zaterdag 25 april 2009

26

Nou het is in ene zomer geworden. Het was gewoon warm gisteren. Lekker, maar moet er wel weer even aan wennen, dat zeker wel. Gisteravond gingen we hardlopen en toen was het om 8 uur nog 26 graden. En kan je vertellen dat loopt eigenlijk niet zo lekker. Moest echt wat langzamer lopen (ja het kan nog langzamer) om mijn hartslag niet te hoog te laten worden. De douche na afloop heeft nog nooit zo lekker gevoeld. Pfff het was echt puffen. En dit is nog maar het begin van de zomer. Het wordt nog wel wat hoger nog die temperaturen. Denk echt dat ik mijn loopje van 's avonds naar 's ochtends moet gaan verplaatsen.

Gisteren had ik met Alison afgesproken. Ze had een vrije dag en wilde "leuke" dingen gaan doen. En zo zijn we met een meegebracht broodje van Jersey Mikes gaan lunchen in het NC State Arboretum. Wat zeer aangenaam was. Daarna zijn we in Raleigh naar de bioscoop geweest. Naar de film "He is not that in to you". Wat ik zeker een erg leuke film vond. Daarna zijn we naar de Farmers Market gegaan, waar we allebei heerlijke aardbeien gekocht hebben. Ja ze waren nu weer heerlijk. En omdat er nu ineens veel aanbieders waren van de aardbeien ook een stuk goed koper. Leuke van de Farmers Market is dat je ze overal mag proeven. Heerlijk de aardbeien. Daarna ook met Alison naar de winkel waar wij van de week een pot gekocht hadden en ook zij slaagde daar. Het is echt een leuke winkel met net wat andere spulletjes dan in de normale winkels. Beetje brocant sfeertje.

Photobucket

Voor vandaag heb ik weer met Alison afgesproken. Want er staat een Plant & Crafts fesitval in de Sarah Duke Gardens in Durham op het programma. 's Middags ga ik met Ron naar een Corvette bijeenkomst bij Lake Wheeler, waar een collega zal zijn met zijn auto. Wordt vast een leuk daagje!

Groetjes Petra

6 opmerkingen:

Annemiek zei

Lekker er zo op uit.
Hopelijk zal je gras (uit het vorige blogje) weer gaan groeien!

schooljuf;-) zei

slaagde

Petra zei

@ schooljuf
Je zou bijna denken dat er klappen gevallen waren ;-)

Anja zei

Heerlijk die temperaturen bij jullie, hier zit de lente in een dipje :-((
Suces met lopen tijdens de warmedagen!

Guus zei

Hoi Petra. Lekker rustig aan, dan wen je vanzelf aan de hitte. Over een paar weken raak je wat gewend aan de luchtvochtigheid -- het blijft nog steeds zwaar, maar wordt wel wat makkelijker dan het nu is.

Petra zei

@ Guus
Bedankt voor de tip. Moet zeggen dat ik er best tegen op zie. Maar het is goed te horen dat je lichaam er toch aan went.
Thanks ;-)!