woensdag 11 maart 2009

Heerlijk

Vanmorgen ben ik met de hondjes wezen wandelen en op de terug weg ben ik weer even bij Traders Joe gestopt. Ze hebben daar vaak hele mooie bloemen. En nu hadden ze erg goedkope rozen en daarbij ook nog mooie astromeria's. Wat tesamen resulteerde in een Hollands lijkende bos bloemen. Heerlijk! In de auto naar huis kon ik me er al op verheugen hoe leuk ze zouden staan in de vaas.

Photobucket

Lekkere volle bos he? Goh daar wordt Petra blij van!
Gisteren waren Alison en ik naar de Slumdog film geweest. En bij het zien van sommige beelden in die film werd je toch wel minder blij. Vooral hoe kinderen er op uit gestuurd werden om te bedelen en hoe gehandicapte kinderen meer geld krijgen tijdens het bedelen, ook al waren zij niet zo geboren. Afijn het was een interessante film, maar Alison en ik besloten na het zien van de film voorlopig toch maar niet naar India op vakantie te gaan. Hoe anders is het leven op sommige plaatsen van de wereld. Wij zijn over duidelijk verwend.....

Groetjes Petra

13 opmerkingen:

Marchiena zei

Een bloemetje in huis kan je helemaal opfleuren. Ik word er altijd heel blij van. Je boeket ziet er heel vrolijk uit.

Groetjes,
Marchiena

Anja zei

Wat een vrolijk boeket bloemen!

Bibi zei

Da's een mooi bosje bloemen, 'k ga morgen ook weer even wat vers in huis halen:-).

Miranda zei

Gek he dat we daar al helemaal vrolijk van kunnen worden terwijl je dat niet hoort van de amerikaanse dames. Hahaha...
groetjes

Anna zei

Wij zijn ook naar die film geweest, we kwamen er wel wat ontdaan van daan.
We vonden het wel een hele realistisch film.
De bloemen brengen weer voorjaar in huis.
Ik had zelf een bos dubbele tulpen met bloesem takken in een vaas. Echt voorjaar.
Toos

Anoniem zei

Leuk die bloemetjes bij je Peet. Las net nog snel ff je stukje van gister van het lopen maar niet druk maken want die temperatuursverschillen maken het lopen af en toe heftig en zeker als je dan niet lekker op gang komt. Vergeten die dag en vrijdag gewoon lekker wat luchtiger gekleed de boel weer oppikken. Gister mijn eerste 20 minuten weer gelopen heb een uitnodiging/uitdaging voor de halve marathon of 10 km tijdens de marathon van Amersfoort en ik moet meer bewegen dus uitdaging maar opgepikt.

Doe Ron de groetjes

xxx uit Soesterberg

Anoniem zei

Trouwens mooie blommetjes

Erna

Petra zei

@ Marchiena
Ja ik kan daar zo van genieten!

@ Ron
We hebben gisteren weer gelopen en zowaar in mijn zomer outfitje en dat scheelde een heleboel. Het ging zelfs erg goed. Nu vrijdag weer! Lekker gevoel he, na die 20 minuten?

Annemiek zei

Mooi bloemetje, lekker de lente in huis halen.

Ineke zei

Prachtige bloemen (en foto)

gr, Ineke

Anoniem zei

Ik word er altijd zo blij van, een mooie bos blommen op tafel!
Ik wil het nog een keer zeggen hoor, vind het echt geweldig dat je zoveel aan het sporten bent en met zulke goede resultaten, toppie joppie ;-)

gtrz Mariet

Kristel Holsbeek zei

Goh wat mis ik toch zo een prachtig boeket hier;-(
Heel leuk zo een bloemetje in huis!!!

Anoniem zei

Ik hou ook zo van de Trader Joe. Vanwege de mini stroopwafeltjes en de goedkope bloemen! Het ziet er heerlijk zomers uit.