donderdag 16 april 2009

Aan de wandel

Vanmorgen met de jarige en Connor wezen wandelen bij Symphony lake. Het was heerlijk weer. Echt een perfect wandelweertje.

Photobucket

Halverwege het meertje hebben ze even los kunnen rennen met elkaar. Samen snuffelen aan alles wat interessant lijkt!

Photobucket

Staart omhoog en neus in de snuffelstand ;-)

Photobucket

Connor in de achtervolging....

Photobucket

Deze schoten al snel het water in toen de snuffelaars langs kwamen...

Photobucket

Vast een Opperschildpad, die de wacht houdt. Want deze bleef wel zitten met zijn koppie omhoog.

Photobucket

Rondom Symphony lake stond de Dogwood volop in bloei. De roze versie van deze boom vindt ik altijd erg mooi.

Photobucket

Photobucket

Na het wandelen zijn we weer op huis aangegaan en hebben ik en de hondjes in de tuin gezeten. Lekker in het zonnetje, boterhammetje erbij en daarna een boekje gelezen. Na een paar dagen bewolkt en wat regenachtig weer was dat weer even genieten. En terwijl ik mijn boekjes zat te lezen viel mijn oog ineens op dit....

Photobucket

Pruimen!!!! Zo groot als olijven nu nog maar, maar ze groeien dus wel al in het boompje. Weet nog van vorig jaar dat ze ook zo vroeg waren. Toen vielen er ineens allemaal pruimen tegelijk uit. Had toen helemaal niet gezien dat ze al rijp waren. Volgens mij was dat al eind mei. Waarschijnlijk wordt het dit jaar ook weer zo vroeg.

Photobucket

Ben wel benieuwd hoe snel ze zullen groeien. Al met al een lekker daagje zo en volgens mij was de jarige het wel met me eens ;-)

Photobucket

Groetjes Petra

5 opmerkingen:

Anja zei

Inderdaad een heerlijk dagje als ik het zo lees. Bij ons is de pruimenboom nog lang zo ver niet.

Bianca (Hollandranch) zei

Gefeliciteerd nog ! wat een mooie pruimen al ! hier hebben de perzik en perenboom allebei niet 1 blaadje nog gekregen, ze staan bar en boos te kwakkelen dus fruit zal er helemaal niet inzitten denk ik.
Eens kijken of pruimen het ook doen in zone 8

Ineke zei

Mooie pruimen, nog even geduld en dan kun je lekker pruimenjam maken :-)

Dagje te laat, maar toch nog gefeliciteerd met meneer de Bruin.

gr, Ineke

Marchiena zei

Zo te lezen heeft Mister Brown een leuke 7e verjaardag gehad.

Groetjes,
Marchiena

Bibi zei

Leuk hoor een pruimenboom! Bij ons groeit die denk ik niet...