gewoon.

fijn weekend Petra

Nel zei

Heerlijk 22 graden, ik kom logeren hoor....
Blogger is inderdaad een stuk eenvoudiger geworden. Ik heb al een hele tijd geleden ook de stap genomen en zat met gekruiste duimen te wachten tot alles kwijt zou zijn. Ooit wel eens gewisseld van layout en toen was alles foetsie. Zeker als je links naar andere dingen plaatst kan het wel eens misgaan.

Jasmino zei

22 graden in het verschiet lijkt me heeeeeeeeeeerlijk! Ik wil wel ruilen!

Anoniem zei

Oh dat klinkt lekker...
Ja drukke dagen ivm payday op de basis kan ik me ook nog heel goed herinneren. Je blog ziet er mooi en overzichtelijk uit zo, netjes hoor !
Knuffel voor jullie 4

Petra zei

Hier ook zulk heerlijk weer! En de komende paar dagen ook lekker warm, zalig! Ik ben allang over naar de nieuwe Blogger maar vond het wel even puzzelen.

Anoniem zei

O wat lekker Petra. De moeilijke maanden van het jaar beginnen nu. Van mij mogen jan. febr. en maart zo worden overgeslagen.

Anja zei

Oh wat heerlijk 22 graden, geniet er maar van. Hier is weer veel sneeuw gevallen. Leuke foto van jullie en de hondjes.