maandag 23 maart 2009

Guilty as charged

Vanmorgen kreeg ik in de mail foto's van Chilidog, genomen net na het plegen van het delict ;-) Toen ik ze zag moest ik toch wel weer even lachen..... Mooi oranje is toch niet lelijk?

Photobucket

Photobucket

Wat een portret he? Hij kijkt er nog voldaan bij ook, ha ha ha.

Vandaag met Beth naar de film Duplicity geweest en vond het een leuke film, maar ook weer een film met een verrassend eind. Niet zo erg als bij de film van Nicolas Cage van zaterdag, maar toch had ik hem anders verwacht. Toen de aftiteling begon dacht ik dat hij nog even door zou gaan eigenlijk, maar het was echt het einde. Geen ander, lees happy, einde in ieder geval. Je moest ook echt op blijven letten bij deze film, anders snapte je zeker het einde niet. De film ging namelijk steeds heen en weer in de tijd. En pas op het einde werd het me een beetje duidelijk. Maarja dat einde he? Typisch geval van jammer...

Groetjes Petra

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha ha, krijg je die kleur er nog een beetje uit ? ;-)

Anoniem zei

Stond wel goed deze kleurspoeling hihi. Is het er al helemaal uitgewassen??

Gr Kaar

Annemiek zei

Grappige foto's. Zei je niet dat dat de chili met het meeste vlees was? Hij weet het wel te kiezen.

Miranda zei

Heerlijk die ontdeugende ogen!

M@riet zei

hahahahah, lekker hoor! Dat pakken ze `m niet meer af ;-)

Bibi zei

Hahaha leuke foto's hoor!
Jammer van de film, ik zet m misschien wel een keer op netflix.

Anja zei

Haha, staat goed die kleur!

Petra zei

Slimme hond, hoor! Hij heeft duidelijk genoten ervan, ha ha!

Ineke zei

Prachtig, dat ondeugende koppie met die rooie sik!

gr, Ineke

Sandra zei

Ben elke keer blij met jouw film-reviews. We hebben besloten om maar niet naar Duplicity te gaan, hihi. We gaan deze vrijdag als afsluiting van onze Orlando vakantie naar Monsters vs Aliens. Ben benieuwd naar deze 3D film.

Kristel Holsbeek zei

hihi die heeft echt genoten hé;-))
Geweldig toch...

dus overbodige vraag op vorige posting;-) sorry..

Anoniem zei

Ik las goede reviews over duplicity, dus zat ook te denken om daar naar toe te gaan.

En heeft je man Australia meegekeken? Want de melkboer wil niet. Hij doet niet aan çhickflicks. Zegt ie.