zondag 20 januari 2008

Toch nog...

Nou het was vanmorgen toch nog wit. De weer mannen hadden er mooi naast gezeten. I.p.v. de voorspelde 5 inches, net misschien een halve inch? Wat dat betreft lijken ze dan toch wel weer op die van Nederland ;-)
De temperatuur is echt naar beneden gegaan en vannacht wordt het min 12 graden. Erg koud als is het maar mijn gevoel en lig ik warm in mijn bedje. Vanmorgen natuurlijk nog even naar buiten, om de hondjes te laten rennen in het beetje sneeuw wat er uiteindelijk is gevallen.

Photobucket
Jippie sneeuw!!!

Photobucket
Hellupie...., ik zie niks meer. Is dat nou een letterlijk voorbeeld van bord voor je koppie?

Photobucket
Pfffff, Connor let nou toch eens op....

Photobucket
Pak me dan, als je kan...

Photobucket
Hebbes...

Photobucket

Hun oogjes spreken boekdelen...., allebei denken ze die is van mij. En ik ga echt niet loslaten. En het komende kwartier was dat ook zo, want ze hobbelden nog wel even zij aan zij door de tuin. Beiden niet los willen latend.

Photobucket

Uiteindelijk wint Stace dit keer en Connor begrijpt het nog niet helemaal.

Photobucket

Nog een keer proberen met die groene dan, denkt Connor?

Photobucket

Stace vindt het wel best, even genieten van die frisse wind is ook wel lekker....

Photobucket
Dat bedoel ik lekker, die wind...

Hieronder nog een stel foto's van ze met de frisbees. Dat vinden ze beiden echt een geweldig spelletje. Die oogjes van ze vindt ik altijd zo sprekend en zo lief. Maar...., misschien ben ik wel ietwat bevooroordeeld ;-)



De lemons in ons "lemontreetje", zijn inmiddels in aantal gedaald. Van de week met de harde wind zijn er drie uit gewaaid. Nu nog twee stuks over, die steeds meer gaan lijken op mandarijntjes van kleur. Vond het zonde om ze te plukken, het is zo'n leuk gezicht om ze in het boompje te zien hangen. Hoop dat er komend jaar weer nieuwe in zullen groeien, maar dan moet het niet te koud worden nu he?

Photobucket

Ook aan de bramenstruik zitten nog veel bladeren. Ik ben er verbaasd van omdat ze normaal toch al snel de bladeren verliezen. Ze hebben nu zo'n mooie diep rode kleur. Aan dit blad hing nu ook een bevroren druppel. Waarschijnlijk was de sneeuw gaan dooien in de zon gistermiddag nog. Maar daarna, toen de zon onderging, is de druppel bevroren.

Photobucket

Ron vermaakt zich nog prima begrijp ik. Vandaag was hij bij mijn moeder. En daar was ook mijn zus en zwager, neefje Dylan en nicht Monique. Ook waren Yvon en Ton er met Ayla en Twinkle. Toen ik belde naar mijn moeder, liep net iedereen naar binnen en stonden de roze koeken op tafel. Ja fijn...., wrijf het er maar weer in.... ha ha ha.

Groetjes Petra

15 opmerkingen:

Petra zei

Wat een leuke foto's van de hondjes!!! En die bevroren druppel is super!

Anja zei

Nou, ik vind de oogjes op de foto ook sprekend en lief. Wat heb je ze weer prachtig op de foto gezet
Die bevroren druppel is inderdaad super!!

Anoniem zei

Die twee hebben inderdaad reuze pret! Leuk die speldjes in hun haar! En ook ik vind de oogjes ontzettend lief, hoor!

Hopelijk duurt je weekendje niet te lang zonder Ron! Je hebt gelukkig deze twee rakkers die je wel bezig houden!

Groetjes,

Kristel Holsbeek zei

mooie fotos van de hondjes zeg!!! en dat blad met die druppel is heel tof gedaan!

Dizzymisslizzy zei

Goh, we kunnen wel een clubje voor achterblijvers gaan oprichten :-). Ik las net dat de man van Petra (Kasaka) in Londen is, de jouwe zit in Nederland aan de frikandellen en de mijne vliegt op dit moment naar Noorwegen.
Gelukkig zit ik er iets warmer bij in Texas dan jullie in de sneeuw. Maar die bubbelbak lijkt me toch ook wel wat hebben :-).

Jasmino zei

Ik geniet altijd van die hondenfoto's van jou, geweldig zijn ze! Het lijkt me heerlijk om 2 van zulke bandietjes om je heen te hebben!

Anoniem zei

Er zullen ongetwijfeld ook roze koeken jouw kant op komen! Mooie foto`s, genieten weer hoor!

kastelke zei

Wat heb je toch een prachtige hondenbeesies! En inderdaad. die oogjes, daar smelt je gewoon voor...

Schitterende foto ook van dat blad met die bevroren druppel! Heel uniek.

Anoniem zei

Het was leuk om Ron weer gezien te hebben. (Volgende keer jij ?) Nog bedankt voor de boxershorts. Kijken of ik mijn wederhelft er nog gek mee kan maken hahahaha (denk zomaar van niet).

Groeten,

Edwin

Anoniem zei

Wat een geweldige foto's van de mannen.
En die oogies zo lief!

Erna

Anoniem zei

Koud, maar ik zou zo met je willen ruilen. Hier is het gewoon triest en nat.
Wat ontzettend leuk dat Ron naar NL is als verrassing. Een groot voordeel dat hij alle lekkere dingen weer mee terug kan nemen, roze koeken?
Wat een prachtige foto's van die twee plaatjes en met die foto van die druppel zou ik iets doen... RTL weer opsturen?
Nog even en manlief is er weer, fijne week verder,

Liefs Patries & Co

Anoniem zei

Het was gisteren gezellig en het was leuk om Ron weer te zien.
Nou we hebben onze bijdragen aan hem meegegeven en als het goed is zit alles in zijn koffer.
Nog even wachten en dat is hij weer thuis van deze verrassing trip.

Groetjes,
Kaar

Anoniem zei

Petra.......... natuurlijk even gaan kijken naar je boys .......super je foto's .....
enne beter een hangende druppel dan zoals hier : van de regen in de drup ...hihi

Hug Ine

Anoniem zei

Wat een prachtige honden-foto's weer!
Denk dat Ron heel wat te sjouwen heeft als hij naar huis komt.

gr, Ineke

Annemiek zei

Mooie foto's hoor.
Leuk dat de hondjes zo lekker kunnen ravotten. Hier lijkt het ook wel alsof het veel leuker is om door sneeuw te rennen dan door gras.